Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Ionuț, dacă se semnează cu Pizzarotti, 2028 e termen optimist. Sa nu uitam ca e cu proiectare deci OIL de execuție prin 2025 final.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

mike_us

Chinezi au semnat in noiembrie 2022 cu o durata de proiectare de12 luni. Deci ar trebui sa aibă un proiect la sfârșitul anului sau începutul lui 2024?
Daca da nu vad de ce nu ar putea termina un lot de 8km pina la sfârșitul lui 2025.

dr4qul4

@alexandru_m , desi m-am bucurat cand a castigat UMB 10 loturi pe A7, am fost printre primii care i-au criticat ca au licitat pentru ex-lucrarile TS: DX12 T1 si Centura Timisoara.
Pur si simplu nu aveau ce sa caute in ambele cazuri.
La Cernica nu ma deranjeaza (desi e probabil cel mai apropiat lot de mine) ca vor intarzia...oricum nu are nici o utilitate. Eu chiar sper sa modifice PT sa aduage si 2 pasaje la stradutele alea. Si panouri antifonice.

In schimb nu pot sa nu ma gandesc ca vor incepe licitatiile pe A8 si pe A7 Pascani-Suceava. Sigur vor licita si acolo.

La Alsim nu stiu care e problema. Par foarte aproape sa toarne asfalt pe km buni....dar nu o fac. De 4-5 luni freaca menta. Posibil sa ii fi ajuns problemele financiare. Oare cum stam cu platile?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

horatiu.cosma

#6918
Plățile la Alarko merg cel mai bine de departe, inclusiv mai rapid decât la UMB, se plătește în 10-14 zile de la emiterea facturii, față de 20-30-40 la ceilalți, nu au nicio restanță (ROGOP CNAIR). Pare că e o problemă majoră la ei, la cum se mișcă în teren. Deja sunt emoții și pentru DN5-DN6, ceea ce e super rușinos pentru un sector banal de 10km începutul pe final de 2020 și care va intra în al 4-a an de lucrări.

Cât despre UMB, o să aibă niște ani 2024-2026 foarte, foarte grei, cu multe proiecte unde nu prea mai au ce rotițe să ungă pentru a extinde termenele (au AM, AC, PT, exproprieri etc), plus termenele limită PNRR. Spre comparație, pe A3 au vreo 8,5km de poduri în lucru (fără cele suplimentare de pe viitorul traseu modificat), lucrează la ele de peste 2 ani și le mai ia încă vreun an să le termine. Pe A7 (am calculat) au aproape 21km de structuri, pe A0 Nord 4 sunt 1,8km de poduri, 1,8km și la DX Brăila - Galați, 1,5km la Deva, plus cele de pe centura Galați/Cosmești/Timișoara.

mike_us

^ Daca Alarko are așa probleme e posibil sa se ajungă la reziliere si re-licitare? Ar fi cel mai pesimist scenariu.

hefaistos

Nu e ni o reziliere. Turcii merg înainte, doar ca au căpătat un ritm al lor, propriu.
Or fi aflat ca în România n-are rost sa te grăbești, ca nu te premiază nimeni.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

carutasul

aparent se concentrează pe lotul 1. Am mers aseară de la DC20 până aproape de Dărăști (acolo au un fel de mică organizare de șantier și m-am oprit ca să nu mă ia paznicul la șuturi :)). Au adus totuși supratraversările la nivel de placă de racordare, cu o singură excepție, un drum agricol care are o rampă complet lipsă (ceva probleme oare?) . Sub cele de la Dărăști și Dumitrana încă nu e asfalt (la Dumitrana pare că se pregătesc) iar pe traseul de la Dumitrana au adus balastul pentru spațiul dintre cele două benzi - dincoace spre DN6 e pus deja. Presupun că peste tot mai trebuie stratul de uzură fiindcă bordurile sunt cu vreo doi cm mai sus decât asfaltul și mă aștept ca în configurația finală să fie la nivel. Nu am mai făcut poze pentru că aproape că nu vezi diferențele. Mare lucru n-ar mai fi de făcut, cred că dacă li s-ar cere în mod expres ar putea deschide în vreo două luni, dar în general nu văd să existe vreo preocupare în acest sens. Mă uitam și la Aktor, la fel,  au și ei porțiunea aia spre Bîcu unde chiar nu ar avea nici un rost să își bată capul, în cel mai bun caz va fi necesară peste doi ani, și totuși ei lucrează acolo în loc să se concentreze spre DN6 unde par mai în urmă. Nu mai zic de spațiile de servicii unde mai puteam aștepta... Încă se mai aud noaptea camioane descărcând sau compactoarele, lucrează mai mult la nodul DN6, am văzut că asfaltează acostamentul la coborîrea de pe rampe spre Cornetu. 

TeoH9

E posibil sa le fie ceruta aceasta intarziere? Sa taie "pamblica" in 2024 an electoral?

naivu

Ar fi cretini sa le fi cerut asa ceva! Romanul o fi uituc dar un an de zile il tine memoria!

carutasul

ei, nu cred să le fi cerut să întârzie, mai ales că se poate rezolva mai pe "șest", nu dai o autorizație :) Dacă le-ar fi cerut, invers, să se concentreze pe lotul unu chiar dacă întârzie pe lotul doi chiar aș aprecia, dar mă tem că de fapt nu le-au cerut nimic :)

mirceaeliade

Nu cumva pe lotul 2 sud s-a intarziat cu autorizatiile la o lucrare la o tzeava de gaz?  Sau aia era L1 sud?

Oricum, cred ca nici cei mai aplaudaci fani ai lui Grinda nu mai cred ca anul asta ne vom apropria de borna de 100 km deschisi, dapai sa fie peste, asa cum tot trambitzeaza de vreun an domnul.  Probabil ca le-a promis un sac de deschideri inainte de electorale de a fost renumit la sefia MT.

TibiV

De la BabaDog: Autostrada A0 Lot 3 Sud. Aprilie - Iunie 2023, Comparatie Stadiu Lucrari Aktor in ultimele 4 luni

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

que pasa aqui? o noua scuza pt Aktor? :lol:


gicu

Nu știu de unde au venit procentele de creștere din tabel, dar sigur nu din șantier.

panzer

^ utilitati cel mai probabil. Sunt in urma de la asta. Au promis ca se apuca acum cateva luni. A anuntat si secretarul, dar nu se prea vad...