Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 18 Guests are viewing this topic.

stangabriel

https://newsbucuresti.ro/video-autostrada-bucurestiului-secretarul-de-stat-irinel-ionel-scriosteanu-a-prezentat-stadiul-lucrarilor-pe-santierul-lotului-2-nord/

Importanta e filmarea d-lui Ionel, se vede cum se armeaza podul peste DN1, ca tot erau discutii despre armare poduri la UMB. Nu mai pricep daca e bine.

bogdan.stroe

Pe harta Cestrin a fost actualizat progresul pe loturile aflate in constructie. Pe A0 avem asa:

- A0N2 - 80%;
- A0N4 - 10%;
- A0S1 - 71%;
- A0S2 - 84%;
- A0S3 - 53%;

Detalii complete aici:
https://cestrin.maps.arcgis.com/apps/webappviewer/index.html?id=210f9dcdbeaf48349e3ed19e92ee2f19

dargauda

[14 AUG 2023]. Autostrada A0 Sud pasajul Berceni.


thx Alberto Costea Infrastructura Romania

TibiV

De la Ionut Ivasca: FABRICA DE GRINZI - Autostrada A0 SUD \ 18.08.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

A0N2 - 80% - Decembrie 23
A0S2 - 84% - Decembrie 23
A0S1 - 71% - Iunie 24
A0S3 - 53% - Decembrie 24?

Cit de realizabil/realist vi se pare scenariul asta?

hefaistos

#7205
Procentele sunt procente de executie sau probabilitati de indeplinirea a predictiilor?


P.S.
E o ironie. In realitate Aktor n-are nici 50% sanse.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

misiekwas

^Sunt cam sigur ca sunt procente de execuție actuale. Impresia mea e ca a0s1 ar putea sa fie terminat mai devreme.

naivu

^ce nu e gata in decembrie rareori se inaugureaza mai devreme de iunie! Indiferent cat de putin mai ramane de facut.

TibiV

Doua filmari "in ordinea numerelor de pe tricou", adica in ordine cronologica:

- De la @adix aka Alberto Costea: [16 AUG 2023] Autostrada A0 Sud Pasajul 1 Decembrie

- De la Ionut Ivasca: Autostrada A0 SUD - Pasaj DJ401 Berceni 18.08.2023 (desi cuprinde si celelate obiective din zona - M2 Tudor Arghezi si giratoriul suspendat peste DNCB, totusi A0 este "vedeta"...  ;) )

Nu este cazul sa deschidem sticla de sampanie de 3 litri, dar parca merita(m) macar o halba de bere...  ;)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

P3trut

Ultimele actualizari de pe harta CESTRIN sunt din 7 august. Asta înseamnă ca mai au 3 luni pline de munca. Cu un efort concentrat in scopul asta, A0S2 ar trebui sa fie gata in octombrie sau noiembrie, si poate si A0S1 sa fie dat in folosinta pana la DN4, prin decembrie, zic eu.

GIV

daca deschid a0s2 complet pana in decembrie suntem norocosi

mirceaeliade

#7211
Aualeu ce bataie de joc de banii publici e nodul asta cu DN5.  Daca inteleg eu bine, cine vine de la vama Giurgiu si vrea sa o ia pe la est spre A2, trebuie sa faca un 270 de grade la dreapta si dupa aia un vreo 135 grade la stanga si inca un 270 de grade la dreapta.  Totul pentru o curba neta de vreo 45 grade la dreapta.  Sunt sigur ca cineva a "demonstrat" ca pe hartie e mai rentabil asa, dar vai si-amar de traficul ala pe viitor.  Ce bataie de joc.  Cineva a fost angajat la drumuri si poduri dupa ce a facut facultatea de arte prost-moderniste.

TibiV

Arte impresioniste - sa dea impresia ca e mai multa autostrada...
 :lol:

Evident, cand vii pe DN5 de la Giurgiu si mergi spre A2 ar fi fost mai logic sa faca o bretea "cam fix" pe traseul actualei devieri temporare...

La fel cum pentru cei care vin pe A0 dinspre DN6 (si A1 in viitor) si merg la Giurgiu (adica camionagii turci si bulgari) ar fi fost mult mai de bun simt o bretea "direct la dreapta" spre Giurgiu, in loc de "faceti dreapta 30 grade - stanga 120 de grade - dreapta 90 grade - dreapta 45 grade"...

Arta, taica! Picasso curat...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Vlad94

Breteaua directa DN5-A2 se poate face rapid intr-o alta licitatie  :(( . Daca se face, breteaua care traverseaza DN5 ramane doar pentru traficul inspre Bucuresti.

AFG

Daca faceau intrare speciala de pe ruta Giurgiu-Dn5-A0-A2, banda de accelerare cu traficul care vine dispre Bucuresti iesea prea scurta, asa cum a facut Porr la Sibiu( 2 intrari, intrarea veche si cea noua, de pe acelasi Dn, acelasi sens giratoriu,) care nu le va permite pe viitor cand isi vor da seama ca traficul va fi prea mare sa faca o banda de accelerare mai lunga(de vazut benzile de accelerae si decelerare din UK) din cauza celeilalte intrari.