Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

pasadia

#7215
Gata, renuntati la planurile cu autostrada spre Giurgiu desprinsa din A6? Caci daca va exista acea autostrada, atunci discutia asta despre nodul DN5*A0 e cam inutila.

dumbravaandrei

Referitor la nodul A0xDN5, poate s-au gandit sa nu instaleze mai mult de doua porti de taxare, intr-o ipotetica taxare "pay-as-you-go"...

TibiV

De la colegul @BEV (care n-a mai intrat pe forum din noiembrie): Nod Rutier A0-A1 20 Aug 2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

survola

#7218
Aceeași situație este și la nodul cu DN6, dacă vii dinspre București spre A1.
Exact la fel.
Nu e mare diferență nici la nodul cu DN1, acum în lucru, dacă vii dinspre Ploiești și mergi spre A1.

horatiu.cosma

Va rămâne în continuare și varianta DNCB pentru cei care vor mai puțin "ocol". E și mai scurtă cu vreo 30km față de A0  :D .

alexandru_m

Tocmai ce a fost postat video pe A7 cu nodul de la Ramnicu Sarat. Mergem sa ne plangem si acolo?

survola

Peste tot unde nu este un trifoi clasic.  :)

panzer

Aktorii nu s-au apucat inca nici de deviat LEA de joasa tensiune? Cred ca glumim toti cu deschiderea la final de 2024!

Nu sunt normali astia de la CNAIR sa ii lase asa in plata domnului?! A trecut vara de cand ne spunea Scriosteanu ca se vor apuca de deviat utilitati.

hefaistos

N-au ce sa le facă.
Azi n-au argumente de reziliere. Și xand vor cere extensie de timp CNAIR va concluziona pe buna dreptate ca mai bine le dau  8-12 luni decât sa rezilieze, sa reliciteze sa aștepte evaluarea lucrărilor, și de-abia ulterior sa numere 12 luni de execuție.
Iar grecii stiu asta, nu e prima oara când practica acest sport
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

Atita timp cit avansează chiar într-un ritm mai lent probabil ca e mai bine sa fie lăsați sa termine de cit reziliere. Problema e daca poate estima cineva cind termina, sfârșit de 2024, vara 2025?

danutzu_1069

Hai ca e culme, acu, dupa n-șpe ani de la inceputul lucrarilor, ne trezim sa criticam ca nu e bun nodul, ca este prea intortochetat, ca prea lung. ca e....
Tind sa cred ca unii posteaza doar ca sa le ... creasca nr de postari sau nu au altceva de facut....
Pe bune??  >:(

TibiV

@danutzu_1069 ,

stii bine ca nu postez pentru contor...

Nodul ala m-a socat de cum au aparut planurile oficiale, dar n-am comentat atunci pentru ca stiam ca odata aprobat SF-ul... "csf-ncsf".

Daca un alt coleg a ridicat recent problema (in mod corect) atunci de ce sa nu spun ca are dreptate?...

Cred ca pe forum trebuie sa avem dreptul sa criticam prostiile chiar si "dupa n-șpe ani de la inceputul lucrarilor".

Daca nu esti de acord cu asta, atunci: "Oh, ce misto, sexi si sigur pentru trafic este nodul A1-A6 de la Lugoj"!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

@TibiV, nu m-am referit la tine.. pentru ca știu ca...
Dar, dacă ar fi sigurul nod întortocheat sau de felul asta... as mai zice.... Dar sunt n astfel de noduri, și nu numai la noi...
În mod sigur are o justificare logica... Și nu vreau sa iau apararea cnair...

TibiV

Quote from: danutzu_1069 on August 21, 2023, 10:54:26 PM@TibiV
.... Dar sunt n astfel de noduri, și nu numai la noi...
În mod sigur are o justificare logica... Și nu vreau sa iau apararea cnair...

@danutzu_1069

asa cum am spus mai sus, faptul ca mai sunt N-shpe noduri proaste (la noi si la altii) nu poate fi un motiv sa nu le criticam...

In ceea ce priveste "justificarea logica" - singura pe care o vad este legata de exproprieri. Daca faceau bretea directa A0-DN5 Giurgiu ar fi trebuit sa ia niste teren in plus...

Dar hai sa o luam logic...

CINE va folosi efectiv nodul in mod preponderent? (Atentie, nu discut despre autovehiculele care vor trece pe A0 pe acolo, ci de cele care vor intra/iesi prin nod...)

1. Automobile care au ca origine/destinatie sudul Bucurestiului - voi intra si eu in aceasta categorie. Estimez ca vom reprezenta cam 20% dintre masinile care folosesc nodul.
In acest caz, geometria este "aproape naturala" la intrarea dinspre Bucuresti pe A0 spre DN6/A1 si nu deranjeaza prea tare la iesirea (in sens invers) spre Bucuresti (desi este cam "peste mana"). Dar 80% dintre vehicule vor fi autoturisme, deci sprintene...
2. Vehicule care vin dinspre Bucuresti si vor spre A2 - si invers. Mai ciudat, dar acceptabil... (10% maximum)
3. Vehicule pe traseul Constanta (A2) - Giurgiu (DN5). A2->DN5 este absolut decent, invers... te ia ameteala - not OK. Dar probabil undeva la 5% din trafic, asa ca este suportabil...
4. Vehicule pe ruta Giurgiu-DN5-A0-DN6/A1 si invers. Mult peste 50% -  poate nu ca numar, dar sigur ca tonaj (adica MZA)... Ambuteiajul permanent de pe DNCB intre A1 si DN5 este provocat fix de fluxul neintrerupt de camioane (autotrenuri, cunoscute popular ca TIR-uri...) pe ruta Romania-Bulgaria (prin PTF Giurgiu-Ruse).
Pai fix traficul preponderent, cu "cea mai mare greutate" (si la propriu, si la figurat) are de facut cele mai multe manevre, atat la intrarea cat si la iesirea de pe A0!

Nu ti se pare cumva "contra-naturii" ca exact traseul "cel mai incarcat" sa fie si cel mai sucit/virajat/cocosat ?!?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mirceaeliade

#7229
Daca tot vom inchide ochii la nodurile platite din bani publici pe motive ca "deh asa s-a decis acum 10 ani", si chiar nimeni nu face vreun taraboi, sa nu ne mai miram ca in mod curent, pe A9 si alte proiecte in derulare continua sa se deseneze noduri extravagante similare.  Si A7 e plin si el si ala are doar vreo 3 ani vechime de cand au iesit "de la imprimeria bugetul statului".  Parca nici DN1-A0 si A3-A0 nu erau atat de faraonice cand au iesit din SF inainte sa mearga la PT acum vreo 2 ani, dar macar alea au motivatia ca sunt noduri de cel mai inalt rang.  Nu se schimba nici o mentalitate cu statutul tacut in banca noastra [ca vai poate unii cred ca se aduna puncte virtuale pe forum care nu au nici un fel de valoare nicaieri]. Si probabil ca ne vom multumi cu tacutul si cand o buna parte din nodurile DR-A0 acum cariocat vor iesi la fel de faraonice ca astea deja platite.  Ca deh, daca s-a putut deja de N ori, se mai poate si a N+1 data.

Si pentru ca o poza face cat 1k cuvinte: