Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

alin2pas

Dacă întrevăd posibilitatea să obțină lucrări prin fosta Iugoslavie (poate Belgrad - Vârșeț spre Moravița?) sau prin Ucraina (dacă se termină războiul) atunci își vor da interesul; dacă nu, mi-e frică de o lălăială până la reziliere.

TibiV

O filmare de la BabaDog: Autostrada A0 Lot 2 Sud Filmat Complet. Alsim Alarko Situatie Lucrari Infrastructura 09.07.2023

Si alta filmare de la @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 DN4 Pasajul Oltenitei Popesti-Leordeni. [09 IUL 2023]
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

bekxy

Foarte slab progresul pe A0S2. Par să-i aștepte pe frații greci

dorum

dar ce se intampla? din monitorizarea CNAIR nu reiese nimic? parca nu mai lucreaza nimic...

pasa_andrei

A0 Sud- Lotul 3- Nod Rutier A0-A1


Enjoy!

stangabriel

#6965
Powered by API/PUM imgur uploader

UMB A0NL2

Au aparut segmente metalice pentru traversarile peste DN1, toti stalpii pentru glisiere si 3 sferturi din glisiere sunt montate pe partea spre A3 a nodului rutier cu DN1. Se lucreaza si la conexiunea rutiera a nodului la nivelul cu DN1. Pare ca lucreaza la cat mai multe in jur, apoi ataca supratraversarile si partea spre padure in luna august, pentru minim de deranj. Asa sper sa fie, ar arata grija pentru trafic.

AdrianRO

Se mai cunoaște ceva despre A0N1? S-a semnat? Daca nu, de ce?

tom_sawyer

#6967
Pizza a depus contestație pentru că CNAIR îi cere să accepte niște clauze contractuale:

Quote from: horatiu.cosma on June 27, 2023, 11:35:27 AMDa. Pizzarotti a contestat faptul că CNAIR încearcă să le bage pe gât niste clauze in contract prin care, dacă Intrakat câștigă la CAB, contractul devine automat nul.

Dacă câștigă Pizzarotti, tind sa cred că cei din CNAIR vor ignora legea și nu vor semna contractul până nu vine decizia CAB. Și cum CAB e în grevă, mai așteptăm mult și bine până să avem contract semnat aici.

E o rușine de nedescris această licitație pentru CNAIR.

pasa_andrei

Sa inteleg ca urmeaza cat de curand inchideri pe timpul noptii si pe DN1 sau traficul in devieaza pe bretele nodului? Care este solutia aici?

Vorbeam de nodul A0-DN1

jalemare

𝗦𝘁𝗮𝗱𝗶𝘂𝗹 𝗰𝗲𝗹𝘂𝗶 𝗺𝗮𝗶 𝗶𝗺𝗽𝗼𝗿𝘁𝗮𝗻𝘁 𝗽𝗿𝗼𝗶𝗲𝗰𝘁 𝗮𝗹 𝗿𝗲𝗴𝗶𝘂𝗻𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶 - 𝗜𝗹𝗳𝗼𝘃, 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱, 𝘃𝗮𝘇𝘂𝘁 𝗱𝗶𝗻 𝗮𝘃𝗶𝗼𝗻
Mi-am învins teama de înălțime și am fost într-o vizită altfel pe șantierul Autostrăzii Bucureștiului #A0 - Sud, în care am verificat stadiul lucrărilor pe întregul traseu al acesteia, dintr-un avion PS-28 Cruiser.
Toate pasajele, podurile, nodurile rutiere și podețele aferente A0 Sud la care antreprenorii lucrează au fost vizibile, precum și asfaltul așternut până la ultimul strat pe unele porțiuni ale Lotului 2, primii km de asfalt așternut pe Lotul 1, dar și mobilizarea antreprenorilor.
Imaginea de ansamblu tradusă în procente a celor 3 loturi sudice ale A0, pe care am vizualizat-o de la înălțime, este următoarea:
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟭
✅️ Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 68,26%.
✅️ Așa cum se prezintă situația actuală, este nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier, pentru a păstra termenul de dare în trafic a acestui lot la sfârșitul acestui an.
📍 Lotul 1 al Autostrăzii Bucureștiului - A0 Sud are o lungime de 16,9 km, cuprinsă între localitățile #Cernica și #Jilava.
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟮
✅️ Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 81,25%.
✅️ Termenul de dare în trafic este la sfârșitul acestui an.
📍 Lotul 2 al Autostrăzii Bucureștiului - A0 Sud are o lungime de 16,3 km, cuprinsă între localitățile #Jilava și #Ciorogârla.
➡️ 𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯
✅️ Stadiul fizic al lucrărilor a ajuns la 50%.
✅️ Ritmul lucrărilor a intrat pe un trend ascendent, construindu-se în primele 6 luni ale anului, cât în toate cele 13 luni de la ordinul de începere al lucrărilor, iar dacă se păstrează ritmul cel puțin la nivelul acesta, în vara anului viitor, vom putea circula pe acest lot.
📍 Lotul 3 al A0 Sud leagă DN6, în zona #Bragadiru – #Cornetu, până la A1, în zona localităților #Ciorogârla – #Dragomirești Vale (inclusiv nodul rutier dintre A0 și A1) și are o lungime de 18 km.
Având în vedere că mai sunt 𝗰𝗮𝘁𝗲𝘃𝗮 𝗹𝘂𝗻𝗶 de vreme favorabilă lucrărilor, presăm și sprijinim antreprenorii să profite la maximum de acestea, pentru a nu intra cu lucrări sensibile la temperatură și umiditate în perioada rece.
Aceste 3 loturi alcătuiesc 𝘀𝗲𝗺𝗶-𝗶𝗻𝗲𝗹𝘂𝗹 𝘀𝘂𝗱𝗶𝗰 𝗮𝗹 𝗔𝟬, care va prelua traficul de tranzit de pe actuala centură a Capitalei, făcând astfel legătura între A1, DN6, DN5, DN4 și A2 și este cel mai important proiect din această zonă a țării, pentru că, dublat de proiectul drumurilor radiale, integrate cu dezvoltarea sistemului de transport local, vor contribui decisiv la rezolvarea problemelor de trafic.

Ionel Scriosteanu - Facebook

GIV

Având în vedere că mai sunt 𝗰𝗮𝘁𝗲𝘃𝗮 𝗹𝘂𝗻𝗶. ( :lol: pana la alegeri  :lol:)  aktor ajunge pana la 75% pana la sfarsitul anului :lol: 

oneLess

Și o să ajungă și spre 75%  din  piloți forați ! După 4 ani!

GIV

dar stati asa, are dreptate omul. din avion progresul la aktori e sigur de 50% :lol:

a.l.x

QuoteAn 2023

Dosar 1684

Nume Contestator IMPRESA PIZZAROTTI & C SPA

Denumire Autoritate Contractantă COMPANIA NATIONALA DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A. BUCURESTI

Număr complet C4

Status dosar Dosar finalizat

Dată decizie fond 11.07.2023

Nr. decizie fond 1593

Soluție
Admite contestatia si dispune remedierea


oneLess

#6974
Adică CNAIR trebuie să semneze cu pizza fără să impună clauze aberante ?
Bine, aberant e și că se semnează cu pizza, dar după țî ani ...