News:

Tur de forță API 27-28 iunie, DEx12 și A7.
A7 Focșani-Buzău și Dumbrava-Mizil. DEx12 Pitești-Colonești și Balș-Craiova.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 6 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

^Intre DN6 si Dumitrana la picior pareau puse toate straturile de asfalt pe cam pe 95% din suprafata.  Doar la noduri/treceri erau discontinuitati la stratul superior. Dupa ochiul meu de amator, pareau sa se pregateasca de pus marcajele (faceau masuratori si puneau semne cu creta in weekend).

oneLess

#7621
Cobitul menționat de mine făcea atingere la mult deja și chiar prea înaintatului și deja lait motiv alibi al neputinței și a gurii multe cum se zice = dacă ne ajută vremea, suta km 2023, 250 km 2024... probabil 600 la sfârșit de 2025 ..., adică dat din mână în mână până în fund la taxatoare!
În zona Craiova , că vorbeau de vremea până la sfârșitul anului, am făcut eu o listă și am tăiat taifunele, uraganele că nu au fost nicodată, de nins nu a nins de vreo 3 ani deci au rămas ploile ca personaj negativ. Negativ în piesa cu infrastructura! În rest eu am hanorac cu glugă și îmi place mălaiul romănesc!
Mă îndoiesc că vremea a fost altfel București!

mike_us

Pe lotul UMB faptul ca au început sa ridice grinzi peste DN1 care nu sunt necesare pentru deschiderea traficului între DN1 și A3 si lucrează la primele straturi de asfalt înainte de pădurea Petrești arata ca vor să termine lotul complet si sa nu lase prea multe pentru la anul.

carutasul

Azi am zis să schimb traseul spre casă și să văd ce se mai întâmplă și prin Grecia :)
Am trecut puțin pe la intersecția cu 401A, nu am găsit un loc de parcare prea bun (nu prea știam zona, data viitoare...)
Așa impresia era că se muncește:










Powered by API/PUM imgur uploader


Din păcate, în afară de grinzile metalice de la A1 pe care le-au mai pozat colegii, nici o altă grindă nu mi-a ieșit în cale, nici pe jos, nici călare (adică pe trailer)... Chiar dacă probabil cu terasamentele o scot ei cumva la capăt până în vară, dacă nu se apucă de ridicat grinzi nici luna asta o să fie foarte trist, deși nu au chiar mari structuri de făcut o să întârzie o grămadă... UMB tot lucrează la podurile alea de pe A0 din primăvară și vorba ceea, e UMB și tot n-a terminat...

carutasul

Fetițo, te-aș întreba/Unde e Târgoviștea...
(din păcate, încă nu e unde arată indicatorul :) )




Powered by API/PUM imgur uploader

misiekwas

În general CNAIR nu se descurca cu cercuri, de pe A3 îți spune sa ajungi la Timișoara prin sud.

Ionut

E greșit indicatorul... of... Pitești e primul (A1), trebuie pus jos, apoi Târgoviște (DN7).

Nădrag e la derută, evident. Ce dracu sens are să pui granița pe un indicator de pe A0. E suficient Pitești.

Nici logică, nici respectarea normativului idiot... o varză totală.

carutasul

nu trageți în fotograf :)
În celălalt sens erau parcă Giurgiu și Constanța dacă îmi amintesc bine. Nu știu cum e normativul și nu îmi bat capul dar dacă am destinațiile principale (probabil că merita înghesuită și Oltenița) eu sunt mulțumit. La ăsta eram mai fericit dacă scriau direct A1, așa se subînțelegea și Nădlac și nu mai aveau de ce să îl mai scrie.

Altfel, cel mai mult mi se pare că au de lucru la breteaua de urcare din DN6. Cred că trebuia să fac câteva poze pentru cei care nu trec prin zonă, deși avem filmare destul de proaspătă. Nu știu dacă e toată lucrarea lui Alarko sau mai face și CNAIR o parte pentru că au decopertat ca să prelungească acostamentul existent (care acum se termină la limita satului Cornetu) până la breteaua de urcare, o distanță apreciabilă, cred că e circa 1km. Sigur, nu e chiar mare inginerie, e o jumătate de bandă, dar cu toate etapele tehnologice o să ia ceva. Bretelele din zona nodului au umplutura cam gata după aprecierea mea, ar urma să le asfalteze în curând, dar pe acostamentul ăsta sunt la o jumătate de metru de nivelul solului...

TibiV

O filmare de ieri de la Mihai Panait: Autostrada A0 | Nod cu A2 | Update 3 Octombrie 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

nohablaespanol

In lipsa unor solutii cu adevarat future-proof in proiectul A0 (turbioane, diagonale denivelate), acesta mi se pare de departe cel mai elegant nod de pe autostrada.

raulbogdan23

^5

Prin alte tari in care curge apa calda ai doar directia principala, A0 -> A1 sau ce legaturi mai sunt. Se putea face o combinatie Pitesti | A1 si era suficient.

survola

#7631
De la supratraversarea spre comuna Berceni, de la @dashcameraro2031 pe youtube:

Like-urile la el pe canal, vă rog!

Earthchild

Lotul 2 între DN5 și DN6, filmare de la Alberto Costea.

pasa_andrei

As prefera sa se accese pe o deschidere la final de 2023, de la DN4 la DN6 si toata lumea este multumita.

miahi

^ De ce sa se rateze ocazia in an electoral, pe o autostrada cu foarte mare vizibilitate, sa mai faca cel putin 2 deschideri. DN5->DN4, si DN4-A2 ?