Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

TibiV

#6345
Nodul A0-A2 de la SPIRI DRONE: Autostrada A0 Sud, Lot 1, Nod rutier A0 cu A2, Alsim Alarko

Au pus si grinda lipsa de pe deschiderea 2; mai au una lipsa, pe deschiderea 7...


O filmare si de la Mihai Panait: Autostrada A0 | Nod rutier cu A2 | Update 6 Aprilie 2023 #a0 #autostrada #dji Aerial View Ep.1
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Si de la @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 Nord Lot II UMB Pasaj CF Dimieni 05.04.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

oneLess

Pe filmarea lui Mihai Panait se vede că la deschiderea 7 unde lipsea o grindă au mai dat una jos. Cred că au avut probleme de proiectare/producție. Mie mi se pare că oricum au împrăștiate cam multe grinzi și în locuri aiurea prin șantier.

TibiV

Nici nu observasem.... Mersi!
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

laucirobert

Pe lotul Altor miroase a reziliere de la o poștă. Am ieșit mai devreme pe A1 spre Pitești și erau maxim 4-5 oameni. O bătaie de joc de companie. >:( Șantierul pare mai degrabă abandonat decât activ.

TibiV

De la @adix aka Alberto Costea: Autostrada A0 Nord Lot II Afumati - Stefanestii de sus.05.04.2023


Nu inteleg o chestie: daca tot au primit acordul sa faca pasaje cu pila mediana, de ce au proiectat "S"-ul ala pe DJ200, care era drept-ață?!...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dumbravaandrei


Hercule

@dumbravaandrei te inseli. Daca nu iti era evident din filmare, uite o imagine de pe sentinel.

Powered by API/PUM imgur uploader
Deșteaptă-te române!

cfdp

in principiu daca sunt perpendiculare traseele, lungimea grinzilor este mai mica. De asemenea podul oblic are culeile/riglele mai late pt a prelua oblicitatea si da ceva probleme la rigidizarea transversala.Creste si lungimea dispozitivului de acoperire a rosturilor care este destul de costisitor, mai ales ca acum s-a impus durata de viata de 100 de ani din cate stiu. Cresterea lungimii bretelei cu cativa zeci de m nu este prea costisitoare. Oricum direct rampele ar fi mai lungi, fata de punctul de deviere, pt a prelua diferenta de nivel cu o anumita panta . 

TibiV

@dumbravaandrei

S-ul se vede foarte bine in filmarea lui @Raducu Popa : AUTOSTRADA A0 Nord lot 2 | Nod rutier A0 A3 - Afumati | Stadiu lucrari 06.04.2023


@cfdp
da, ai dreptate (ipotenuza este intotdeauna mai lunga decat catetele), dar lungirea grinzilor ar fi trebuit sa fie compensata de existenta pilei mediane...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

mike_us

S-a spus pe forum ca e probabil ca lot 4 Nord se așteaptă AC/OIL prin aprilie. Se mai știe ceva despre asta?

miahi

Un stol de rate salbatice (Anas platyrhynchos ) a raportat ca s-au facut decopertari in zona Soselei Cernica ( DJ 301 ) si au adus pe amplasament grinzi.

Poate colegii ce filmeaza A0 x A2 fac o estensie de zbor pana la Cernica...

mirceaeliade

candva saptamana trecuta parca am vazut la o filmare A0S1 cum in capatul lotului spre Cernica se acumulau niste grinzi

TibiV

#6358
Da, in filmarea lui @pelan87 aka RedWhistler de aici: https://forum.peundemerg.ro/index.php?msg=411191

Dar filmarea nu era A0S1, era recunoastere A0N4...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul

După ce am văzut ce face iepurele, am mai făcut o scurtă vizită și la broasca țestoasă :)
Din păcate condiția mea fizică după perioada asta lasă de dorit așa că nu am făcut decât "varianta scurtă" DC20-DN6. Însă avem ceva noutăți: parapeții pe ambele părți pe zona menționată și pe o parte dincolo de DC20, cred că până la Dumitrana.
De asemenea au mai apărut stâlpi pentru panourile antifonice iar către Buda au terminat cu panourile cu excepția zonei nodului unde au pus doar stâlpii și unde probabil vor finaliza când vor fi gata podurile.













Powered by API/PUM imgur uploader