Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 13 Guests are viewing this topic.

oneLess

Nu vreau să le punctez pe fiecare în parte, dar cam toate piesele alea de domino care construiau în mintea lui suta aia de kilometri (la cât este de bibilit la ele, de pus nasturii cum am înțeles că zic constructorii) se cam clatină! Toate!

GIV

de la
Quote from: GAC on June 12, 2023, 08:46:53 PM. daca am avea pana la toamna stratul 1 de asfalt pe tot lot 1 ar fi mare lucru.
pana la
Quote from: Ionut on June 12, 2023, 02:23:58 PMPăi anul ăsta teoretic avem DN6-DN5, POATE POATE până la DN4,
e cale foarte lunga..

mirceaeliade

La min 2:30 se vede ca fac a TREIA relocare la trecerea spre Dumitrana. Nu imi dau deloc incredere daca nu sunt in stare sa faca o relocare fara atatea re-re-incercari. Eu zic ca lucreaza ca cineva care stie ca nu face vreo deschidere vara asta.

Xed

Cred ca destui dintre noi au fost intelegatori cu turcii mai ales in 2022 cand stiam si observam diversele probleme de care se loveau, in special aprovizionarea cu balast. In momentul de fata nu cred ca mai exista nimic care sa ii opreasca sa lucreze mai cu simt de raspundere si totusi stam si incercam de la o saptamana la alta sa vedem putinul pe care il mai fac pe ici pe colo.

Din punctul meu de vedere nu mai au scuza si in acelasi timp e din ce in ce mai clar ca daca vor reusi sa termine sectiunea DN6-DN5 pana la finalul anului, suntem norocosi. Eu nu vad prioritizari in managementul constructiei lor iar daca totusi exista, nu au nicio logica. Si fac pariu ca daca/cand vor da in trafic ceva anumite supratraversari vor fi facute ulterior darii in folosinta.

Cat despre Aktor, sunt abia la nivelul Alsim de la inceput de 2022. Si aici, cum bine puncteaza Ionut, vom fi norocosi daca ajungem sa circulam pe lotul 3 la final de 2024. Cum era aia... "voi face vizite saptamanale la constructorul grec"? I-a vizitat secretarul de stat de vreo 2 ori si a uitat de ei. Dar "cu siguranta vom circula pe A0 sud pana la final de 2023 jumatatea lui 2024" ca sa il citez putin.

alexandru_m

Turcii nu cred ca au venit in Romania ca sa castige capital de simpatie, au venit pentru bani.

Cand "partenerul" nu stie cum sa te impinga in mana protejatilor lui unde trebuie sa cotizezi si cand acelasi "partener" pare complet dezinteresat de rezultat pentru ce trebuie tu sa tragi tare?

In mod evident turcii si-au asumat pierderile la faza cu balastul si acum lucreaza cu frana de mana trasa ca sa mai recupereze ceva bani.

Sa ne amintim ca Horatiu ne-a spus acum ceva luni ca sunt probleme cu cash-flow-ul. Probabil ca ar putea avea acces la linii de credit, dar acestea presupun dobanzi care nu mai sunt ce erau acum 2 ani. Asa ca lucreaza de "cat au in buzunar".

Eu unul m-am resemnat. Vor termina cand vor termina, sper doar sa fie lucrarea de calitate.

naivu

Quote from: Ionut on January 02, 2023, 08:19:20 AM... Dacă nu se va întâmpla ceva catastrofal, va fi un an peste medie, chiar dacă mergem exclusiv din inerție pe obiective (aproape) sigure: 78,5 kilometri noi de autostradă și drum expres. ...

... Compatrioții lor de la Alsim Alarko ar putea să le "fure" trofeul simbolic dacă se vor mobiliza și vor dori să deschidă parțial lotul 2 al A0 Sud. Dacă nu, vor da în trafic toți cei 16,30 km până la sfârșitul verii.

Tot Alsim Alarko are termen de livrare septembrie pe tronsonul 1 din A0 Sud (16,93 km) dar este nevoie să tragă tare și, chiar dacă ar rata toamna, trebuie să fie gata în decembrie!
...

