Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 15 Guests are viewing this topic.

mike_us

 Daca pe lotul 2 chiar au ajuns in jur de 81,25% e o veste buna. 

horatiu.cosma

Practic, în momentul acesta CNSC, legea și bunul simț spun CNAIR-ului la unison "băi, gata cu prostiile, fă odată autostrada aia". Să vedem dacă de data asta înțelege.

mdragos

Eu zic ca vor gasi o alta metoda de a strecura ceva in contract. Nu se lasa CNAIR asa usor

horatiu.cosma

Între timp Pistol s-a dus pe A0 Sud lotul 2. Pare o decizie corectă, având în vedere bătaia de joc pe șantier din ultimele luni. Însă postarea de pe FB a lui Pistol e de toată comedia.

Șantierul e super întârziat. Ce cere Pistol? "Am cerut ca lucrările să respecte normele de calitate pentru a nu avea probleme ulterioare în exploatare."

Constructorul e mobilizat sub orice critică, rampele overpass-urilor sunt mult în urmă, unele încă neîncepute. Ce zice Pistol despre asta? "Constructorul este bine mobilizat și lucrează intens la suprastructura drumului, la parcări și la pasajele care supratraversează autostrada."

La cum se mișcă lucrurile azi, sunt șanse să nu se deschidă nimic anul acesta. Pistol e de altă părere. "Termenul pentru deschiderea circulației este luna octombrie, au dat asigurări reprezentanții constructorului."

Rupt de realitate. Imediat are 2 ani de mandat, dar zici că e catapultat de ieri la CNAIR.

mirceaeliade

Sunt din ce in ce mai convins ca se vrea "de la centru" sa se deschida toate deschiderile pe A0 [si nu numai] in 2024 pentru electorale.  Am impresia ca daca ar putea sa le puna niste betze in roate UMB-ului cu o autorizatie pe lotul 2 nord, chiar ar fi in stare sa le puna.  Probabil doar graba cu mutatul pe A7 ii tine inca in carti pe CNAIR sa accepte o deschidere pe nord A0 anul asta. 

tom_sawyer

A fost și pe lotul 1:

Stadiul fizic al lucrărilor din șantier se apropie de 70% iar constructorul și-a asumat deschiderea circulației până la finalul acestui an.

Am solicitat creșterea ritmului de lucru, inclusiv în schimburi de noapte, astfel încât termenul asumat să fie respectat.

mirceaeliade

QuoteCompania de Drumuri a încercat să forțeze semnarea unui act adițional ilegal la contractul pentru primul lot al Autostrăzii de Centură București Nord, a declarat Guido Retter, CEO al RETTER Projectmanagement, într-un interviu în exclusivitate pentru Economedia

În data de 12 iunie, CNAIR a invitat câștigătorul Pizzarotti – RETTER să semneze contractul, conform informațiilor Economedia. Cu toate acestea, Compania de Drumuri a condiționat semnarea de un nou act adițional (numit ,,acord privind condiția rezolutorie"), care ar invalida contractul în situația în care Curtea de Apel va invalida decizia CNSC privind raportul procedurii. Acest act nu era cuprins inițial în documentația de atribuire a contractului, susține Asocierea. Astfel, Pizzarotti – RETTER a acuzat Compania de Drumuri că i-a condiționat semnarea contractului de un act nelegal, conform documentului.

Într-un interviu pentru Economedia, Guido Retter a declarat că Asocierea Pizzarotti – RETTER a primit actul adițional cu doar 3 zile înainte de semnarea contractului, fără a fi anunțată în prealabil de trimiterea acestui nou act. El afirmă că documentația aferentă licitației prevedea doar acordul contractual, nu și un act adițional, care, în opinia Asocierii, este ilegal.

În plus, el spune că, la evenimentul de semnare a contractului, Compania de Drumuri le-a înaintat constructorilor prima dată actele adiționale semnate de conducerea instituției, pentru ca abia apoi să le înainteze contractul. Totodată, potrivit lui, CNAIR voia să păstreze actul adițional, fără a-l înmâna și constructorilor, până la momentul în care Curtea de Apel București dă o decizie.

În acest context, Asocierea Pizzarotti – RETTER a depus în data de 20 iunie o nouă contestație la Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor, prin care a cerut instituției să oblige CNAIR să semneze contractul.

În ce privește contestațiile de pe rolul instanței, decizii pe care le-ar aștepta CNAIR, Curtea de Apel București a amânat pentru data de 6 septembrie pronunțarea, în contextul grevei magistraților.

Asocierea Pizzarotti – RETTER a cerut însă, CNAIR, să semneze contractul înainte de pronunțare, afirmând că legea spune că CNAIR trebuie să semneze contractul după decizia definitivă a CNSC.

Guido Retter spune că, dacă acordul contractual nu se va semna nici de această dată, fără vreun act adițional, va ,,lua toate măsurile legale, inclusiv de a face plângeri pentru abuz în serviciu".
https://economedia.ro/exclusiv-compania-de-drumuri-acuzata-de-santaj-la-semnarea-contractului-pentru-primul-lot-al-autostrazii-de-centura-bucuresti-nord-interviu-cu-guido-retter-parte-din-asocierea-desemnata-definitiv.html

TibiV

Doua filmari de la @adix aka Alberto Costea:

- [09 IUL 2023] Autostrada A0 - Pasajul Berceni

- [11 IUL 2023] Autostrada A0 Sud Lot I intre Glina si Oltenitei DN4
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

shogom

Sunt unspe mii de filme cu A0sud, comparative, unghiuri diferite, detaliere noduri ...ce mai, tot tacâmul. Poti sa faci un timelapse doar luand filmarile unuia dintre dronari.
Dar nu, a trebuit sa consume avionul combustibil aiurea...si sa aflam de frica de inaltimi a stimabilului.
Daca tot lucreaza la imagine poate angajeaza pe cineva care se pricepe.

TibiV

De la BabaDog: Autostrada A0 Lot 1 Sud Filmat Complet Alsim Alarko Situatie Lucrari Infrastructura 09.07.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si o filmare superba in zori de zi de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 sud / Nod rutier A0-A2 / Constructor Alarko 07.07.2023/ora 05:30


Filmarea este cu 2 zile inainte de cea a lui BabaDog (se vede diferenta la  podul de la Dambovita).

Dar.... for God's sake!... Astia elicopterizau inainte de 6 dimineata?!?!....  :o
(vedeti la 07.45 )
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

Păi betonului îi place pe răcoare. Și nu poți turna pe caniculă. Așa că torni noaptea sau în zori. Și elicopterizezi când e proaspăt, nu când se întărește.

Betonul e special, îți cam dictează el cum să te comporți cu el ca să țină 100 de ani. Altfel îl arunci la gunoi.

danutzu_1069

Ar mai fi de adaugat faptul ca la supratraversara Berceni, podetul peste canal, este gata si probabil vor incepe umpluturile si inaltarea rampei spre dncb.. ca cealalta.. se pare ca e mai vioaie....
Si parca incepe sa pregateasca terenul pentru ... asfalt.
(BabaDog are o greseala la "explicatii"... care ati sesizat-o?  :)  )

carutasul

Azi când veneam dintr-un turneu prin țară pe A3 - București-Ploiești ( ce aglomerată a devenit de la o vreme, la început era pustie!) am prins ( doamna, eu eram la volan) o grindă așezată "în direct"







Powered by API/PUM imgur uploader

zone_rider

E în poziția aceea de o săptămână. Cred că durează mult operația de sudare.