Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 11 Guests are viewing this topic.

FakeML

Am urmarit si eu filmarea.

Se pare ca este o posibilitate sa se circule pana la DN4 dupa cum urmeaza (viziunea mea):
- DN6 - DN5 - 130km/h - Regim de Autostrada
- DN5 - Berceni - Regim DN 2 benzi pe sens pe ambele parti ale autostrazii
- Berceni - DN4 - Regim DN o banda pe sens pe partea dreapta a autostrazii cum se vede in filmare

Se pare ca se inisista sa termine asfaltul doar pe sensul DN6->DN4.
Si sincer cred ca este bine si asa. Da adevarat ideal era sa avem pana la DN4 gata tot, sa nu zic A2 cum s-a promis.
Pana la urma de ce sa nu circulam pana la DN4 daca avem asfalt. Putem circula si cu 70 km/h dar macar circulam.
La DN5 iesi de pe Autosrada si daca vrei sa mergi catre Bucuresti o sa te uite Dumnezeu la intersectia de la Jilava si pe DNCB.
Asa mai mergi putin tot pe autostrada mult mai incet dar dai in DN4 si cand intrii in DNCB ai un pasaj care de abia asteapta sa preia traficul aditional.


nedcatalin

Era la un moment dat o discutie pentru largirea la 4 bezni DN4 intre nod A0 si nod DNCB. Ce s-o mai fi intamplat acolo? Distanta e atat de mica incat putea fi lejer prins in proiectul de A0 sau nodul DNCB. Si ar face mare diferenta, mai ales cand se va deschide nodul A0 complet.

carutasul

aparent cam așa aș zice, că o să deschidă în regim de drum ... de care o fi, județean, național ... până la DN4 dar nu știu când au de gând să betoneze drumul agricol (că mai trebuie să se și întărească, e și iarnă, trebuie aditivi... ) . Sau oricum sezonul agricol începe prin februarie, îl închid și gata :) La Berceni mai au și acolo nevoie de câteva zile...

BIGRED1984

#8478
Avand in vedere distanta fata de giratoriul peste DNCB, oare e fezabil un nod pe A0 la Berceni, in viitor ? pe dj sau poate mai in fata, unde vor sa aduca si metroul ?
LE: mi-am adus aminte ca o sa fie DR9 ... il asteptam

pasa_andrei

A0 Sud Lot 2+1 - DN5-DN4 -21.12.2023

Se deschide in 10 zile intre DN5-DN4, foarte greu de zis, la nivel de autostrada nu cred ca exista sanse, poate doar cu 80km/h si cu multe multe balize intre sensuri.


Enjoy!


GAC

se anunta vreme de primavara in saptamana viitoare, noroc ca turcii n-au craciun...
chiar daca e un mega compromis ceea ce se face, un drum cu 1 banda sens dedicat exclusiv tranzit are o capacitate mult mai mare ca dncb.

shogom

^asa au zis si marimile", se va deschide! La nivel de DN, DJ sau DC, ce conteaza!?

Mai in serios, nu e rau daca s ar deschide. Orice mp de drum in plus e binevenit. Ramane de vazut si calitatea lucrarii, am vazut zone cu asfalt raschetat, suprabetonare decupata.
Cred ca Aktor o sa predea cu 2 ani intarziere dar cu planeitatea cea mai buna :lol:  :lol:

ultras_30

Quote from: nedcatalin on December 21, 2023, 02:17:34 PMEra la un moment dat o discutie pentru largirea la 4 bezni DN4 intre nod A0 si nod DNCB. Ce s-o mai fi intamplat acolo? Distanta e atat de mica incat putea fi lejer prins in proiectul de A0 sau nodul DNCB. Si ar face mare diferenta, mai ales cand se va deschide nodul A0 complet.
Acum vreo 2 saptamani m -a oprit politia pe dn4 imediat dupa nodul cu A0 , a venit la masina un civil care mi-a pus cateva intrebari , adresa de unde vin , unde ma duc , de cate ori folosesc acest traseu , mi-a zis ca fac un studiu de trafic , probabil ca se gandesc sa faca 2 benzi pe sens pana la centura.

dr4qul4

Au ce inaugura la anul, inaintea primei runde de alegeri. Nu le ramane de facut mare lucru pana in A2, maxim 3-4 luni.
Si vom avea si spatiile de servicii gata, pentru ca turcii nu au auzit ca la noi astea se deschid dupa 2-3 ani
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

oneLess

Mai sunt și excepții. Unii le termină după 2-3 ani!

Ionut

Aktor, somn ușor, puișor!

Filmare completă A0 Sud 3, A0S3, 21 decembrie 2023, Aktor.

georgec

#8486
Nu se poate tolera un astfel de ritm de nelucru!
Geiger, Nurol, Porr, strabag, UMB, Webuild sunt companii care muncesc, Aktor mi se par si indolenti si incompetenti atat pe rutier cat si pe feroviar, nu mai au ce cauta in lucrari de infrastructura!

carutasul

pe scurt... dezastru.
(am mai fost și eu să mă uit de grinzi dar tot mai speram că lucrează printr-un cotlon mai inaccesibil :) )
Au o parte din terasament, pe jumătatea de lot care le-a aparținut de la început, destul de bine, probabil pot asfalta ca să se contorizeze la progres. Dar pe structuri... mi se pare evident că nu mai e nici o șansă. Nu că nu au început grinzile, dar mai au și poduri neîncepute... După părerea mea acum e acel moment când Grindeanu pune mâna pe telefon și formează un număr cu prefix de Grecia; singura variantă în care văd să se mai poată salva lucrarea asta ar fi să găsească un subcontractor pe modelul cu Tracon care să lucreze în numele lor. Rezilierea înseamnă cel puțin 2-3 ani întârziere, păstrarea stării de fapt înseamnă cam același lucru... Ce lucrări o mai avea Strabag? :)

oneLess

S-a aflat cumva ce s-a greșit la pasajul ăla de la Berceni?

Thermostat

:headbash: 
A10 Lot2 se întoarce:
-LEA nerelocate
-terasament nepregătit pentru iarnă
-porțiuni nedecopertate
-multe structuri la 0%
-organizare de șantier=noroială totală
-în jur de 75 de utilaje hibernează (motorină lipsă și/sau personal lipsă?)

În ritmul ăsta ne mai vedem prin 2026.
Driving on the parkway and parking on the driveway.