News:

3,5% pentru API!
Susțineți eforturile noastre, fără niciun cost!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 9 Guests are viewing this topic.

danvoicu

Ce se mai c*iesc si turcii astia.

GIV

^acum te ai prins? :lol:  mai au putin si ii ajunge aktor din urma

AlexD

O filmare noua cu o parte din lucrarile pe lotul Aktor - interesant ce nume i-au pus, oare de unde stiu?


GIV

@AlexD nu cred ca e asa imposibil sa asterne niste asfalt pe cateva sute de m sau 1-2 km  :lol:  :lol:

Xed

Citire de la Scrio in legatura cu A0 Sud lotul 1:

QuoteAșa cum se prezintă situația actuală, este nevoie de mobilizare suplimentară și susținută în șantier, pentru a păstra termenul de dare în trafic a acestui lot la sfârșitul acestui an.

Deci, pentru cei care inca mai erau optimisti se cam schimba macazul si devine clar (nu ca nu ar fi fost de la inceputul anului) ca Lotul 1 nu are nicio sansa de deschidere anul acesta. Probabil ca prin august revine cu aceeasi descoperire si pentru lotul 2 dar lasa, in 2024 inauguram tot, cu siguranta cum ii place sa zica. :lol:

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: Nod rutier A0-DN6. [27 IUN 2023]

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

rota

A0 Lot3 Sud. Pe Unde Lucreaza Aktor? Nod Rutier A0-A1. 30.06.2023

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 Sud Lot I intre A2 si zona Glina. [29 IUN 2023]

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

hefaistos

Pent'ca n-am ce face, ma apuc sa dau cu preziceri pe A0, doar caș agit puțin apele.
In ordine cronologica:
2023 octombrie A0N2 UMB
2023 noiembrie AOS2 turcii
2024 iunie A0S1 tot turcii
2024 octombrie A0S3 Aktor
2026 iunie A0N3 chinezii
2026 decembrie A0N4 UMB
2028 cândva A0N1, autor necunoscut
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Ionut

Pe A0N1 se va semna totuși cu Pizzarotti. 2028 este cam excesiv, chiar și pentru Pizzarotti și Retter. Dar ne apucă 2026 cu siguranță, aia da, poate chiar 2027 în cel mai prost scenariu. Totuși 2028 e cam mult.

A0 are finanțare PT, orbitalele B sunt acolo în top. Nu are jaloane ca pe PNRR, nu avem dealuri de ca***, doar niște utilități și parcele varză.

alexandru_m

^^ In mare sunt de acord cu postarea, totusi nici A0N4 nu o vad asa de taraganata.

Desi UMB are tolba plina, in afara de A3 nu au atat de multe structuri. Recunosc ca imi trebuie multa lamaie ca sa ma interesez de A7, dar in afara de podul de la Buzau nu stiu sa aiba mega-structuri prea multe. In rest pamant mult de plimbat, asfalt si treaba-i buna. Pe A3 deja sunt la suprabetonari in unele locuri, pe A1 in afara de tunel nu prea au structuri (parca), iar pe DX12 in afara de nodul cu A1 iar treaba e simpla.

Toata smecheria la A0N4 e podul acela, la care au si inceput cu pilotii la o bucatica.

Trebuie sa dea de lucru si la echipele care lucreaza structurile, deci probabil ca un 2025 cinstit avem la Cernica, dar nu mai mult.

dr4qul4

UMB nu va termina lotul de la Cernica decat cu 2-3 luni inaintea turcilor.
Podul de la Cernica + pasajul peste CF vor fi scoase din lista de prioritati pentru ca UMB, in afara de lucrarile de pe A3, are urmatoarele structuri unde au nevoie de foarte multe foreze:
- A1 : nu cumva avem si niste viaducte acolo? si niste ziduri de sprijin
- A7: poduri peste Buzau, Ramnic, Ramna, Putna, Susita, TROTUS, Moldova, alte zeci de pasaje si cateva noduri, din care numai turbionul ala o sa inghita cateva foreze pe luni bune.
- DX Br-Gl : pod peste Siret si pasaje peste CF si triaj
- Centura Galati: 2 noduri si cel putin un viaduct peste o vale
- Podul peste Siret de la Cosmesti
- Centura Timisoara (aici mai mult la suprastructuri, pilotii banuiesc ca sunt facuti)

Si tu vrei sa traga tare la Cernica, unde nu exista nici un fel de presiune? Ba din contra, s-ar putea sa vedem ceva proteste din cauza ca trece prin mijlocului unui cartier nou al Pantelimonului?
Nu stiu sa fie nici macar un pasaj peste cele 4 stradute de pamant din estul Pantelimonului, dar daca la Tureni se face gura pt o casa, ne putem astepta ca se va face si aici pentru 2-300
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

alexandru_m

#6912
Nu, eu nu vreau sa traga tare nicaieri. Eu vreau sa se respecte termenele contractuale pe care si le-au asumat de buna voie si nesiliti de nimeni.

Acum si-au dat seama ca nu au suficiente foreze?

Parca era vorba ca pentru semnarea contractelor trebuie sa faca dovada ca au acces la utilajele trecute in oferta pentru a putea sa duca contractul la capat in timpul agreat.

Din moment ce toate contractele astea sunt semnate si ei inca liciteaza pentru lucrari noi inseamna ca au utilaje suficiente.

Deci care este problema?

dr4qul4

pai se vor incadra in contract. Ungand rotitele sistemului.
Inca nu au AC la Cernica. Abia a iesit AM-ul, asa ca nu au nici PT. Si pot sa traga de timp aici.
Probabil ca se vor baga si 2 pasaje la stradutele alea, asa ca vor mai avea inca un motiv de extensie.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist.
Pariu cu Andreita. 100 lei (la API). Donez eu daca se circula pe DX4 inainte de 4 Mai. Altfel doneaza el.

alexandru_m

#6914
Vezi, de asta nu are ursul coada.

Pe unii ii crucificam ca intarzie, la altii nu e bai cand din lacomie s-au intins mai mult decat le e plapuma si apoi trag de timp.

Astept lumea care sare pe Alsim si pe WeBuild sa sara si pe altii care lungesc termenele. Cu sau fara vaselina la rotite.

Edit:

Citat din Sinteza, pentru posteritate. Mi-am permis sa bolduiesc niste detalii care imi par interesante.

QuoteA0 Nord lot 4 (4,47 km între Cernica și A2)

Constructor: ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.
Valoarea ofertată: 312,633,551.09 lei fără TVA (reprezentând 99.35% din estimarea CNAIR de 314,662,587.00 lei)
Sursa de finanțare: POIM în cofinanțare cu bugetul de stat al României
Data semnării contractului: 18 August 2020
Durata contractului: 150 de luni din care 12 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de executie a lucrarilor si 120 de luni perioada de garantie a lucrarilor
Data emiterii ordinului de începere a contractului: -
Termen estimat de finalizare a lucrărilor: 2023
Proiectant: ASOCIEREA S.C. SA&PE CONSTRUCT S.R.L. - S.C. SPEDITION UMB S.R.L. - S.C. TEHNOSTRADE S.R.L.
Consultant supervizare lucrări (inginer): DRDP București