Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Siciltir

A0xDJ401A s au inspirat de pe A7 si au îmbrăcat culeea Tandava in prelate, semn că lucrează la ea. Pe terasamentul dintre dj401a si dj601 am vazut că lucrau la taluzari.

Liviu M

Quote from: omirica on December 18, 2023, 06:50:04 PMNu cred că nemții au o intersecție în T între o autostradă și un drum național.
Da' ce-are maică intersecția asta așa special de n-ajung farurile să facă suficientă lumină?  ??? Tot ce e nevoie e să fie semnalizată cum trebuie. Parerea mea (c), desigur.

voicul

Importanta e insistenta nu daca ajuta la ceva discutia!
Pana la urma "my 2 cents" se tot aduna acolo.

O sa ajute clar bucata de autostrada, o sa fie bine semnalizata si da, cu farurile pornite o sa vezi cum sta situatia.
Putin probabil, dar cine a zis ca nu aprind luminile pana in giratoriu?

danutzu_1069

@omirica, eu am scris ce am avut de scris, reciteste cu calm.... si poate vei intelege.

omirica

Fac același apel:
- descărcarea nu se va face într-un drum național, ci într-o deviere provizorie a unui drum național.
- se rezolvă o ipotetică gâtuire de la Jilava, unde descărcarea se face civilizat, în condiții de siguranță a circulației, cu blocarea DN4, un drum cu o bandă pe sens
- DN4 nu duce nicăieri, din punctul de vedere al transportului de marfă.
Pe scurt: se deschide o juma de lot cu juma profil. E o rușine.

ultras_30

Am mai spus , pe DN4 dimineata intre 6:30-8:30 sant cozi de 2,3 km doar sa treci de zona nodului , daca deschid acel sens giratoriu va fi groaznic ,nu inteleg afirmatia " sa nu mai stam in coloana pe centura",de ani de zile pe DN4 s-a stat in coloana sa treci centura , am scapat cat de cat cu pasajul oltenitei , in februarie se fac 2 ani de cand tot deviaza turci dn4 in zona nodului, acum de dragul lui grindeanu facem lucru romanesc ,deschidem autostrada neterminata si ne batem joc de cei care folosesc zilnic dn4.

shift2rail

Nu vad sursa controversei, intre un dn5 (a0-dncb) 2×2 si un dn4 (a0-dncb) 1×1, alegerea ar tb sa fie evidenta.

dr4qul4

Pare o deschidere fortata. Nu ajuta foarte mult.
In schimb, prefer oricand un giratoriu trantit pe autostrada, decat improvizatia pe care o vom avea la Colonesti (DX12).
Macar giratorii au mai vazut romanii. Ace de par am vazut doar la F1. Si avem destui care se cred piloti de curse.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

misiekwas

Da, e mai bine decât la dex12, dar tot nu înțeleg rostul decât ca să iasă Grindeanu sa spună ca au deschis pana DN4. Jumătate de lot cu 1+1, pentru cine anume? Ca atractivitatea de ruta respectiva este deocamdată foarte mica, iar pentru tranzit aproape 0.

danutzu_1069

@omirica, ia studiaza cum este acum, virajul la stanga, de pe DNCB pe DN5 (sens spre Giuriu), si in general, cate "conflicte" de trafic sunt in zona respectiva....

DN4 duce spre DNCB unde avem un "nod" OK

@ultras_30, pai si de ce sunt cozi kilometrice? ca este deviere, sau ca soferii sunt cum sunt... si casca ochii in alta parte decat la drum??? sau dorm pe ei?
Dupa deviere este drum liber...

carutasul

din punctul meu de vedere nu e mare lucru că nu va fi giratoriul luminat, dar dilema e de ce ar insista să deschidă anul ăsta dacă vremea mai ține și cred că mai mult de o lună nu le mai trebuie ca să deschidă nodul DN4 așa cum trebuie... Dacă au câteva zile să asfalteze podul cum se prognozează restul sunt lucruri care se fac și la temperaturi negative inclusiv o bidinea de var pentru marcaje pe DN4 până la primăvară și dacă deschid în ianuarie e tot aia... Însă ce vedem în teren spre asta duce, deschidere "cu orice preț" anul ăsta, o fi pus Grindeanu vreun pariu pe forum și vrea să-l câștige :) 

Puffyk 1

Din punctul meu de vedere orice deschidere, chiar si partiala, este mai buna decat nimic. In ceea ce priveste aglomeratia de pe DN4....vedem ce va fi!

horatiu.cosma

Le lipsește asfalt destul, hidroizolație pe poduri, rosturi, o grămadă de parapete, marcaje, vegetal, rigole etc. Care e până la urmă discuția? Că e clar ca lumina zilei că sunt la luni de zile distanță de vreo deschidere chiar și substanțială cu elemente secundare nefinalizate până în DN4.

carutasul

păi e evident că ei merg pe varianta de deschidere improvizată, că altfel nu făceau giratoriul, deci discuțiile sunt în acest context...

oneLess

Până nu suie sus și definitiv circulația pe pasajul de la Berceni cred că discutăm discuții despre DN4!