Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 11 Guests are viewing this topic.

RaduG

#7560
Ar putea exista o explicație logică pentru mărimea nodului A0-A3. Raza minimă a curbelor este dată de viteza minimă de proiectare. Fiind vorba de valori de trafic mari, mă gândesc că s-a optat pentru trecerea de la minimele uzuale de 30-40 km/h la ceva mai mult, poate chiar 80. Ochiometric par a fi raze de curbură comparabile cu cele din nodul A2-A4, care este proiectat la 80 km/h.

LE: Raza minimă pt 80 km/h este de 240m, conform normativului PD 162/2002, art.57.

carutasul

Azi la nodul DN6-A0 am văzut, ca noutate, că au apărut o grămadă de panouri, cred că sunt toate sau aproape toate. Caravana asfaltării era pe la Dumitrana, se vedea în zare, pe celălalt sens (benzile către A1, doar că ei asfaltează în cealaltă direcție, de la Dn6 spre DN5 )

LRadu

Intrebare de "provincial"  :lol: , cu cele 2 noduri de pe SUD finalizate, fara Aktori, va fi o optiune reala ocolirea pe autostrada a Bucurestiului, sau pe "gaura" dintre A1 si A0 pierzi mai mult decat daca folosesti vechile rute ?

misiekwas

#7563
Pai, oricum te blochezi cumva, ori pe Dncb de la Bragadiru ori intri pe Antiaeriana și te blochezi la Maniu sau la Prelungirea Ghencea (varianta 2 adaugă și blocaj Domnești-A1). E mai bine decât prin oraș sau Dncb, dar nu va fi apa de roze.

mdragos

Cand vi de pe A1 si vrei sa intri in centura Bucuresti este magic. Oricand este coada acolo. Lipsa lotului Aktor incurca foarte tare. Dar ce sa faci ? asa lucreaza Aktor! CNAIR nu sunt in stare sa ii  gestioneze.

pasa_andrei

Culmea cel mai important lot de pe Sud este fix lotul 3 al AKTOR. Traficul este ingrozitor in nodul A1-DNCB. Traficul o sa se reduca complet doar cand toate cele 3 loturi de pe sud sunt gata.

misiekwas

Nu o sa se reducă complet, pentru ca multe tiruri oricum vor întra la Dncb/Maniu pentru vama la Bd. Timișoara.

pasa_andrei

Imi imaginez dar daca analizezi coada, din 10 vehicule, 7 sunt tiruri care fac dreapta catre DNCB.

carutasul

în plus Tir-urile au capacităti limitate de manevră mai ales la cum sunt giratoriile pe la noi. Problema e totuși că sunt multe spații logistice pe Centură și tir-urile vor continua să vină...

jalemare

Bun, deci pe A0N2 vom avea descarcare provizorie, promisa pentru anul viitor, in DN2!!!

"În acest moment, pe șantierul Lotului 2 Nord al Autostrăzii Bucureștiului #A0, în zona nodului rutier, se desfășoară activitatea de montare a ultimelor grinzi aferente tablierului metalic al pasajului principal peste A0 - DN1, în zona Balotești - Corbeanca.
Urmează să dăm în trafic acest lot de pe Autostrada Bucureștiului #A0 în toamna acestui an, fiind primul tronson al acestei autostrăzi care va fi deschis circulației, între DN1 și A3, urmând ca descărcarea provizorie în DN2 să se realizeze în cursul anului viitor.
Mai multe informații despre stadiul lucrărilor vă dau în acest live.
📍 Traseul Lotului 2 Nord - A0 se desfășoară între DN1 (în dreptul localității Corbeanca) și DN2 (în dreptul localității Afumați)."

Ionel Scriosteanu - Facebook

Ionut

Și unde și cum fac ei descărcarea în DN2? Bine, dacă chinezii nu lucrează deloc... sigur, se poate.

cfdp

pentru marimea nodului A0-A3 cred ca ar fi datorata urmatoarelor:
1. Decizia de a avea un CIC in interior care deserveasca ambele autostrazi.
2. Unghiul de intersectie intre axe autostrazi, viteza de proiectare de minim 80km/h pe bretele duce la racordari cu raze mari ( devieri mari in plan)
3. Nu in ultimul rand ar putea fi vorba si de o lungime de stocaj al traficului pe bretele, astfel incat iesirea si intrarea de pe o autostrada pe alta sa nu produca coloane de masini carea sa ramina pe bada de decelerare. La o vaianta ocolitoare simpla s-a impus o lungime de bretele de minim 400m tocmai ca iesirea si intrarea in trafic sa nu genereze o coloana care sa ramna in traficul de iesire.
Ca idee, nu sunt aceleasi conditii, dar vedeti coloana ce se formeaza pe A1 la iesirea spre centura Bucuresti.

danutzu_1069

Am senzația ca Scriosteanu, știe mai multe decât știm noi despre chinezi... Si daca a zis asta cu descărcarea.... eu pun pariu pe reziliere...

jalemare

Spune in comentarii asa: "...in prima etapa va fi descărcare provizorie in DN2 și apoi definitiva la finalul lucrărilor aferente lotului 3 Nord executate de firma din China. Mulțumesc!"
Vom vedea, asta ar fi chiar o fapta buna. Daca o fac  :lol:

pasa_andrei

Quote from: Ionut on September 28, 2023, 12:38:43 PMȘi unde și cum fac ei descărcarea în DN2? Bine, dacă chinezii nu lucrează deloc... sigur, se poate.

Pana la DN2 mai avem aproximativ 1km, cine se ocupa de terasament? Sunt doar vorbe, nu au putut sa faca o descarare provizoriu cu DJ100 sau DJ200, dar fac cu DN2. Nu are nici o logica.