Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

reed

Quote from: Ionut on September 14, 2011, 12:00:25 PM

Probabil jumatatea de sud a centurii va astepta mult timp pana inceap efectiv lucrarile, prioritara fiind sectiunea de nord.
In total: 47,9 km.


ete ca exact invers este!

ovicor

Ceea ce nu pot (refuz) sa inteleg de ce nu se construieste, prioritar, A0-nord (A1-A3-A2). Mai ales ca este eligibila pe fonduri europene. Cu noduri la fiecare DN si DJ sau DC importante, vor fi tot atatea variante de intrare iesire din Buc, plus rolul primordial, acela de-a prelua mare parte a actualului trafic de pe DNCB, atat N, cat si S. Se vorbeste de problemele A3- Popasului- Gherghitei- Petricani->.... Prin construirea chiar si doar a segmentelor A3-DN2 si A3-DN1, s-ar limita dezastrul preconizat la capat de A3. Odata realizat intregul segment de N al A0, segmentul de S n-ar fi atat de stringent.

udar

costa mult exproprierile.................

ovicor

Si cele din S costa , chiar daca nu la fel de mult. Apoi, A0 nu se construieste in buricul B, presupun la N de Otopeni( ar facilita si accesul la prima poarta aeriana a tarii).

ovicor

O mare parcare in apropierea aeroportului si o linie de metrou la aeroport, ar determina multi "provinciali" ce vin cu treaba in B, sa-si lase masinile in parcare si sa ia metroul, reducand, si astfel, sufocarea traficului in B si arterele de intrare in B.

ghrt

La OTP există deja parcare OK (am găsit întotdeauna multe locuri libere). Nu am folosit linia expres de autobuze 783 dar din ce am auzit este suficient de rapidă şi punctuală. Este mai periculos (ca timp) să mergi pe DNCB decât prin oraş, în caz de ambuteiaj nu poţi întoarce, iar avionul nu te aşteaptă.

Terenurile din nord sunt exponenţial mai scumpe decât cele din sud, poţi verifica pe orice site imobiliar.

Nu îţi înţeleg logica, în sensul că pentru a ajunge într-o viitoare mare parcare de la OTP, oricum trebuie să treci cu maşina prin oraş. Doar la Păcii era o parcare din asta dar a fost desfiinţată.
Cont (aproape) inactiv.

ovicor

Ori logica mea nu e buna, ori n-am fost destul de explicit, in dorinta de-a fi cat mai scurt. Ma refeream la o parcare la N de aeroport, la S de A0-N, cu acces dintr-un nod Aeroport al A0-N. Dezvoltand, asemenea parcari ar fi utile in preajma fiecarui nod A0. Parcarea de la nod Aeroport ar atrage automobile si din A3 si din DN1, plus cei ce vizeaza chiar aeroportul. S-ar eficientiza si magistrala de metrou spre aeroport, care, doar pentru aeroport, am inteles ca nu se justifica dpdv financiar.
Cel mai important lucru pe care voiam sa-l evidentiez, e acela ca mai multe intrari in B, radiale la A0, ar prelua traficul de pe A1, A3, A2, atenuand impactul la contactul cu traficul urban si DNCB.

tonică

He he..intrasem pe topic crezand ca cine stie ce stire a facut furori si s-a reintors in discutie A0....
Nici vorba! Eu unul nu inteleg de ce sa vorbim de morti. Sa-i asteptam cuminti sa reinvie ori sa se nasca altii, despre A0 nord oricum nimeni nu a pomenit demult nimic si nici nu cred sa se mai vorbeasca ceva mult timp...

Ionut

Sova. :|

,,Pentru Centura Sud a Bucureştiului încercăm să dăm unui concesionar de la Piteşti până la Constanţa, cu obligaţia de a face 48 de kilometri de autostradă pe inelul doi Centură Sud la Bucureşti", a spus ministrul.

sursa: Adevarul

Nimic nou... se stia ca se doreste contract Pitesti-Constanta cu reabilitarea Pitesti-Bucuresti si constructia A0-Sud.

sebba

eh, si cu tine... pana acum se dorea... acum se incearca... nu sesizezi noutatea? :lol: :lol:
Sailing away! S/Y Haimana

Archi

Mie centura sud si Comarnic-Brasov mi se par momentan singurele concesiuni care sunt cu adevarat posibile. Pentru Pitesti-Craiova si Ploiesti-Focsani (sau ce concesiuni se mai vorbesc, nu mai stiu exact) cred ca mai trebuie sa asteptam vreo 5-6 ani. Asta daca nu se trezesc si gasesc solutii sa le facem pe bani UE.

igorashu

N-ar fi totusi mai simplu sa se puna obligatia de a face toata A0 (Nord + Sud)?
Altfel o sa apara o concurenta intre A0 Nord si A0 Sud (gen VP vs VO).

Archi

Pai nu cred ca o se faca in urm. 7 ani A0 nord. Avand in vedere ca se face actuala centura cu 4 benzi.

Ionut

Sova (atentie!) declara ca are confirmarea CNADNR ca in luna mai 2014 va fi desemnat castigatorul pentru constructia A0 Sud. Concesiune, evident. Si probabil la pachet cu intretinerea si taxarea A1 Bucuresti-Pitesti si A2 Bucuresti-Constanta.

sursa: Digi24 (fara link, vazut reportaj la TV)