Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 11 Guests are viewing this topic.

unuldiferit

Ionut are dreptate, totusi e peste 50% terminat si nu e nimic complex pe lotul asta. 4 procente pe luna nu e asa mult totusi pentru 2024.

Ionut

Sunt pe la 60% (și ceva). Ar fi un dezastru să nu poată face 35% în 12 luni. Adică 3% pe lună. Cu toate bubele Aktor, e perfect fezabil. E drept, pot face și 0% pe lună dacă nu stă nimeni pe capul lor.

mdragos

Dau impresia ca nu e nici un project management acolo. Fac asa cum le vine la rand, mai dau de o problema se impotmolesc ...
Problema cea mai mare cred ca este lipsa banilor de a rula proiectul in ritm decent.

mitsu

Intersectia A0 cu A3 e chiar penibila, mi se pare un esec total de proiectare si executie. Nu e in niciun caz intersectie dintre doua autostrazi - cele mai circulate din Romania, de altfel, mai ales dupa deschiderea A7. Cate o bretea amarata, de o banda, ca o iesire banala spre un sat, ca sa nu mai zic de lungimea complet inutila a bretelei de iesire de pe A0 pe A3 spre Bucuresti, toate astea intr-o zona de camp complet, fara niciun fel de limitare, obstacol, constructie, alunecare etc.
A0/A3 mi se pare cel mai rusinos nod vazut pana acum de mine.
Si da, o prostie faptul ca, desi sunt supratraversari peste DN1, nu poti intoarce de pe un sens pe altul pe DN1 in zona aia, pentru a se evita niste viraje la stang din zona Corbeanca-Otopeni.

mirceaeliade

Parerea mea personala e ca tunurile ar putea fi mai eficiente daca le aduceti aminte lui Grinda&co ca e campanie electorala si ca au promis la data X ca se da in circulatie tot inelul sudic. Daca se simte cu musca pe caciula, il vad in stare pe Grinda sa se intereseze personal sa se deschida. Altfel, cine stie ce lalaieli baga Scriosteanu...

pasadia

Quote from: mitsu on December 15, 2023, 12:27:13 PMSi da, o prostie faptul ca, desi sunt supratraversari peste DN1, nu poti intoarce de pe un sens pe altul pe DN1 in zona aia, pentru a se evita niste viraje la stang din zona Corbeanca-Otopeni.

Deci eu nu inteleg fraza asta nicicum (si de asta imi permit sa o citez). Nu inteleg ce inseamna "nu poti intoarce de pe un sens pe altul in zona aia de DN1". Pentru ca te poti intoarce, de exemplu, la intrarea spre aeroport, pe sub pasaj, si la fel te poti intoarce la intrarea in Hornbach, folosind pasajul (da, stiu, nu e cel mai "fluent" loc. Intre cele doua puncte sunt 3,4 kilometri. Chiar e o problema, in masina fiind, sa parcurgi 5km in plus?

miahi

In general la Hornabch si Otopeni e blocaj perpetuu. Poate asta e motivul pentru care lumea si-ar fi dorit sa se intoarca pe DN1 folosind nodul cu A0. Cred ca asta e si motivul pentru care nu se poate, sa nu includa traficul local in nod.

archaeus

Am voie sa ma indoiesc ca va fi gata la anul? Saracii n-au nici o grinda ridicata, n-au utilitatile relocate, alea pe care le promiteau acu' o luna ca le reloca in 2 saptamani  :lol:
Promit sa virez 100 de lei la pusculita API daca termina actorasii L3 in 2024 :)

mitsu

#8378
Ai o zona vesnic aglomerata si care se va aglomera constant si mai mult in viitor, ai cateva viraje la stanga pe DN1, extrem de periculoase, si construiesti de la zero un ditamai pasajul peste DN1. N-ar fi logic sa-l gandesti in perspectiva, sa inchizi virajele la stanga si sa construiesti niste bretele care sa permita intoarcerea pe DN1? Daca tot ai avut ditamai santierul in zona, il faci ca ptr urmatorii 50 de ani, nu 5.

