Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

danvoicu

Eu nu sunt de acord cu explicatia nu stiu unde duce drumul si nu respecti semnul "obligatoriu dreapta". Nu stiu e forma prin care te disculpi ca ai cretinism. Doar nu te duce pe lumea cealalta? Poate trebuia sa existe un panou de informare directionala la iesirea din OMV (ex. Bucuresti-DN1+Corbeanca). Dar trebuie sa recunoastem ca acestia sunt soferii care au invatat doar chestionare si nu stiu normele de aplicare a legii. Mai sunt si altele mai grave, pe care nu le mai mentionez pt ca nu vreau sa plictisesc.

danutzu_1069

#8251
Știți voi cine... pe lotul Aktor:

"𝗗𝗶𝗻 𝗻𝗼𝘂, 𝗽𝗲 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗦𝘂𝗱 𝗮𝗹 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬

Așa cum am spus data trecută, cel puțin o dată pe săptămână merg pe șantierul 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹𝘂𝗶 𝟯 𝗦𝘂𝗱 al 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 pentru a sprijini, dar și presa totodată, antreprenorul acestui lot.

Printre oamenii care muncesc pe acest șantier, este și o echipă de 6 refugiați ucraineni, unul dintre aceștia fiind Vitalie Vidjai, care împreună cu soția sa, angajată la un restaurant în București, au grijă de cei 4 copii ai lor.

Stadiul săptămânal al lucrărilor pe Lotul 3 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0 este următorul:
✅️ Se pregătește varianta de deviere a circulației rutiere pentru calea 2 la Autostrada #A1;
✅️ Au fost realizate 250 din 560 grinzi de beton armat precomprimat;
✅️ La pasajul pe autostradă peste A1 București - Pitești se montează eșafodajele pentru accesul pilelor, în vederea montării aparatelor de reazem;
✅️ Tot pentru pasajul menționat anterior, antreprenorul și-a asumat montarea grinzilor metalice pe structurile pasajului, până la sfârșitul acestei luni;
✅️ La podul pe autostradă peste râul Sabar (sat Dârvari, comuna Ciorogârla), continuă lucrările la pila Dârvari;
✅️ La pasajul peste autostradă pe DC126 (Clinceni), au fost forați, armați și betonați 30 din 36 piloți și se execută lucrări premergătoare execuției radierului culeei de pe zona Clinceni;
✅️ La trei pasaje peste autostradă, pe DC128, pe DC158 (ambele în Dârvari) și unul în Domnești, continuă lucrările aferente culeelor;
✅️ La pasajul pe DJ602 peste autostradă (Ciorogârla) au fost finalizate infrastructurile;
✅️ Se execută lucrări de taluzare terasamente între km 95 și km 96;
✅️ Continuă lucrările de umpluturi la corpul de drum cu material necoeziv pentru traseul autostrăzii;
✅️ Continuă lucrările de scurgere a apelor și de cofrare și betonare a șanțurilor pereate;
✅️ Continuă relocarea rețelelor de utilități pe amplasamentul șantierului - gaze, apă canal și telecomunicații, dar încă nu au început relocarea rețelelor electrice și au promis că în următoarele două săptămâni vor demara și aceste relocări.

În ultimele 3 săptămâni, am observat o ușoară, dar foarte ușoară îmbunătățire a antreprenorului pe șantier, insuficientă încât să se observe un progres.

📍 Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona #Bragadiru – #Cornetu, până la A1, în zona localităților #Ciorogârla – #Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km. "

Are si poze....
https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=pfbid022xjathWfcAgW9BDRDMxJuVkqD6iZgDgG4h76HDu4jgBkvST9DCnqgi7KuCpEXY9tl&id=100045055956030

GIV

a incercat sa distraga atentia de la progres cu povestea refugiatilor..

IonutP

Macar au produs aproape jumatate din grinzi.

GIV

 :lol: foarte productiv.. in ritmul asta nici la anul nu termina structurile :lol:

carutasul

problema mea e că deși au produs jumătate din grinzi nici una nu e pe poziție și dacă înțeleg bine doar la DJ602 ar fi gata de ridicat.

