Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 12 Guests are viewing this topic.

alexandru_m

Pot sa te intreb tirurile alea astazi pe unde merg, oare nu tot pe acolo?

Vorbim discutii din cate se pare, nu se va face nimic. Speram sa isi faca chinezii treaba cat de repede si cu asta basta. Eu ma retrag din discutie.

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: [13 AUG 2023]. Autostrada A0 Nord intre DN1 si A3. Fortza UMB!!

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

#7172
@alexandru_m , a si ai vorbit tu cu toate camioanele sa mearga numai pe DJ-uri?  :lol:  :lol:

Colegule, te invit sa faci o excursie pe DJ-urile astea din jurul Bucurestiului si dupa, sa-ti dai cu parerea daca ai merge cu TIR-ul pe acolo...  :lol:

De ce ai evitat sa spui ca se poate folosi DNCB??

Pentru ca asta este varinata actuala, se iese in DNCB, majoritar pe aici: https://goo.gl/maps/xoSbi1283nGGcKt67
Toti aia de care ai pomenit, mai putin Penny, care la vremea cand si-au facut depozitul, nu era asa configurata zona... ei continua sa iasa pe la nodul Stefanesti... https://goo.gl/maps/uuxRgAz3jZFvMtiV9

Doar treuie sa te uiti pe harta... nu e greu....

horatiu.cosma

Până acum iarna părea să fie sezonul în care apăreau ideile crețe pe forum, din lipsă de activitate. Dar mai nou văd că și canicula lovește din plin pe o grămadă de thread-uri. A0 e de departe cea mai rentabilă (pe cifre obiective) investiție rutieră din România, așteptată ca pâinea caldă de zeci de mii de șoferi care se târăsc zilnic cu orele pe DNCB. Cum poate să facă rău 5-7km extra din A0, de să fie atâta înverșunare împotriva deschiderii lor cât mai rapid?

danutzu_1069

#7174
N-a zis nimeni sa nu sa se deschida, dar sa se deschida ce este util...

Ma mir ca nu au aprut idei crețe si cu o descarcare dincolo de padure... ca aveam acolo un DC, sau ce o fi ala....  :lol:  :lol:

"Caldura mare, nene Iancule

Sorinus

DJ-urile din zona Bucurestiului au trafic de DN. Orice masina din Tunari ce nu va ajunge in DNCB e un plus. 5% trafic in minus poate fi diferenta intre blocaj sau semi-fluent. Deci orice km de A0 deschis, ajuta direct o comunitate si indirect DNCB.

gabriels

Proiectul pentru conexiunea cu Terminal 2 Otopeni din A0N2 este disponibil public? Din filmari se vede ca intre Tunari si A3 au  largit benzile pentru a face nodul.

Din ce stiu, proiectul a facut parte din contractul cu UMB pentru A0N2.

alexandru_m

#7177
@danutzu_1069

17.5% mai scurt ca distanta si cu 1 minut mai rapid acum, cand DNCB este goala si verde pe sensu ala.


Poza din iulie 2023 cu 2 camioane venind pe ruta de care vorbim

Poza din Aprilie 2023 cu alt camion la acelasi semafor

Iata si una din Mai 2022

Deja se merge pe acolo. Calitatea este mult peste media DJ-urilor din tara. Mai aglomerat ca pe DNCB nu are cum sa fie.

La giratoriul de la curba de 90 grade din Afumati oricum se ajunge pe oricare din rute, deci folosirea lui ca argument nu are sens.

Clar ca e mai bine sa lasi trafic de lung parcurs, regional si local printr-o singura artera cu intersectii la nivel (DNCB) decat sa imparti traficul prin mai multe ramuri. NOT!

danutzu_1069

#7178
Desigur, si aia care locuiesc pe DJ-urile alea sunt foarte bucurosi de noxe si zgomot....  :lol:  :lol:
Am pomenit eu de giratoriul din Afumati, din curba de 90?
Esti amuzant...
Fi sigur ca traficul local (masini mici) nu se baga pe DNCB ci folosesc tocmai DJ-urile, pe care tu sugerezi sa mearga TIR-urile....
Sa inteleg ca esti adeptul traficului greu prin localitati?
Asa este prin judetul Arad?

In incheiere, iti spun ca stiu bine zona si toate variantele de a ajunge din A in B si de a evita DNCB...
Hai sa ne vedem fiecare de regiunea lui...

dr4qul4

Cand tot traficul intre A3/DN1 si A2 va fi bagat prin intersectia aia din Afumati, o sa avem niste ambuteiaje de 1 ora acolo.
Sau crede cineva ca nu va fi folosit DJ100 ca scurtatura intre A2 si A3?
Nu stiu cati dintre voi au mers pe DN2 prin Afumati, dar zona aia e mereu aglomerata si periculoasa. Se vine tare de pe pod, se trece pe langa scoala, se opreste la semaforul cu DJ100 si imediat urmeaza curba la 90 de grade (acum giratoriu).
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Telvanni

#7180
Stie cineva ce reprezinta aceasta "latire"?



Multumesc!

alexandru_m

#7181
@dr4qul4

Vorbesti de traficul ala ca si cum urmeaza sa pice din stele. Azi, fara urma de A0, traficul ala pe unde merge? Nu cumva tot pe acolo, venind din gatuirea numita DNCB? Nu cred ca o sa vina cineva de la Ploiesti spre Urziceni pe A3, prin Afumati si pe Dn2. Traficul de peste un an va fi in mare parte egal cu ce e azi.

Ia uite aici cum arata acum ruta pe care aseara era diferenta de 1 minut. 12 minute pe DJ vs 26 pe DNCB

reed

"latirea" e si un pic mai incolo.Deci cred ca are de aface cu ceva benzi de accelerare,decelerare pentru un viitor nod,probabil conexiunea cu aerportul

Skynick

Mi se pare wow sa aiba proiectele de la noi gradul asta de predictibilitate.  O:-)

Dominik

#7184
Autostrada A0 | A2 | AVEM ASFALT !!!! Update 16 August 2023 |


By Mihai Panait
You're in Steelers Country