News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 15 Guests are viewing this topic.

FakeML

Oare pe ce se bazeaza Grindeanu si Scriosteanu cand declara ca inca vor sa drschida A0S de la DN6 la DN4 ?
Avand in vedere ca mai sunt 15 zile din Decembrie.

Cum poti sa declari asa ceva cand in teren e departe de a fii terminat?

Oare sa se mearga pe o varianta:
DN6-DN5 Autostrada clasica 130km/h
DN5-DN4 Autostrada cu limita la 80km/h
????

Altfel nu prea vad cum.

bekxy

Mai e o variantă.

Să vorbești ca prostul, ca să dai bine pe sticlă, că oricum presa e cumpărată și nu cere nimeni socoteală dacă nu și faci ce zici. Câți credeți că urmăresc infrastructura așa cum o facem aici și sesizează minciunile?

Mai sunt 15 zile, cu cârnați și sarmale cu tot. Și cu salată boeuf la sfârșit.

naivu

Quote from: FakeML on December 15, 2023, 06:30:01 PMDN5-DN4 Autostrada cu limita la 80km/h
Indiferent de viteza (fie ea si 20km/h), DN5-DN4 nu poate fi deschis fara a rezolva niste cerinte minime:
- terminat nodul A0 cu DN4, macar bretelele care care sa conecteze bucata de A0 cu cele doua sensuri ale DN4
- terminat pasajul DJ401 (prelungirea Soselei Berceni) peste A0 si toate celelalte pasaje peste/pe sub A0 DN5-DN4, pt ca nici un drum sa nu mai traverseze A0 la nivel cu A0
- terminat integral macar un sens al A0 de la nodul cu DN5 pana la nodul cu DN4
La ora actuala, nici UMB abandonand de maine toate celelalte santiere si concentrandu-si toate fortele pe A0 DN5-DN4 nu ar putea da in circulatie pana la 31Decembrie  :) .

Duta C

Acum a venit si Intrakat si daca baga si ceva finantare , cu presiunea de rigoare e fezabil 2024 .

hefaistos

Ma bag si eu, tarziu, in discutia despre Aktor si 2024.
Problema nu e de procente.
Problema e ca nu au grinzi ridicate la nicuna dintre structuri. Si e multa manopera la tablierele structurilor, mai ales pentru echipe de 10-12 fierari betonisti. In mod noarmal trebuiau sa abordeze secvential. Acum e cam greu se rezolve toate structurile in cele zece luni de munca efectiva ramase pana la sfarsitul lui 2024. Mai ales ca e Aktor nu UMB. Adica o firma care "impusca" subcontractori pe baza principiului "gasit fara lucrari, platit putin".   
Dar presiunea trebuie sa fie ca pana la urma e important sa fie iunie 2025, nu iunie 2026.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Duta C

#8390
Adevarul este ca cei doi prooroci spun un lucru ce nu se împlinește mereu si care umbla la brat pe la inaugurari nu au capacitatea de a pune presiune . Presiunea vine de la API,un post tv si un ziar si cam atit.Restul stiti si voi e can can!

oneLess

Doar vi se pare. Nu există girații pe autostradă! Glumă de duminică!



Mare e grădina Domnului!

carutasul

înțeleg că încă speră să deschidă până la DN4 și au în vedere că nu vor termina podul? Dar atunci nu înțeleg de ce încă lucrează la pasaj în loc să se focalizeze pe segmentul pe care vor să îl deschidă.

danutzu_1069

#8393
Mda, exista o explicatie...
Este clar ca D6 - DN5 va fi dat in circulatie in mod sigur... Dar ce se intampla cu traficul la DN5? Parte o ia spre Giurgiu iar o parte spre A2, sa zicem. si cum ajunge acolo? Pe DNCB, evident, numai ca pentru aajunge la DNCB, trecem prin Jilava,, si dam de int DN5 cu DNCB care este un cosmar acum, darmite in situatia noua....

Asa ca ii inteleg.. pe cei din CNAIR, unde se pare ca o minte a gandit situatia asta.... Daca mai punem la socoteala ca Alsim este in intarziere, deci poate fi "santajata" sa faca pe cheltuiala lui diverse artificii..., "iese" un giratoriu.

Giratoriul este OK pana va fi gata nodul in sine... iar la DNCB avem un pasaj care va face fata traficului....

Nu este singurul giratoriu in cap de autostrada, asa ca....

Cel mai probabil pe DN5-DN4 se va circula in regim de DN pentru ca nu cred ca vor fi intrunnite criteriile de siguranta pana la darea in trafic...
Bun si asa...
Singurul "obstacol" va fi pasajul de la Berceni... dar nu cred ca mai e mult...
Urmeaza zile cu temperaturi pozitive, mult peste media anilor pecedentti, in luna Decembrie....

danutzu_1069

Cu multumiri pentru  @adix aka Alberto Costea Infrastructura Romania.

Sa punem cele doua filmari din data de 14 Decembrie,, sunt importante in cronologia lucrarilor...

[14 DEC 2023] Autostrada A0 sud pasajul Oltenitei DN4. Alsim Alarko.

[14 DEC 2023] Autostrada A0 sud lot 1 Pasajul Berceni. Alsim Alarko.

(multumirile sa "mearga" pe canalul de Youtube!!)

carutasul

^ posibil să fie așa. Oricum giratoriul e în mare parte pe spațiul autostrăzii deci nici măcar nu se pierde mare lucru, doar ceva asfalt la racorduri. E întradevăr și interesul turcilor, pentru că în felul ăsta termină lotul 2 cu o întârziere "minimă" (dacă n-or mai fi obținut vreo extensie)  și ce mai e de făcut bagă la "remedieri". Până la urmă nici nu e rău, doar la Berceni să termine ca să scape de încurcătură...   

pasadia

Totusi, exista o diferenta intre "termina" (executia unui contract, adica finalizare completa a tuturor lucrarilor) si "deschide circulatia".

carutasul

Din câte știu nodul cu DN4 e pe lotul 1 iar zona din lotul 2 de la Jilava încolo e "cam" gata cred. Tocmai voiam să mă uit în urmă  dar aparent câteva filmări de la începutul lunii au fost făcute private și nu mai sunt disponibile.

madac

Cateva poze de pe lotul 3 sud din zona Joita facute astazi :

Powered by API/PUM imgur uploader

ultras_30

Azi pe 16:30 turna astfalt in zona nodului cu dn4 , daca fac acel giratoriu va fi groaznic pt cei care folosesc dn4 ,dimineata oricum sant cozi de 2,3 km pana treci de zona nodului .