Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

survola

Quote from: oneLess on December 19, 2023, 10:03:32 AMPână nu suie sus și definitiv circulația pe pasajul de la Berceni cred că discutăm discuții despre DN4!
Mai bine se concentrau doar pe acest pasaj.

bogdan4ice

Ei nu pot ingrasa porcul eventual vita sau oaie...

naivu

Din păcate, cu fiecare săptămână cu care intrăm în iarnă, calitatea lucrărilor va deveni mai chestionabilă, atât datorită temperaturilor dar și oboselii personalului. La limită, cine știe, poate vor termina o improvizație până pe 31 decembrie (sau xx ianuarie), dar oare cât ne va costa în viitor graba de azi?!
Sunt pt hei-rup-uri de decembrie dar până la o limită; dacă nu reușești să termini până în Ajun, mai bine te oprești de pe 15 și iei o pauză până poți lucra omenește!

voicul

Partea buna e ca toti avem dreptate, doar timpul cand avem dreptate e diferit.

Spre exemplu: lucrarile nu sunt de calitate iarna, pentru ca sub 0 grade muncitorii nu au randament. Practic o sa fie vreo 12 grade Sambata.
Corect e si ca iarna nu e ca vara, dar nici iarna nu mai e ca iarna.

Teoretic toate lucrarile sunt proaste si o sa ne coste, dar cat timp se salveaza ca se dau mai repde in folosinta bucati de A? Oare castigurile de acum (care vor fi si reale), nu sunt mai mari decat viitoarele (posibile) costuri?
Evident nu calculam costurile cu uzura a zeci de mii de masini + consum de carburant + poluare.

Si daca salvam si vieti atunci cum draq mai facem calculele.

Dar aici e forum de discutii deci fiecare are dreptate sa isi spuna parerea.

mike_us

#8449
E probabil sa înceapă la anul si lotul 3 si lotul 4 Nord. Poate nu in forța dar nu cred ca îl pot lasă fără sa facă nimic.

dr4qul4

O sa fie de folos DN4-DN6, cel putin mai mult ca DN5-DN6.
Doar ca nu va fi de folos anul acesta, ci abia la primavara, asa ca hei rup-ul de acum e cam degeaba. Pana la jumatatea lui Ianuarie, nu va mai fi aglomeratie pe DNCB.
Dupa aceea insa, cu lucrari (chiar si incipiente) la Jilava, Bragadiru, dar si cu restrictii pe A1 (la A0, DX12 si Bascov), va fi o placere sa mergi intre A2 si Rm Valcea, asa ca evitarea oricarui blocaj va fi o binecuvantare.
Nu m-ar mira daca A2-Craiova se va muta pe Alexandria pana e gata tot A0S.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Ai uitat că se lucrează pe Dn6 și sunt semafoare pe traseu :)

oneLess

^,^^ e vreo estimare când se termină cu DN6/Olt ?! Că alternativa pe DN6 direct din Craiova în București sau cotit pe DN5/DN4 nu e chiar rea. Față de Militari ...

oneLess

Îmi era dor de filmările lunare ale lui Daniel Costache
Doar un mic montaj azi cu A0S2, speră să ne prezinte ca de obicei și restul , complet A0S1+A0S2!
Publicat azi pe 19.12.2023 ...

AUTOSTRADA A0 LOT 2


danutzu_1069

Filmarea surprinde si ceva teste statice la pasajul pe A0 peste DN5...  :)

hvm

Si iar nu e clar ce a fost cu delasarea asta tot anul si acu se rup. O fi fost in buget bani doar pentru DN6-DN4 dar turcii au folosit si pentru pasaj A2 si acu s-au facut cumva rost de bani?
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

shift2rail

^e ordin politic sa se dea in circulatie (whatever that means...) dn6-dn4 pana la 31 Dec a.c.

ijwtsh

Cea mai enervanta parte e la fiecare sfarsit de an cand vezi cei mai slabi constructori cum maresc pasul si stii ca au avut o discutie serioasa cu cei de la butoane. Si te enervezi pentru ca discutia aia putea sa aiba loc acum multe luni (sau chiar multi ani), dar pur si simplu nu s-a vrut. Daca s-ar mentine presiunea aia constanta pe tot parcursul anului...

gruia88

Quote from: oneLess on December 19, 2023, 11:21:44 PM^,^^ e vreo estimare când se termină cu DN6/Olt ?! Că alternativa pe DN6 direct din Craiova în București sau cotit pe DN5/DN4 nu e chiar rea. Față de Militari ...

Am fost ieri pe traselu asta  , mai erau 4-5 semafoare si ceva zone unde mai au de lucru si erau lucratori pe traseu , mai au de pus parapetii pe toate lungimea.

Daca se termina o sa fie o alternativa buna pana la deschiderea A0SL3.

carutasul

la podul Olt și la viaduct bănuiesc că încă lucrau...