Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Allex

Pai in cazul in care cineva contesta si castiga atunci teoretic ar da prost pentru CNAIR, nu? Cum ar putea spune ei ca din cauza contestatiilor si a "contestatarilor de meserie" se intarzie mult cu proiectele cand aceste contestatii sunt justificate si castigate in instante?

Se poate face o statistica pentru fiecare proiect in parte cate constestatii s-au depus si cate au fost admise/respinse?
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

alecu26

Eu am auzit ca Delta ACM e pe faras.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ionut

Extras din prezentarea oficiala CNAIR la SCS Transport (in cadrul CM POIM), ieri, 27.06.2018
A0 Centura Bucuresti


























pasadia

Sunt niste culori puse pe acolo, dar nu imi dau seama ce semnifica ele. Asa ca intreb aici - exista in cadrul acestui plan si intentia de a mari capacitatea drumurilor ce conecteaza nodurile de pe viitoarea A0 cu cele de pe DNCB si mai departe cu bulevardele interioare din B? Nu stiu exact care e situatia in fiecare caz in parte, dar daca din A0 vei cobori intr-un simplu DN 1+1 pe care viteza de deplasare e foarte redusa cam pierzi beneficiul adus de autostrada. Exista vreun plan de semi-autostrazi urbane, macar inspre zonele periferice? Sau asta va fi grija PMB si a celorlalte primarii din Ilfov?

Ionut

Pai asta nu tine de CNAIR, ca e vorba de Ilfov si B. Deci da, primariile trebuie sa se asigure ca fac investitii radiale, strapungeri/penetratii sau cum vrei sa le zici. In studiul facut de Egis (prin BEI/PASSA) unele dintre acele drumuri radiale sunt deja construite. Ca e nevoie de pasaje prin orase... alta discutie. Nu e locul in A0.

StefanCelMare

De fiecare dată când văd un tabel de buget planificat cu sigla Guvernul României, mă pufnește râsul. Oamenii ăia nu pot concepe ce înseamnă finanțare multi-anuală conform unui grafic planificat. Miniștrii se schimbă ca șosetele, și deseori arde ceva prin buget și se iau bani de unde apucă (autostrăzi) pentru a stinge alte focuri. În loc de acel tabel, care pare serios, puteau să pună un desen al unui copil de grădiniță. Șansele să fie respectate, sunt cam la fel. Și asta spune tot despre de ce avem infrastructura pe care o avem în România.

dr4qul4

A0 va avea noduri doar cu DN-urile. DN6 are deja 2 benzi pe sens, DN5 le primeste acum si DN4 nu are trafic dincolo de centura.
Problemele apar in interiorul liniei de centura, dar aici e treaba PMB si a CJIF.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

@NGC

Ne faci o recapitulare a contestatiilor pentru cele 3 loturi? Ceva decizii ale instantelor avem deja?

NGC

Nu avem inca decizii, dar in principiu vom avea cel putin una saptamana aceasta.
Daca nu e graba, pentru a nu repeta mesajele, o sa fac recapitularea in momentul in care avem si decizia.

Ionut

Nu este graba, eram curios dacă s-au dat decizii și dacă s-au conexat unele contestații... Sunt foarte multe. Asteptam vesti cand vin primele decizii.

NGC

Sunt conexate multe dosare, dar avem si dosare disjunse din conexari. E spaghetti.

Ionut

Dacă ne poti face o detaliere... Ar fi super. Vezi tabelul meu ca referinta. Dacă ai timp sa dai si linkurile ar fi super, as urmări și eu procesele în instanță.

NGC

Nu e decat un proces la TB.

http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000814933&id_inst=3

Celelalte contestatii sunt la CNSC si acolo nu exista link-uri.

Ionut

NGC, nu ne zici nimic de contestațiile de la A0? Umbla niste vorbe. Ia intreaba stolul. :)

NGC

Chiar acum scriam. :lol:

Quote from: NGC on July 22, 2018, 10:27:22 AM
Nu avem inca decizii, dar in principiu vom avea cel putin una saptamana aceasta.

Asa cum era de asteptat, avem 2 decizii. Fac imediat o recapitulare.