Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Xed

^ Esti un pic cam rau si uiti ca Aktor este sub atenta observatie si indrumare a lui Scriosteanu :lol:

shogom

^^  :lol:  :lol: credeam ca e doar parerea mea. Bine ca a spus o cineva pe șleau.
For the record, sunt la peste 50%

Ionut

Urmăresc cu atenție și îngrijorare...

:lol:

Evident că sunt multe procente din burtă!

TibiV

@Ionut,

cred ca n-ai facut facultate tehnica...

Coeficintii aia se numesc Kdb1,2,3...n. Koeficienti scosi Din Burta, ca sa iti iasa proiectul...
Profu' care dorea sa te treca zambea si se facea ca n-a observat, profu' care NU dorea sa te treaca te intreba de unde ai luat koeficientii... Bibliografie!  :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Hercule

#7249
Nu e chiar asa, nimeni nu face planificare din burta. Pentru planning nu se foloseste Excel ci Primavera sau MS Planner. Astea sunt softuri profesioniste, cu multe facilitati, folosite in lumea larga pentru planificari de lucrari, inclusiv resurse si/sau materiale necesare. Planificarea e parte a contractului si ar trebui urmarita pas cu pas, probabil de compania ce castiga supervizarea.

Plannerul verifica lucrarile (asa ar trebui in mod normal) si trece progreaul in program. Softul calculeaza automat procentul de realizare a proiectului si drumul critic, subliniind intarzierile.

Buba e cand introduci datele primare si nu evaluezi lucrarea in ansamblu si aloci rau procentele pentru diferite operatii. Cu un scop sau din ignoranta.
Ai putea aloca (exemplu exagerat) strangerea surubului 5 de la podul km 7 cu 30% din totalul lucrarii iar podul intreg de la km 20 cu 10%.

De aici se pot face smecherii de raportare care se pot regasi in smecherii de plati. Iar handicapatii de la CNAIR, care lucreaza cu "koeficienti", inghit orice prostie.
Deșteaptă-te române!

BigZ

La cat de incompetenti sunt cei de la CNAIR si la cat de smecheri sunt Aktorii, cred ca s-a folosit metoda POOMA.

POOMA method

bacovia

CNAIR/MT si AKTOR sunt in cardasie.

Nu mai intru in detalii. Am postat la un moment dat info in aceasta privinta.

cosminnus

Mai relevant mi se pare stadiul financiar de aprox 30% (fara actualizari de preturi). Probabil si progresul fizic tot pe acolo e, maxim +5%.

carutasul

Mehmet Dorel a cam comis-o :)
Aparent nu e grav, dar e păcat...




Powered by API/PUM imgur uploader

adi


danutzu_1069

^^ mers cu bena ridicata, mai mult decat trebuie....
Este boala basculangiilor....
Daca nu "scutura" ei oblonul, nu se simt bine...

carutasul

DC20, lângă podul peste Sabar, pe aici îmi fac tura de seară. De acum s-a scurtat ziua dar e încă foarte cald, așa că momentan am mai scurtat și eu turele ( luna trecută plecam mai târziu, când se răcorea). Oricum mari noutăți nu mai sunt în zonă, mai au de pus separatorul median, dar dacă făceam turele mai lungi mai vedeam ce e pe la nodul DN6 sau mai pedalam spre Dumitrana ...

pasa_andrei

A0 Nord -Lot 2 - DN1-A3 - 24.08.2023

O privire de la sol pe singura portiune care se va deschide in 2023 pe A0 Nord.

Lucrarile arata bine, sunt 3 zone critice pe acest interval de traseu.

 - Nodul DN1-A0 (doar 1 trasersare este necesara pentru deschidere- cea unde se lucreaza acum si este traficul deviat)
 - Pasaj Dimieni - toate grinzile metalice montate + o parte din predale
 - Pasaj A3 - toate grinzile metalice montate si cam atat

15.09.2023 este un termen nerealist.

01.10.2023 este un termen realist pentru lucrarile ramase.


Enjoy!

dumbravaandrei

cred ca ai vrut sa spui 01.11(2).2023 ca termen realist, mai trebuie puse predale, hidroizolat (unde astepti 2 saptamani), asfaltat si bibilit la punctele alea critice de le-ai enumerat.

mike_us

#7259
Din cele 3 zone critice pasajul A3 e cel mai in urma. Probabil ca acolo mai sunt macar vreo 2 luni de munca.