Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 18 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Am bifat si eu astazi A0...  :)
Intre Dn1 si A3...
Venind dinspre Bucuresti nu am intrat direct pe A0, la drepata...pentru ca  era prea...simplu si banal. Am ales sa trec pe sub pasajul pe A0 peste DN1, la care UMb inca lucreaza de zor.... deci contractul nu este incheiat... inainte devreme...
Ca lucrari, betonare sferturile de con, pe pasaj, muncitori, periculos de proape de margine... margine pe sub care era traficul de pe DN1.... (dar e vreo problema pentru UMB???) si fata balustrade sau alte chestii de protectie....
Am facut stanga catre Corbeanca, unde am gasit loc sa intorc, pentru ca am vrut sa intru pe A0, pe breteaua ...buclucasa...
Ca indicatoare la iesire din benzinarie.... nu s-a intamplat nimic...
Problema este ca... lacuna de indicatoare de orientare, pe DN fiind si cu intentia de a intra pe A0.... nu prea bunghesti din viteza.... vezi doua benzi, separate de NJ, dar ghici pe care trebuie sa intrii...
In fine, stiind problemele, am ales-o pe aia care trebuie.... :lol:  :lol:

Pot sa confirm si eu ca, cel putin pe sensul mentionat, sunt portiuni cam valurite... dar nu de speriat... Nu pot sa zic ca masina țopăie precum pe Hatieganu...
Mai nasoala este B1 de pe A#, sensul spre Bucuresti.... cred ca plina de gropițe...

oneway

^^gruia88, este asa de vreo 2-3 luni de zile :D
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

rezin

redutele de la ...Berceni



Powered by API/PUM imgur uploader   Powered by API/PUM imgur uploader[/img]

focusc

La intrarea pe A0 de pe DN1, venind dinspre Balotesti exista deja o anomalie majora de proiectare si anume:
Daca vii de la Balotesti si urci din greseala (sau intentionat) pe podul catre A0, NU EXISTA INTOARCERE SPRE DN1 !!!!!!
Trebuie sa mergi 20 km ca sa intorci (10 Km pana la A3 + 10 km pana la DN1).

Poate ma insel, dar o asemenea problema este MAJORA si de neacceptat la o autostrada din 2023.

O solutie ieftina care se poate implementa rapid si nu modifica nimic constructiv, este ca la coborarea de pe podul peste DN1 venind dintre Balotesti, sa se amenajeze un sens giratoriu (din PVC DEMONTABIL, nimic costisitor). Exista deja 5 benzi de circulatie, trebuie doar amenajat sensul.

In plus, o intoarcere pe podul peste DN1 a soferilor care vin atat din Bucuresti cat si cei dinspre Ploiesti, anuleaza intentia soferilor pentru a intoarce in padure unde se petrec accidente foarte grave.

rt25

ca brasovean am devenit "hater" al cuvantului giratoriu. Daca pui acolo un giratoriu ai omorat traficul. Acelasi lucru s-a intamplat centura Ploiestiului.

Eu cred ca trebuie doar semnalizat mai bine, eventual scrisa directia pe jos.

danutzu_1069

#8315
De scris pe jos, direcțiile...
Acolo ai doua direcții, la care nu știi ce sa faci...
Indicatorul este departe, exact unde se "cracaneaza" drumul, daca vroiai spre Corbeanca... E prea târziu...
Pentru breteaua spre A0, doar atat trebuie sa scrie "A0" restul aflii după...
Iar pe cealaltă, banda din dreapta, "DN1 / Corbeanca"

dr4qul4

UNde este tragedia daca trebuie sa ocolesti 20 de km pe autostrada?
Pe car enici nu-i ocolesti, pentru ca poti sa intri in Bucuresti prin A3.
Trebuie doar marcate directiile pe asfalt
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Xed

Iar in completarea semnalizarii cat mai bune a directiilor in acest nod ar trebui si o limitare la 50km/h pe o raza mai mare.

De exemplu, am incercat si eu acum o saptamana tronsonul pe directia A3 -> DN1 si un alt loc care pentru mine a parut relativ periculos este intersectia bretelei care coboara inspre Otopeni cu drumul ce ocoleste nodul si ii scoate in DN pe cei de la OMV. Trebuia sa ma incadrez pe prima banda unde se circula cu viteza mare, eu acceleram ca sa prind un spatiu si cand colo... un gigel care iese cu botul masinii de pe acel drum de la OMV pentru ca "trebuie sa vada mai bine". Am reusit sa evit un incident nefericit insa am fi cu totii mult mai in siguranta daca viteza ar fi redusa in nod.

nohablaespanol

#8318
@focusc

Not sure if trolling, but I'll take the bait...

