News:

Regulă nouă (#6)! Se primește ban pentru
fake news, minciuni și dezinformare.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 21 Guests are viewing this topic.

stangabriel

:) Am zis eu ca se da drumul la circulatie pe autostrada, candva ? Devierile, si nu descarcarile, sunt pe DN1. Podurile nefinalizate sunt pe intregul lot, nu doar la DN1.
Doar am apreciat ca au lasat la urma nodul DN1 cu devierile si deranjul inevitabil, nu l-au inceput acum 2 ani, cand lucrau la autostrada tehnologica.

Prea mult patos extern pentru o firma privata care munceste pentru CNAIR. Noi doar privim si comentam pe baza experientei (noastre/simpli privitori) de pana acum.

alexandru_m

Autostrada tehnologica!  :lol:

Hai ca au brevetat plaiesii si o noua solutie tehnica :lol:

TibiV

#7157
De la @adix aka Alberto Costea:

- [12 AUG 2023]. Supratraversare A0-A2

- [12 AUG 2023]. Autostrada A0 Sud Lot I tronson DJ 301A - pod Dambovita. Alsim Alarko
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

danutzu_1069

Ar fi bine ca al nostru coleg @oneLess, sa nu compare mere cu pere, apropo de descarcati...alea ipotetice...
La Colonesti, avem Dx la "sol" iar DN supratraverseaza pe pasaj, iar devierea este, la fel la "sol"
Pe cand la A0 cu DJ, avem A0 care vine pe terasament inalt si supratraverseaza DJ...
Il intreb eu pe colegu' cum crede el ca se poate face simplu o descarcarea, aici la DJ?
Si unde duci, pe DJ (care are caracteristici dimensionale, inferioare unui DN) traficul de pe A0?

Eu zic sa mai si gandim inainte sa ne exprimam frustrarile.... (no offence)

oneLess

La DJ200 sunt mere, am subliniat. La DJ100 sunt pere, nu am pomenit ;)

danutzu_1069

Si repet intrebarea: ce faci cu traficul de autostrada, care va fi unul preponderent de marfa, TIR-uri? Il bagi prin localitate? adica prin Stefanesti de Jos?

alexandru_m

#7161
Dar la Margina - Cosevita ce ai facut cu traficul de autostrada? DN pix, aia s-a facut. Standardul e de DJ si acolo. Ba chiar unul cu serpentine si trecere la nivel cu calea ferata.

Apropos de Stefanestii de Jos. Vezi ca ai o platforma ENORMA logistica acolo. Satul ala e deja plin cu tiruri.

oneLess

Hai să o închidem . Mai bine muzeu sau în tribunale. Prea mult deranj ... Scuze tuturor că am încercat să gândesc!  ;)

Ionut

Eu nu pricep care e dezbaterea. Avem nevoie sau nu de descărcare în DJ100/DJ200? Da. Va face CNAIR asta în timp util? Probabil nu.

Care e dezbaterea?

oneLess

#7164
Dezbaterea a plecat de la mine. Nu cred în tâmpenia cu deschidere aiurea doar DN1/A3 fără padurea Petresti. Descărcarea la DJ200 e scifi. Costuri minimale. Mere cu mere la Colonești. Pun un desen și pentru prieteni mâine+. Măria+++  :D

danutzu_1069

#7165
Ce treaba are padurea Petresti cu darea in circulatie pe segmentul DN1-A3?

Inca nu mi-ai raspuns la utilitatea unei descarcari in DJ200...
comparativ cu mers pe A3 pana in DNCB unde ai... nod generos...
Pe DJ200, ce faci? Serpuiesti prin Stefanestii de Sus, spre DNCB fie prin Stefanestii de Jos (tot cu serpuiala) si ajungi intr-un giratoru vai de mama lui, sau spre Afumati, via DJ100, unde te opresti in DN2, la semafor...