Duta C

Pai de ce sa le pună. Or fi pus cloșca pe ele :lol:  :lol:

jalemare

Nea Ion a fost si pe lotul 2 sud   ;)

𝗨𝗹𝘁𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗽𝗿𝗲𝗴𝗮𝘁𝗶𝗿𝗶 𝗽𝗲𝗻𝘁𝗿𝘂 𝗱𝗮𝗿𝗲𝗮 𝗶𝗻 𝘁𝗿𝗮𝗳𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗰𝗲𝗹𝘂𝗶 𝗱𝗲-𝗮𝗹 𝗱𝗼𝗶𝗹𝗲𝗮 𝗹𝗼𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬
Mă aflu pe șantierul Lotului 2 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0, lot pentru care Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere #CNAIR a demarat faza de pre-recepție, împreună cu toți factorii responsabili.
Antreprenorul efectuează ultimele pregătiri necesare dării în trafic, după cum urmează:
✅️ Se efectuează testarea statică a suprastructurilor
✅️ Este în curs de finalizare realizarea marcajelor rutiere
✅️ Se montează ultimele elemente ale sistemului de iluminat public
✅️ Se montează ultimele elemente ale sistemului ITS
✅️ Este în curs de finalizare semnalizarea rutieră orizontală și verticală
✅️ Se montează pe ultimele tronsoane rămase panourile fonoabsorbante
✅️ Se montează parapetul de protecție pe ultimele zone rămase
Cum am spus, acest lot va fi finalizat până la sfârșitul acestui an și se va circula cel puțin între DN5 și DN6, la nivel de autostradă, fără a se mai tranzita actuala Centură a Capitalei, iar constructorul depune toate eforturile pentru deschiderea circulației până la intersecția cu DN4 Șoseaua Olteniței.
📍 Lotul 2 Sud al Autostrăzii Bucureștiului #A0 are o lungime de 16,3 km, cuprinsă între localitățile #Jilava și #Bragadiru.
Ionel Scriosteanu - Facebook

ijwtsh

Inca se incearca deschiderea pana la DN4? Sunt sanse?

GIV

@ijwtsh de zis nu e usor :lol:  dupa vor da vina pe vreme pt ce n au putut face

FakeML

Hai sa vedem progrese si pe A0Sud L3

Intrakat oferă lichiditate de 85 de milioane de euro companiei Aktor și ia cu asalt România

Sursa:
https://www.stiripesurse.ro/intrakat-ofera-lichiditate-de-85-de-milioane-de-euro-companiei-aktor-si-ia-cu-asalt-romania_3163295.html#google_vignette

archaeus

#8261
@GIV
au dat deja  :lol:

Citez: "Între acest lot 2 și DN 4 mai sunt 7 kilometri, se lucrează intens, am fost pe șantier, dar volumul este destul de mare și depind foarte mult de vreme. Mai au de pus stratul de uzură, o parte consistentă"/ La intervenția moderatorului care i-a atras atenția că a fost o toamnă blândă fără precipitații, iar constructorul a depășit termenul din contract, Scrioșteanu a răspuns : ,,vreți să-i lăsăm să asfalteze pe ploaie sau ninsoare ?"

sursa:
https://economedia.ro/video-autostrada-bucuresti-sud-cnair-a-inceput-pre-receptia-lotului-2-bragadiru-jilava-de-la-33-de-kilometri-promisi-in-toamna-la-retorica-vreti-sa-i-lasam-sa-asfalteze-pe-ploaie-sau-ninsoare.html

Xed

@ijwtsh nu au fost, nu sunt si nici nu vor fi pana in primavara/vara sanse la modul in care au lucrat turcii. S-a tot discutat, ba chiar s-au incins spiritele mai acum niste zile. Pana si eu am aratat cum "he who shall not be named" a recunoscut intr-un comentariu ca doar DN6-DN5 se va deschide.

Si cred ca o zic pentru multi acum: deja e ceasul al 13-lea pentru DN4. Hai sa ingropam subiectul, asteptam primavara sa rasara ghioceii si discutam mai concret atunci.

carutasul

păi stratul de uzură e problema? Că eu văd supratraversări neterminate, așa ochiometric acolo mi se pare că mai au de lucru, că să zicem că de asfaltat prind o săptămână bună și asfaltează. Oricum presupun că dacă iarna e blândă am putea vorbi de februarie, un termen fezabil și până la urmă acceptabil, nu înțeleg ce o tot țin cu termenul ăsta care nu are nici o semnificație de fapt...

danvoicu

In afara aerelor la superlativ ale lui Scriosteanu privitor la implicarea sa in rezolvarea problemelor, a solutiilor, a proiectelor si alte mofturi si figuri, se incadreaza perfect in demagogul roman realizat doar prin politica si nicidecum prin competente si calitati personale. E un praf de toata jena, un pseudospecialist, sustinut probabil si de un teanc de diplome si titluri trucate. Toate aceste mizerii politice, care pauperizeaza tot ceea ce conduc, pana la faliment, sunt niste praduitori care fura pana si viitorul acestei tari si o sa ne coste zeci, poate sute de ani. Si nu numai financiar. HAI SICTIR !