Aia ne mai trebuia. Giratoriu din bidoane in mijlocul unui nod dubla trompeta tocmai construit. Ar fi sublim.

Si da, te inseli. Nu este nimic neacceptabil ca din momentul in care cineva a ales sa faca o manevra de intrare pe autostrada, sa ajunga pe autostrada. Singura circumstanta atenuanta pe care am putea s-o oferim cuiva este ca acel indicator pe fond albastru din DN1 nu face sa fie absolut 100% clar ca directia respectiva este spre o autostrada. In rest, conducator auto fiind esti responsabil de manevrele tale. Ai ales sa mergi spre A0, acolo mergi. Cum ar fi sa trantim peste tot giratorii pentru indecisi sau neatenti?

Cat despre intrarea in nodul DN1xA0 dinspre Balotesti (pe DN1), da, e clar ca semnalizarea e deficitara.

Inaintea nodului ar fi nevoie de indicatoare succesive de genul acesta:


La nod ar trebui indicatoare amplasate deasupra tuturor celor 4 benzi din care sa reiasa clar directia fiecareia. Cam asa:


mike_us

Știe cineva cum progresează chinezi cu proiectarea lotul 3? Pe forum au fost niște discuții ca o sa prioritizeze cei 2km pina in DN2.

oneLess

^^ Eu cred că dacă scrii doar Drum Local nu o mai ia nimeni pe acolo când iese din benzinărie!  :)

TibiV

De la @adixaka aka Alberto Costea : [08 DEC 2023] Autostrada A0 Pasajul Berceni. Alsim Alarko

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

#8322
Și de la Ionuț Ivașcă:

- AUTOSTRADA A0 Nod Rutier DN5 \1 Decembrie \ 08.12.2023

- Autostrada A0 Sud / DJ401A Sintesti/Jilava 08.12.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

focusc

Cred ca in mesajul precedent nu am evidentiat corect o problema a intersectiei dintre A0 si DN1, in plus fata de problemele cu semnalizarea insuficienta si covorul asfaltic "valurit" de pe A0.
Astfel, inainte de constructia A0, pe DN1 intre aeroport si Balotesti exista o problema legata de intoarcerea pe sensul opus, problema care a generat multe accidente mortale in special in zona padurii Petresti.
Odata cu inceperea constructiei intersectiei dintre A0 si DN1, in comunitatea locala existau asteptari mari legate de posibilitatea intoarcerii pe sensul opus utilizand o supratraversare a.i soferii sa nu mai faca manevre riscante. Cei care locuiesc in zona cunosc problemele si din pacate vad accidente si ambulantele aproape saptamanal.

Din pacate, la noua intersectie dintre o autostrada (A0) si un drum expres (DN1), cele 2 poduri noi construite nu adreseaza si urmatoarele probleme:
 1. Daca circuli pe DN1 (din orice directie) nu ai posibilitatea sa intorci pe sensul opus folosind oricare din cele 2 poduri. Trebuie sa folosesti pasajul de la Balotesti sau de la aeroport care sunt supraaglomerate. Soferii vor continua sa intoarca riscant in zona padurii Petresti => accidentele vor continua.
 2. Daca mergi pe A0 spre DN1 si vrei sa intorci pe sensul opus la intersectia cu DN1, acest lucru nu este posibil imediat pe sub pod. Trebuie sa mergi pana la pasajul de la Balotesti sau de la aeroport si sa te intorci spre autostrada. Acest lucru aduce inca un plus de trafic pe DN1 care deja este aglomerat. Banuiesc ca tirurile care vor circula pe A0 nu vor avea solutii de a intoarce la DN1.

Locuiesc in zona si merg zilnic atat pe DN1 cat si pe A0. Construirea noii autostrazi rezolva multe probleme si aduce multe beneficii directe dar ma asteptam sa fie adresate si problemele indirecte legate de DN1.

Cu siguranta ca domnii de la Pro Infrastructura vor face o lista si vor analiza obiectiv atat beneficiile cat si problemele ridicate pe acest forum legate de aceasta intersectie A0 cu DN1 si vor discuta cu CNAIR si constructorul posibilitatea implementarii unor solutii practice si pe termen lung care vor limita accidentele si vor salva vieti.

dr4qul4

la Berceni au uitat sa toarne/sa lase mustatile pentru placa de racordare?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist