Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

TibiV

Quote from: NGC on April 28, 2018, 06:16:35 PM
La noi au participat la 15 licitatii cu acel SRL si la 12 licitatii cu firma mama si nu au castigat nici un contract.
(...)
Au depus oferte si pentru fiecare lot din DX12 si pentru VO TM Sud.
Deci fie
A/. Sunt "tepari"
B/. Nu sunt, si se agita sa demonstreze ca nu sunt "tepari".

Adica probabil se chinuie de mult sa prinda un contract, sa intre pe piata si sa demontreze ca B./, si nu A./
Cel putin asta sper eu...

Pana acum noi am avut experiente nefericite cu "turcismele"...
Dar daca daca ne uitam la postarile "din lumea larga", ar trebui sa ii invidiem pentru tot ce au facut in ultimii 20-30 de ani...
Au facut Bosforul cu "pompadurul"... E mai circulat decat Calea Victoriei...

Poate ca turcii astia ne arata ca exista si altfel de turci...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: mihaimai on April 28, 2018, 10:01:37 PM
Mie imi descarca un fisier "A0.zip" de 65MB, care de fapt este o arhiva RAR parolata si contine fisierul cu numele "Hot horny wake up for my small girlfriend-nai1mad-26.01.2018www.darkwarez.pl.mp4". Nu cred ca arhiva contine contestatii....

Daca as fi fost cu 20 de ani mai tanar m-ai fi facut curios...  :lol: :lol: :lol:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

Poate ca ati generat trafic prea mare si cineva a schimbat fisierul. :lol:

Am incarcat acum pe un alt server.

Quote from: TibiV on April 26, 2018, 08:38:41 PM
Hai sa aflam motivele descalificarii...

Daca nu aveti de lucru vreo cateva ore si vreti sa cititi cateva zeci de pagini, contestatiile le puteti gasi timp de 30 de zile la adresele de mai jos.

L1 ERBASU -> https://ufile.io/6lb5j

L2 ERBASU -> https://ufile.io/exa4t

L3 ERBASU -> https://ufile.io/98246

L1, L2 DELTA -> https://ufile.io/w8gzv

L1, L2, L3 TIRRENA -> https://ufile.io/6vdl7

L1 PIZZAROTTI -> https://ufile.io/5x3mf

L3 PORR -> https://ufile.io/xhk3s

Dati de veste daca sunt probleme.

vancouver

#648
Quote from: Vice33 on April 28, 2018, 10:51:44 PM
Mai bine un preț normal, repet, normal, decât un preț la jumătate și dubios de mic. Mie nu îmi inspiră siguranță preturile cele mai mici.

Tie nu-ti inspira siguranta ....  :lol:, dar legea este clara. Acesta este de fapt motivul pentru care se organizeaza o licitatie: ca sa se gaseasca firma care ofera pretul cel mai mic in aceleasi conditii tehnice. Orice ban peste este furt (prejudiciu in dauna statutului, adica in dauna noastra a tuturor).

Poate cand tu faci vreo renovare in casa, alegi firma care iti cere pretul dublu decat cea mai ieftina, oferind un produs finit identic (cerinta de a face autostrada este aceeasi). E treaba ta. Dar cand se cheltuie banii unei comunitati nu este posibil sa se faca astfel de alegeri. Aaaaa, daca UMB ar zice: "pai noi poleim cu aur gardul autostrazii si montam becuri din 2 in 2 metri", atunci da, poate ar fi justificat sa ALEGEM pe cel care ofera mai mult si desigur cere un pret mai mare. Dar la licitatia pentru autostrazi produsul finit este identic. Culmea, ca pana si utilajele si muncitorii vor fi aceeasi. Muncitorii in constructii se plimba de la o firma la alta, in functie de necesitati, iar utilajele sunt luate de regula de la aceleasi firme de inchiriat. Materialele nu mai vorbesc, acelea chiar sunt identice, e acelasi pamant, acelasi pietris, aceeasi formula de asfalt, acelasi furnizor de vopsea sau parapete sau becuri.

Adica e ca si cand te afli in fata a doua masini BMW identice, noi, si alegi pe cea care costa dublu. Si asta numai pentru ca pe foaia de prezentare a celei mai ieftine cineva a gresit sa zicem la dimensiunea jentilor si este trecuta o valoare incorecta....

Tu in schimb vrei sa induci ideea ca noi alegem intre o Dacie si un BMW. Si ca e normal ca a doua sa coste dublu. Total fals.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Ar fi identic daca ar fi pe fidic rosu. Asa fiecare taie de unde stie mai bine. Iar TS sunt maestri la "optimizat" structurile, ceea ce nu e chiar OK, ca ne putem alege cu inca o bariera intre oras si sud.
De ex, eu as vrea ca la supratraversarile A0 peste toate drumurile si CF sa se lase loc pt largirea acestora, dar mai ales pentru drumuri locale/agricole, pista de biciclete si trotuare. Adica nu o deschidere, ci minim 3.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

cutter

Dacă "optimizau" structurile ar fi fost descalificați la faza de evaluare tehnică. Așa sunt conditiile CNAIR mai nou. Așa a fost descalificat PORR la VO Timișoara de ex. Si altii la DNCB sud (la pasaje). Deci fiind declarată conformă oferta tehnică poti sa fii sigur că nu s au scurtat structuri, schimbat structura rutieră, umplutura, etc

pbh

Haideti sa privim partea plina a paharului. O sa avem drumuri la nivelul celor din Kazahstan si Uzbekistan :zen:

subway

Alarko e o firma buna dar certata cu Erdogan asa ca incearca in disperare sa fuga de acasa.  ;)

Ionut

#653
Explicati-mi și mie cum poate sa faca repede și bine A0 o firmă care în RO are 3 angajati și infrastructură practic inexistenta. S-o putea, nu stiu, dar explicati-mi. Mai mult, dacă în Turcia nu mai are bază solidă, cum poate sa se finanțeze cand o sa fie nevoită să suporte prostiile din OMT 600 și incompetența CNAIR & autorități care nu vor fi capabile să facă la timp exproprierile si relocarile de utilități?

Sunt șanse mari să avem un nou caz de genul Eko, Corsan și Maltauro. Au venit, au dat o țeapă, au plecat. Si noi tot fără A7, fără Suplacu-Borș și fără Nădășelu-Mihaiesti. O sa urmeze A0.

Atentie, lotul 3 este MUZEU fără lotul 2!!!

mastereve

Comisia Europeana si regulile lor de doi lei. Iar mi s-a dat sa trec pri Austria si nu lucreaza decat Porr si Strabag pe toate proiectele lor de infrastructura cu finantare UE. Dar probabil ca daca austriecii fac magarii pe la licitatii, nu are cine sa mustreze. Noi din pacate vom trai mult si bine sub stigmata de "ala micu" pana reusim sa redirectionam niste sange in instalatia din beci si sa ne vedem interesele noastre (cum fac toti din ue).

Pana atunci, constructori cu laptop de care nu a auzit nici tica...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ionut

Mi se pare corect ca in momentul in care Comisia Europeană iti da 85% din costurile eligibile să îți impuna și reguli. Si nu, nu regulile UE sunt problema.

mastereve

Nu pot sa cred ca ei nu au mecanisme pentru a prevenii constructori de cotete sa faca autostrazi. De unde apar acesti laptopisti?


Sent from my iPhone using Tapatalk

TibiV

Quote from: Ionut on April 30, 2018, 11:20:14 AM
Atentie, lotul 3 este MUZEU fără lotul 2!!!
Nodurile cu DN6 și DN5 sunt ambele pe Lotul 2...
Cool... :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

stati linistiti ca nu ramane asa. O sa treaca cel putin un an pana se rezolva contestatiile si vor fi dati altii castigatori.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionut

Quote from: TibiV on April 30, 2018, 11:39:27 AM
Nodurile cu DN6 și DN5 sunt ambele pe Lotul 2...

Exact. Iar lotul 1 are nodurile DN4 si A2. Loturile 1 si 2 pot fi deschise independent. Lotul 3 insa nu, trebuie sa fie deschis DUPA lotul 2 sau macar sa se gaseasca o solutie de deschidere a nodului DN6 (asta daca ai si constructor pe lotul 2 care vrea).