Chiar dacă se va ieși din aceste estimări optimiste, în condiții normale cele 4 șantiere de mai sus ar trebui să fie un pariu sigur pentru 2023: 78,534 kilometri de autostradă și drum expres.
...

De asta suntem supărați.

dargauda

Supratraversare A0 A2. 09.06.2023. Progre$$ Update. All You Need To Know.


THX
Alsim Alarko cu frana demana la maxim.Sau au vacanta dupa alegeri

MrConnaisseur

Nu prea înteleg afirmatiile de genul: "frânã de mânã trasã". Personal identific schimbãri de la o filmare la alta. Cât despre nodul A0xA2, cred cã unii nu realizeazã volumul de muncã. Este usor sa judeci o lucrare de la înãltimea dronei si confortul canapelei, însa realitatea din teren este alta.

mirceaeliade

Nu am urmarit atent nodul asta, dar nu cumva sunt vreo juma de an de cand s-au ridicat toate grinzile la nod?  Si nu e ca si cum nodul e vizibil spre dare in functie.  Da, A3-A0 poate e mai simplu, dar acolo deja se intrevede asfaltul desi inca mai au de ridicat grinzi.  Si nu e vina celor de pe forum ca Alsim au semnat cu mana lor ca termina tronsonul pana in octombrie 2023, si asta dupa o extensie cred de vreo juma de an.  O fi mult de munca, dar ei s-au angajat la munca pe semnatura ca termina pana la X, amatorii de pe forum doar observa ca in ritmul actual, asa-numit 'cu frana de mana trasa' nu prea are cum sa se indeplineasca termenul X semnat de ei insisi.

pasa_andrei

A0 Sud - Lot 1 - Nod Rutier A0-DN4 -11.06.2023


Enjoy!

mirceaeliade

#6805
QuoteHotărâre de Guvern privind modificarea și completarea anexei nr.2 la Hotărârea Guvernului nr. 862/2021 privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național "Autostrada de centură București km 0+000 – 100+900, Lot 3 Sector 1 km 85+300 – km 100+765 aferent Centură Sud și Sector 2 km 0+000 – km 2+500 aferent Centura Nord, pe raza localităților Joița, din județul Giurgiu și Bragadiru și Ciorogârla, din județul Ilfov
https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/4633-hg07062023diri-3

QuoteHotărâre de Guvern privind suplimentarea pe anul 2023 a sumei prevăzute ca justă despăgubire aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 675/2020 privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Autostrada de centură Bucureşti, sector Centura Sud km 52+770-km 100+900", pe raza localităţilor Vidra, Jilava, 1 Decembrie, Dărăşti-Ilfov, Măgurele, Bragadiru, Domneşti, Ciorogârla şi Cornetu din judeţul Ilfov şi Grădinari şi Joiţa din judeţul Giurgiu, precum și modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 675/2020
https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/4625-hg24052023diri-2

CapitanulPtk

#6806
@MrConnaisseur

Aproape in toate filmarile de un an vedem maxim 10 oameni lucrand la acest nod. Cred ca asta e cea mai mare dezamagire.

MrConnaisseur

Alsim si-a luat angajamentul contractual fãrã sã aibã o dimensiune corectã a "partenerului serios".
Nu cred cã este foarte sãnãtos sã comparãm non-stop cu UMB-ul care este o companie abonata la contractele cu statul român, care are conexiunile politice bine înrãdãcinate de pe vremea cand Dorinel era "doar" un baron al asfaltului alãturi de Cãsuneanu (PA&CO) sau Iordache (Romstrade).
In loc sã chibitam, plangându-ne si umplând pagini întregi ale forumului cu remarci neconstructive repetitive, putem sã asteptãm si sã vedem cum se vor situa in septembrie ca si nivel de executie.

Siciltir

NU, nu putem, asta ar însemna sa se culce pe ambele urechi!

omirica

Și dacă îl termină mâine, tot nu va putea fi folosit pentru că nu e rezolvată problema țevii de gaz de lângă podul peste Dâmbovița. Chiar nu pricep de ce toată lumea insistă pe nodul ăsta, în condițiile în care sunt alte probleme pe lotul respectiv.