pasadia

Nu trebuie autostrada sa rezolve problemele de urbanism haotic ale Ilfovului. Ce naiba, cere un alt mod de amenajare la intersectia cu DJ101 (2 intersectii). Cere un alt mod de amenajare la intersectia cu str. Garii Balotesti (acolo unde tot timpul ma sperie autobuzele RAT ce virau la stanga peste benzile de pe DN1, sensul spre Ploiesti). Dar nu vad de ce (si nici cum, caci nu vad pe unde ai mai fi construit bretelele suplimentare) ai fi construit un punct de intoarcere pe DN1 cu ocazia nodului cu A3.

trex

Quote from: mitsu on December 15, 2023, 12:27:13 PMIntersectia A0 cu A3 e chiar penibila [...]

Cred ca acolo precum si macar la A1 si la A2 trebuiau sa fie trifoi in regim de autostrada, nu? Ca altfel daca decide sa se descarce lumea pe o bretea la trafic maxim se blocheaza totul oricum.

Cea mai slaba veriga din lant... este o bretea cu o banda.

GAC

In ceea ce priveste lotul Aktor, intradevar 2024 pare fezabil. Cu terasamentele sunt aproape gata, deci pana la toamna pot termina cu asfaltul; similar cu structurile, daca incep sa vina cuzinetii (ca asta era problema) am putea avea grizile puse pe rigle pana la primavara si structurile terminate pana la toamna, cu tot cu asfalt.
Problema este insa aici:
https://www.google.com/maps/@44.4326846,25.8599762,176m/data=!3m1!1e3?entry=ttu
Este vorba de acel canal buclucas. Aici trebuie construita o structura. In mod normal, o deschidere de 40 m ar fi mai mult decat suficient (canalul are cam 10 m). Totusi, la aceasta ultima structura nu avem nimic inceput. Teoretic, o structura simpla cu o deschidere cu grinzi de 40 m (adica 2 culei pe care sa fie rezemate grinzile) se poate face in 3-4 luni (chiar si in ritm Aktor), totusi practica ne-a demonstrat contrariul, in special cand vine vorba de autorizatii si avize ale diferitilor terti (din categoria tusea si junghiu: paduri si utilitati);peste acestea, Aktorii stiu sa "monetizeze" haosul institutional, deficientele de comunicare dintre institutii si fuga de raspundere pentru a forta termenele contractuale.
In acest context, riscam ca la fial de 2024 sa avem un lot finalizat in linii mari (poate chiar gata de trafic) cu exceptia unui punct critic care ne poate tine in loc inca o perioada nedeterminat de lunga.

unuldiferit

Quote from: archaeus on December 15, 2023, 02:30:58 PMAm voie sa ma indoiesc ca va fi gata la anul? Saracii n-au nici o grinda ridicata, n-au utilitatile relocate, alea pe care le promiteau acu' o luna ca le reloca in 2 saptamani  :lol:
Promit sa virez 100 de lei la pusculita API daca termina actorasii L3 in 2024 :)

Tai eu pariul.
Sper sa nu ai dreptate si sa taie inainte Grindi panglica :D

jonny

aktor ca aktor...dar de stalpii astia cine e responsabil ?







Powered by API/PUM imgur uploader

Costi

#8384
@GAC

Aici  https://www.google.com/maps/@44.373465,25.9283226,259m/data=!3m1!1e3?entry=ttu  situatia este si mai nasoala. Desechiderea are aici 120m si la fel, nu au mutat nici utilitatile. Am auzit ceva zvonuri ca modifica ceva la proiect aici, in Clinceni, dar nimic sigur. Daca este asa, intarzierea va fi si mai mare.
Nici eu nu cred ca pana la sfarsitul lui 2024 se va termina. Alegerile vor fi trecut deja, de ce sa se mai grabeasca...