Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

shogom

Deci aproape 10% diferenta intre  A0S3 si PiSi 5 :lol: .

GAC

nu ma surprinde, pt ca pe lot aktor de aproape 20 km, avem 1 km structuri, pe cand la we build avem 5km structuri la 30 km (si aia cu terasamente inalte). daca aktorii ar face structurile ar urca inca vreo 15%...

GIV

#7547
Quote from: horatiu.cosma on September 27, 2023, 12:22:01 PMA0 Nord 2, primul proiect de autostradă din țară pe care se aplică normativul pe care l-am modificat în 2021 privind retragerea parapetelui median

multumim Horatiu pentru implementare, multumim pentru poze

Skynick

La bretelele de intrare, iesire s-a schimbat ceva atunci? Nodul de la Gherghita de pe A3 e facut cum trebuie la bretele dar nu stiu daca si la celelalte. De exemplu intrarea in spatiile de odihna.

Earthchild

UMB, cu 87%, poate deschide ceva anul ăsta, iar Alsim, cu 90%, nu poate deschide nimic?

MrConnaisseur

In lipsa de nod dupa DN5, pe lotul 2, se deschide doar DN6-DN5.

mike_us

A0 Sud L2 - 84.85% -> 90.5% (+5.65%)
Daca procentele sunt reale ar trebui sa fie capabili sa deschidă pina in Decembrie nu?

A0 Nord L4 - 10% -> 11.3% (+1.3%)
Nu credeam ca este activitate pe lotul 4. Se mai întâmpla ceva acolo de a crescut 1%?

pasa_andrei

A0 Nord - DN2-A3 - 25.09.2023

Aproximativ 9km de autostrada muzeu pentru cel putin 2 ani de acum incolo, doar daca nu intra CCECC pe lotul 3 si prioritizeaza 1km pana la DN2 + nodul A0-DN2.


Enjoy!

montaniardul

^^Care a fost logica supradimensionarii nodului A0 - A3?

misiekwas

^Adică? Pana la urma va fi unul dintre principale noduri în zona Bucureștiului, cu trafic dinspre Ploiești și Moldova către alte direcții. Trafic va fi foarte mare.

montaniardul

^ Ma refer la suprafata acelui nod. Sunt altele care ocupa suprafete mult mai mici.

misiekwas

#7556
Îmi se pare ca din același motiv, dacă din diferite motive se blochează (avarie, accident) bretea, ai nevoie de spațiu excedent ca să nu refuleze blocajul la banda de autostrada. Și curbe relativ line pentru camioane. Dar e doar bănuială mea, poate cineva știe exact.

Hercule

Nu exista explicatie logica pentru marimea nodului. Cel putin la nivelul nostru, de discutii pe forum.
Am mai intrebat si eu, ba chiar am facut un calcul la suprafata inclusa intr-o bretea mare. Nu am primit raspuns iar mesajul a disparut intre timp.
Deșteaptă-te române!

Ionutcatalin

Cred ca, "asa a iesit" după logica trafic, refulare trafic, sau orice altceva referitor la trafic, nodul A0-A1, ar fi trebuit sa aibă dimensiuni similare, fiind probabil nodul cu cel mai mare trafic de pe inelul A0, dar din păcate dintre cele 3 noduri, cel cu A1 este cel mai vitregit ca lungime a bretelelor.

Telvanni

Eu cred ca asa reiese geometric daca tii cont de unghiul dintre A0 si A3 (care nu e drept) si de o viteza mai mare pe bretele. Viteza mai mare inseamna raze de curbura mai mari. Este pura geometrie.