Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

carutasul

@dr4qul4  Eu sunt destul de optimist cu A0, că mi se pare singura pe care o pot porni repede, având în vedere că pe A7 nu se întâmplă nimic, și la un moment dat trebuie să își dea și ei seama că nu absorb nimic pe exercițiul ăsta....

captiva

Quote from: mastereve on May 18, 2018, 09:53:43 AM
Trebuie sa privim in perspectiva. Ok e supradimensionat acum. Mai vb in 2028...


Tocmai am fost luni pana la Oltenita :) Surprinzator de mult trafic. Iar la sud de actuala DNCB s-a construit destul de mult (rezidential, dar si cateva centre de logistica/productie). Cu A0 la doi pasi si avand in vedere cat de mult teren liber e in zona si cat este de ieftin, in 2028 s-ar putea sa avem pe primii 5-10 kilometri din DN4 dupa intersectia cu DNCB cateva cartiere de locuinte cu multe mii de locuitori plus niste zeci de centre de logistica

dr4qul4

DN4 are 1 banda pe sens. Pasajul peste A0 va avea 3 benzi pe sens.
Ansambluri rezidentiale acolo? Doar pentru cei carora le place mireasma de Glina!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cristi5

Quote from: Ionut on May 18, 2018, 06:24:16 AM
Dacă făceau un nod trompeta ziceati ca e prea putin.

Exista trompeta la intersectie in X? Eu am vazut numai la T.

horatiu.cosma

Unde ai vazut trompeta la intersectie in T  :D?

cristi5

#755
Ma refer la faptul ca vii dinspre Lugoj si poti merge spre Timisoara sau Deva. Nu poti merge drept inainte, A6 se termina.  Acolo e trompeta (proasta, fara separare de sens). La fel la Sebes si Turda, A10 se termina. Acolo nu e trompeta.

Topologic e un T. Poate ca "intersectie in T" se refera la intersectia aia pacatoasa fara denivelare dar nah, credeam ca ma pot face inteles.

horatiu.cosma

Eu din câte știu trompetă se folosește pentru ce e la Turda, la Gilău, ce face acum Straco la Chețani. La Lugoj sau la C.Turzii sunt mai degrabă jumătăți de trompetă.

alecu26

Alea sunt trompeta dubla. (sau cel putin asa stiu eu)

A2 e facuta cam toata cu trompete. Trompetele sunt ideale pentru taxare...de aia Bv-Bors e plina de ele...si pe A2 s-au facut gramada de pasaje in plus...doar sa poata face trompeta dedicata autostrazii.

Si daca e sa discutam ce nod e nevoie....raspunsul e simplu...acolo trebuia sa existe un studiu care sa spuna asta.

Trifoi cu 4 foi e ok...mai ales ca se poate upgrada usor....cand ajungi la valori de trafic din Germania.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#758
horatiu.cosma, fiica-mea canta la trompeta, pe bune, am studiat :) :)

Quote
Trumpet is a 3-leg interchange which takes the shape of trumpet. Trumpet interchanges have been used where one highway terminates at another highway. These involve at least one loop ramp connecting traffic either entering or leaving the expressway with the far lanes of the continuous highway.

https://www.quora.com/What-is-the-exact-definition-of-Trumpet-Cloverleaf-Diamond-Interchange
http://www.kurumi.com/roads/interchanges/trumpet.html



Una dubla, faina:


Jos trompeta!!! (problema: iesire spre stanga)


Rezolvam problema:

alecu26

Cea de jos e teoretic nodul A2 cu A4.
Nodurile de pe A4 sunt toate noduri foarte interesante si zici ca cineva a facut un studiu prin ele. Cred ca fiecare nod e diferit.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

rizzuh

Toate astea sunt intersectii cu 3 directii, nici una nu se aplica la A0, unde toate intersectiile vor fi in 4 directii. Se aplica mai degeaba la A3xA7 ;)

A0 are predominant din acestea:




Cea mai buna varianta (dar si cea mai scumpa) este aceasta:




Sau un hibrid, daca sunt una sau doua directii cu trafic predominant (in afara de directia inainte, desigur):




Si mai sunt o gramada: https://en.wikipedia.org/wiki/Interchange_(road)#Four-way_interchanges

NGC

Quote from: NGC on May 15, 2018, 11:00:07 PM
Quote from: NGC on April 18, 2018, 11:02:31 PM
Astazi s-au trimis 3 "felicitari" de la CONSTRUCTII ERBASU, cate una pentru fiecare lot, si o sa apara zilele viitoare.

Lotul 1 -> Avem o contestatie de la PIZZAROTTI la TB, o contestatie la CNSC de la DELTA ACM '93 si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Lotul 2 -> Am avut contestatia de la PORR din Februarie care a fost respinsa (contestatia aia "generica", ce nu avea scris nici un lot specific, dar in care au fost contestate comunicari pentru lotul 2), avem o contestatie la CNSC de la DELTA ACM '93 si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Lotul 3 -> Avem o contestatie la CNSC de la PORR si o contestatie la CNSC de la CONSTRUCTII ERBASU, plus contestatie de la TIRRENA la CNSC.

Umbla vorba ca mai avem o contestatie si de la CONDOTTE pentru lotul 1, dar inca nu am reusit sa clarific situatia.

O sa revin.

Am uitat sa va zic ca s-a clarificat situatia si si cei de la CONDOTTE sunt pe fir cu o "felicitare" pentru lotul 1.

O parte din contestatii au fost scoase de pe rol de la CNSC si se vor judeca impreuna cu contestatia de la TB.

Pe de alta parte, avem si prima contestatie dupa "atribuirea" lotului 3 catre UMB. Este vorba despre contestatia asocierii conduse de AKTOR.

Va tin la curent.

Mai adaugam la lista contestatiilor o noua contestatie PORR la CNSC pentru lotul 3, in urma stabilirii ofertantului castigator initial (UMB).

Da, mai este o contestatie de la PORR pentru acelasi lot, dar nu este o greseala.

Explicatia o gasiti mai jos.



voicul

Nimic nou sub soare. Ii inteleg doar pe AKTOR - nu prea mai lucreaza in RO si mai vor si ei ceva de munca!

Circ pe Autostrada de Centură Bucureşti: grecii de la Aktor şi austriecii de la Porr îl contestă pe Umbrărescu, iar turcii se contestă între ei

Grecii de la Aktor şi austriecii de la Porr contestă câştigarea de către constructorul român Dorin Umbrărescu a contractului pentru lotul 3 al Autostrăzii de Centură Bucureşti Sud, în vreme ce italienii de la Tirrena Scavi şi Asocierea Delta ACM 93 - IC Ictas Insaat îi contestă pe turcii de la Alsim Alarko, câştigătorii loturilor 1 şi 2.

Licitaţia pentru construcţia jumătăţii de sud a Autostrăzii de Centură Bucureşti a declanşat o adevărată bătălie între constructori, care au depus contestaţii după contestaţii, atât după ce au fost eliminaţi în faza de evaluare a ofertelor, cât şi după anunţarea câştigătorilor pentru cele trei loturi ale secţiunii de Sud.

Nu pun mai mult ca nu merita:
http://www.economica.net/circ-pe-autostrada-de-centura-bucuresti--grecii-de-la-aktor-si-austriecii-de-la-porr-il-contesta-pe-umbrarescu--iar-turcii-se-contesta-intre-ei_153937.html

NGC

Sa mai adaugam la lista contestatiilor si 3 contestatii de la CONSTRUCTII ERBASU la CNSC, cate una pentru fiecare lot, in urma stabilirii ofertantului castigator initial (UMB).

Nici aici nu este o greseala si mai exista 3 contestatii (una per lot) de la CONSTRUCTII ERBASU, dar explicatia este aceeasi ca si in cazul PORR (vedeti putin mai sus).

Vrabiutele zic ca aceste contestatii vor aparea in principiu azi.

NGC

Mai adaugam o contestatie noua la CNSC pentru lotul 1 de la DELTA ACM '93 si o contestatie noua la CNSC pentru lotul 2 tot de la DELTA ACM '93.

E aceeasi poveste ca mai sus.

Oare nu au asteptat in mod intentionat deciziile CNSC / CAB inainte sa declare castigatorii initiali, pentru a arata decidentilor cat de mult contesta firmele si pentru a justifica intr-un fel modificarile la legile achizitiilor publice? ;)