Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 22 Guests are viewing this topic.

GIV

#6480
googleu' vede o jumatate de bretea :lol:  :lol:

poate ajung niste seminte din padure si cresc copaci in bucla

am o nedumerire, cred ca am mai intrebat pe undeva: cand sunt aprobate expropierile, documentele cuprind suprafata rezultata sau loturile de teren afectate? in urma aprobarii expropierilor acele suprafete intra automat in propietatea statului? cand se intampla juridic acest fapt? ca daca se stie cand terenul intra in propietatea statului iar constructorul intra in teren inainte cred ca atunci se poate spune ca a intrat cu japca..

danutzu_1069

@Hercule, in bucla aia se va construi un CIC, daca nu greșesc....

Xander

E camp, daca si aici ne zgarcim cu nodurile in alte locuri ce mai facem?
Eu zic sa o privim ca pe o oportunitate. E loc de construit CIC, benzinarii, outleturi, malluri, parcuri industriale, centre logistice, mai completati voi :)

Hercule

Ai dreptate, la cat e bucla de mare e destul loc sa construiesti orice, chiar si un aeroport mic. Dar ai vazut pe undeva in lume construit "benzinarii, outleturi, malluri, parcuri industriale, centre logistice" in bucle din noduri? Eu am batut Europa cu masina si in afara de tufe si iarba n-am vazut nimic.
As prefera sa ma zgarcesc la lungime bretelei si sa o fac mai scurta dar dubla.

PS Cum ai vedea accesul la mallul din bucla nord venind pe A0 dinspre A1? 
Deșteaptă-te române!

medicul de garda

Totusi buclele alea foarte largi mai reduc din avantajele nodurilor de tip trefla: permit viteze mai mari pe bretelele interioare, si permit un spatiu mai mare pentru bretelele de accelerare/decelerare, astfel incat sa reduca conflictele de trafic si vitezele implici reduse asociate acestui gen de noduri unde nu s-au prevazut bretele laterale. Aici chiar cred ca e loc suficient ca ele sa nu se suprapuna deloc, ceea ce e mare lucru.

Avand in vedere importanta nodului, spatiul imens disponibil si faptul acolo nu se va construi niciodata vreo cladire mai serioasa din cauza aeroporului din apropiere, cred ca investitia merita.
Trust me, I'm an east-european doctor!

danutzu_1069

Quote from: Hercule on April 26, 2023, 11:06:02 PM....
PS Cum ai vedea accesul la mallul din bucla nord venind pe A0 dinspre A1?

Crezi ca este complicat? Io zic, nu...

panzer

Sa nu mai spunem ca in interiorul buclei a fost cea mai mare groapa de imprumut. Care trebuia oricum expropriata.

Voi vedeti numai mall-uri peste tot. Eu vad cel mai mare Park and Ride, cu bus catre Aeroport (e greu cu parcarea la Otopeni), si Bus catre M2 - Pipera.

reed

#6487
Poi daca și noi ne mai plângem de teren,ce mai zici de olandezi care și așa sunt îngrămădiți și suprapopulați ,aia nu mai fac rabat. Si nu știu cine s-ar duce la mall in bretea la centura nord București  :lol: și nu îmi ziceți de cei din tranzit ,că mulți pleacă în Grecia în vacanță cu porcul și berea în portbagaj

Skynick

In bucla aia se poate face primul CIC cu pista de aterizare.

pasa_andrei

Viteza de proiectare a nodului nu cred ca este atat de mare. Unele bretele sigur o sa fie limitate la 40 km/h.

oneLess

#6490
^^ Să știi că poate ai gura aurită! Elicopterele alea care survolează A2 vara cu radar mobil, unde să le țină? Pe Magheru ?

dumbravaandrei

De dimineata, la A0xA3 era o macara mai mare de la Deme. Probabil ca se apuca de urcat grinzile metalice..

danutzu_1069

Cat de curând o sa avem circulație oprita pe A3. Sau poate deviata pe sensul celalalt....

danpandrea

N-avem pilă mediană, deci cel mai probabil opresc de tot traficul într-o zi.

Tavi

As opri noaptea intre 3 si 4 in minivacanta de 1 mai.