In DJ100, la momentul actual este imposibil... Cauta mai in urma si o sa vezi ca la un moment dat am spus cum s-ar fi putut face o descarcare in DJ 100, care la momnetul respectiv, cand inca nu era terasamentul asa de sus, se puteau face bretele stanga - dreapta pentru acces.... Pe banii cui, nu stiu... La momentul actual este imposibil  fara sa strici terasamentul ridicat... (si probabil facturat)

@alexandru_m, centrele logistice din Stefanesti au acces direct la bretelele A3... deci nu avem ce discita aici...
Si nici despre Holdea - Margina... pentru ca .... iar mere cu pere...

Vlad94

CNAIR trebuie sa puna presiune pentru nodul de pe DN2. Se pot gandi urmatoarele etape:
1. Sa se foloseasca doar breteaua A3-DN2, care pe bucati sa aiba doua benzi. La intrarea in A0 se va face half profile pana la lotul UMB. Nu e nevoie de niciun pod. La intersectia cu DN2 sa se faca provizoriu un viraj la stanga.
2. Sa se finalizeze pasajul peste DN2 inspre A3 (spre nord) si pasajul peste A0 spre nord. Breteaua de la 1 ramane cu sens unic si sa dispara virajul la stanga
3. Sa se finalizeze tot nodul
4. Sa se faca restul lotului.
Stiu ca probabil la etapa 1 se va face un ambuteiaj nasol, dar e o solutie rapida. Dupa etapa 2, zic ca va fi ok. 3 si 4 nu ard.
Pentru etapele 1 si 2 trebuie doar comunicare cu antreprenorul.

mariusbalasa

Da, pentru ipotetica descarcare en DJ100 care este utilitatea?
Pentru ipotetica descarcare en DJ200... utilitatea ar putea fi in principal legatura cu Gradistea si in secundar ca o mica parte a lotului A0N2 sa nu ramana gol pina ce nodul cu DN2 va fi terminat.
Deci, unde este problema astazi, pentru ca pentru mine nu-i bai.
Si nici nu se compara cu situatia de pe DX12. La Colonesti trebuia o descarcare permanenta de la inceput s-au una inceputa odata ce UMB  stia ca lucrarile la DX12 nu vor mai fi prioritare pentru ei. ;)

alexandru_m

#7168
@danutzu_1069

Ai vorbit tu cu toate camioanele alea sa aiba treaba doar in Pipera si la Ploiesti?

Vezi ca acolo sunt depozitele frigo pentru Metro, Auchan, Mega Image, Decathlon, Penny, Dinamic 92 si multi altii.

Crezi ca au magazinele doar de-a lungul A3? Daca au de plecat spre DN2 crezi ca ocolesc prin A3?

Tu postarile astea le faci doar ca sa vezi ca iti cresc cifrele in dreptul numelui sau si gandesti inainte? Ti se pare prea bine deservita zona aia DPDV al infrastructurii? Pare ca esti din Bucuresti, deci probabil stii cum e centura acolo si ca a fost reziliat contractul cu TS. Inca o varianta pentru o portiune din centura ti se pare ca ar strica?


Ah, deci o autostrada descarcata temporar pana se termina niste lucrari intr-un DJ nu se poate compara cu o alta autostrada descarcata temporar pana se termina niste lucrari intr-un DJ? Este efectiv identica situatia.

dr4qul4

eu nu vad rostul unei descarcari temporare nici in DJ100 nici in DJ200. E mai bine sa iesi prin A3 si DNCB decat sa duci traficul in intersectia DJ100 cu DN2. In curba aia (a DN2) din Afumati oricum se produc ambuteiaje. Giratoriul si semaforul au mai cazut din riscuri, dar nu au ajutat la aglomeratie. Daca mai bagam si tiruri de pe A3 si DN1 o sa fie doar mai rau.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Deschideri 2024: Intaia Cocoasa + L3, Lotul Coni , T1DX12, A0L3,