Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 18 Guests are viewing this topic.

pbh

Poate "Lucrari ce ar trebui sa fie in executie". No comment >:(

Ionut

Sunt și cei care muncesc în birou. Hai că mai au o lună să ajungă la 50%. :lol:

TibiV

De la BabaDog: Cum Lucreaza Aktor la Lotul 3 Sud Autostrada A0, partea 2. Situatie Lucrari Miercuri 24.05.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

A0 Nord - Lotul 2

Saptamana de pauza la UMB. Asteptam grinzile peste A3 .



Enjoy!

Ionut

API pe Facebook

Lălăiala pe șantiere, varianta cu baclava. În loc de autostradă între DN5 și DN6 încă din 2022, primim în continuare gogoși tradiționale românești amestecate cu baclavale turcești.

Alsim Alarko a ajuns la un progres fizic de aproximativ 60%, respectiv 72% pe loturile 1 și 2 ale Autostrăzii A0 Sud. Asta deși atât autoritățile autohtone, cât și antreprenorul, ne promiteau că până în decembrie 2022 circulăm între DN5 și DN6. În ciuda insistențelor organizației noastre din prima jumătate a lui 2022, deschiderea parțială pe DN5-DN6 a rămas o nălucă.

E greu să apeși butoanele birocratice și contractuale necesare. Dar e ușor să promiți și doar să-ți faci poze pe șantiere. Ionel Scrioșteanu, secretar de stat în MT, ne asigura în decembrie 2021 (HotNews: https://bit.ly/3MyA1wV) că "în decembrie 2022 se va circula pe Autostrada Bucureștiului, între DN5 și DN6 și, cu o mobilizare bună a constructorilor, în 2023 pe toată A0 Sud".

Ce să vezi. În 14 mai... 2023, același "secretar de stat" Scrioșteanu ne spune în Economedia (link: https://bit.ly/3IHYi2r) că "acest tronson de autostradă [între Jilava și Bragadiru] va fi dat în trafic în toamnă împreună cu lotul 1 la o diferență de 2-3 luni".

Realitatea din teren surprinsă de obiectivul dronei lui Radu Popa în 23.05.2023 între DN4 și DN6 este grăitoare: ....

Cu această mobilizare la mișto, abia dacă vom vedea cei 10 kilometri dintre DN6 și DN5 inaugurați prin toamnă. Întreg lotul 1 iese din discuție pentru 2023. În opinia noastră, cu MARI eforturi și forțe concentrate ale constructorului și MULTE insistențe din partea oficialilor CNAIR, (încă) este posibilă și o deschidere parțială pe relația DN5-DN4 în decembrie 2023. Atât.

Alsim Alarko a semnat contractele pe loturile 1 și 2 ale A0 Sud în 26.08.2019, respectiv 09.03.2019, cu ordine de începere lucrări emise în 01.03.2021 și 05.11.2020. Ambele prevăd câte 12 luni de proiectare și alte 30 de execuție.

Așadar, termenele de finalizare sunt septembrie 2023, respectiv mai 2023. Ambele vor fi ratate, în mod evident. Turcii merită niște penalizări de întârziere, chiar dacă luăm în considerare blocajele birocratice tergiversate de stat și problemele cu aprovizionarea cu balast pentru terasamente.

Ne apucă groaza când ne gândim că același antreprenor general turc ar trebui să se apuce în câteva luni de execuția magistralei M6 1 Mai-Tokyo (Băneasa) în București. "În 3 ani aici va fi stația dumneavoastră de metrou!"

În urmă cu fix 5 ani, cei de la Alsim Alarko veneau cu povești de adormit copiii în HotNews (detalii: https://bit.ly/43pzHY9) cu "strategia" lor pe termen lung de a investi "10 miliarde de dolari pentru următorii 10 ani" în România.

bacovia

Si aici pe forum au fost tare laudati cei de la Alsim.

mirceaeliade

Partea trista e ca din cei 5 constructori pe A0, s-ar putea ca Alsim sa fie pe locul #2.  Ca mai sunt vreo 3 care aproape sigur o sa o duca mai rau ca ei........

hefaistos

Parteaxproaste e ca turcii au pățit ceva, pentru ca e o evidenta rupere de ritm
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

A spus horatiu ca e posibil sa aiba probleme financiare.

Ionut

Eh probleme financiare. Cum mă, nu era vorba că investesc ei 10 miliarde în 10 ani? Păi din 2018 încoace au băgat deja 5 miliarde, mai au de băgat 5 miliarde! De baclavale.

oneway

^Si baclavalele sunt scumpe acum.. :((
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

dr4qul4

Problemele lor trebuie sa ramana doar ale lor. Pe noi ne intereseaza sa termine autostrada in termenul contractual initial (+ o extensie de maxim 20%) si la o calitate decenta.
Si este valabil pentru orice alta firma.
Am fost unul dintre cei care le-au acordat incredere cat timp inregistrau progres, dar de vreo 9 luni freaca menta. 
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

RazesIesean

Au redus turatiile imediat dupa cutremurul din Turcia. Nu stiu daca asta a fost factorul declansator dar destul de mare concidenta.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

mirceaeliade

Pai daca cutremurul i-au reorientat spre prioritati in Turcia, sa subcontracteze la subcontractori locali, ca in jurul Buc sigur se gasesc destui sa puna cate un utilaj in functie.

panzer

Bine spus: s-ar putea ca Alsim sa fie al doilea dupa UMB. Restul sunt prastie. Aktor stim, CCECC sa vedem, Pizza stim.

Intarzierile pe langa Bucuresti sunt norma. Normalitatea este exceptie. Avem 9 luni la Popesti, la Berceni, Dumnezeu stie. Sa mai amintim de 5-7 ani intarziere la Domnesti, de 10 ani intarziere minim pe DN2-A2?

Iar mai nou, s-au specializat in a scoate la licitatie bucati de 700-900 METRI (DNCB langa A1, Prelungirea Ghencea, Mogosoaia, Oltenitei). Sa ne dam ocupati nu?
Si mai urmeaza: SF pentru un singur pasaj. Curat productivitate, nu?

@carutasul de curiozitate, muncitorii sunt turci la Alsim? Sau si romani? Ca tu te mai plimbi la firul ierbii. Dronarii nu prea au de unde sa stie.