News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

pasa_andrei

Pana la final de 2024 o sa avem inaugurati 250km de autostrada si drum express pentru 2023 si 2024. Pana acum avem 13,55 km inaugurati in 2023.

survola

^^ Sunt mai multe loturi 3 ppe A0 Sud?  :)

TibiV

De la Ionut Ivasca:

- AUTOSTRADA A0 Nod Rutier DN5 \1 Decembrie \ 13.11.2023

- Autostrada A0 / DN6 Bragadiru 14.11.2023

- Autostrada A0 /Ciorogarla DJ601 14.11.2023
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si de la DASH CAMERA RO avem primele recunoasteri aproximative pe traseul A0 Nord Lot 1:

- A0 NORD LOT 1 - DC143 - (2.05 KM) - DJ601A (05.11.2023) 4K HDR ✈️ PART 19 ✈️

- A0 NORD LOT 1 - DC143 - (4.45 KM) - DN7 (05.11.2023) 4K HDR ✈️ PART 20 ✈️

- A0 NORD LOT 1 - DNA1 - (2.69 KM) - DN7 (05.11.2023) 4K HDR ✈️ PART 21 ✈️

- A0 NORD LOT 1 - DNA1 - (4.04 KM) - SPRE STR CANTONULUI (05.11.2023) 4K HDR ✈️ PART 22 ✈️
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Konter

Stadiu lucrari A0:
" În prezent, stadiul fizic al lucrărilor pe lotul 2 Vidra – Bragadiru este de 96,25%, a anunțat Cristian Pistol, directorul general al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere.
Pe loturile 1 și 2 lucrează antreprenorul turc Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret AS.
Aceste două loturi vor asigura o legătură rutieră la profil de autostrada între DN6 – DN5 – DN4 în proximitatea Capitalei.
Sectorul Sud
Autostrada de Centură a Capitalei A0 are circa 100 de kilometri, iar secțiunea de sud are 52km, împărțiți în trei loturi, de la intersecția cu Autostrada Soarelui A2 și până la A1 spre Pitești.
Lotul 1 Glina și Vidra: 80%
Lucrările de construire a celor 16,9 km dintre Glina și Vidra, aferenți Lotului 1, sunt la un stadiu de aproximativ 80%.
Constructorul turc Alsim Alarko Sanayi Tesisleri Ve Ticaret AS și-a asumat deschiderea circulației, până la final de an, pe 7 km: din DN4, în zona localității Oltenița, până la granița lotului 2 (km 69), astfel încât să existe descărcare pentru a se circula și pe toți cei 16,3 km ai Lotului 2, Vidra – Bragadiru.
Lotul 2 lotul 2 Vidra – Bragadiru stadiul lucrărilor este de 96,25%,
Lotul 3 Bragadiru – Joița: 55%
Pe lotul 3 Bragadiru – Joița (17,96 km), constructorul grec înregistrează în continuare întârzieri față de graficul asumat.
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, a atras atenția antreprenorului grec să găsească urgent resursele necesare finalizării lucrărilor și să respecte prevederile contractuale: darea în trafic în cursul anului 2024.
Antreprenor este asocierea Aktor Technical Societe Anonyme (Aktor SA) – Euro Construct Trading 98 SRL.

Sectorul Nord
Lotul 1 DJ601 – DN1 (Corbeanca) are 17,5 km și este în proiectare.
Antreprenor este asocierea Impresa Pizzaroti & C Spa Italia SPA – Retter Projectmanagement, contractul fiind semnat în luna septembrie a acestui an.
Contractul prevede un an pentru proiectare și 22 de luni pentru construire.
Lotul 2 DN1 (Corbeanca) – DN2 (Afumați) (19 km) este cel mai avansat, urmând să fie terminat luna aceasta.
Antreprenor este asocierea SA & PE Construct SRL (lider de asociere) – Spedition UMB – Tehnostrade SRL.
Pe lotul 3 DN2 (Afumați) – DN3 (Cernica), care are 8,5 km, antreprenor este China Civil Engineering Construction Corporation LTD.
Antreprenorul a fost ales în luna noiembrie a anului trecut, iar contractul a fost semnat în martie 2023. În prezent, contractul este în etapa de proiectare.
Stadiul lucrărilor pe lotul 4 DN3 (Cernica) – A2 era de 13,93% la începutul lunii octombrie.
Drumul are 4,47 km și trece pe un viaduct râul Colentina. Lucrările sunt executate de asocierea SA&PE Construct SRL – Spedition UMB SRL – Tehnostrade SRL.
Termenul de execuție este de 18 luni, finalizarea sa ar putea avea loc anul viitor, dar deschiderea circulației este complet dependentă de Lotul 3."

https://arenaconstruct.ro/autostrada-centura-bucuresti-in-ce-stadiu-este-executia-celor-100-km-in-judetul-bucurestiului/

GIV

#7955
Quote from: survola on November 15, 2023, 03:36:27 PM^^ Sunt mai multe loturi 3 ppe A0 Sud?  :)
cred ca asta e explicatia pentru care se va deschide l3 sud in mai. doar cel din mintile politicienilor care se pregatesc de alegeri

GAC

se stie ceva de grinzile de beton aferente lot aktor? sper ca macar au fost comandate. la cum arata, ai zice ca se pregatesc sa deschida in 2025 (cu multa anxietate). vremea a fost si inca este superba, se poate inclusiv asfalta...

P3trut

Din ce inteleg, constructorul si-a asumat deschiderea pana la DN4. Interesant. Sper sa le reuseasca. Clar pot. Trebuie doar sa vrea si sa se mobilizeze suficient. Va fi interesant acest sfarsit de an. Avem multe deschideri sperate dar pe muchie de cutit.

carutasul

e interesant că tot o țin cu "în curând" dar nu au fixat o dată nici la UMB nici la Dn6-Dn5. Deci mai durează un pic...

florin74

#7959
@GAC
Sunt facute si stau la producatori.
Cica au intarziat aparatele de reazam vreo 3-4 luni de la producator. S-ar debloca treaba in 2-3 saptamani....



mdragos

Au astia de la Aktor un project management de ma doare la ficat. Inteleg ca furnizorii pot intarzia.. 3-4 luni e mult, prea mult. Dar cand poti "jongla" CNAIR la timpii de executie viata e frumoasa ....

vm75

Scuza cu aparatele de reazem care vin din China si intarzie a folosit-o prima data Pizza pe A10. Aktor a invatat de la cei mai buni si oricum grecii au o infinita capacitate de a complica/taragana lucrurile. Probabil si asfaltul vine din Asia si e blocat pe undeva. Mai vedem la primavara ce scuze mai inventează.

florin74


marius.firtonea

Bine, bine, aparetele de reazem nu sunt, dar de ce nu au adus grinzile in santier ca mai apoi sa le pozitioneze mai rapid?

horatiu.cosma

Ca să pui grinzile pe poziție, ai nevoie de aparate de reazem, pe care să așezi grinzile. Înțeleg că în contractul de grinzi e prins și montajul. Deci atunci când vin, ele trebuie puse sus imediat. Și fără aparate de reazem, nu se poate asta. Oricum, dacă ele sunt produse și stau în fabrică, se plătește depozitarea lor, deci nu cred că le ține constructorul acolo pe bani doar așa, ca să adune întârzieri extra.