Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 9 Guests are viewing this topic.

carutasul

Problema e că probabil Aktor, dacă finalizează nodul cu A1, pot să ajungă la 50% (am văzut că procentele se iau în calcul pe etape terminate), dar asta nu rezolvă mare lucru dacă au zone neîncepute sau de-abia "arate". La Alarko au 60% dar cu terasamentul aproape tot, structurile cu vreo trei excepții au grinzile sus... la ei dacă mobilizarea e constantă șansele de finalizare sunt reale, nemaivorbind de faptul că situația permite și deschideri parțiale dacă se dorește, să zicem circulație pe o bandă o perioadă. Dacă Aktor nu au nimic de la calea ferată la Bragadiru pot termina de la A1 la calea ferată cu panseluțe și deodorant la WC-uri, tot degeaba... 

Klose

Aktor o sa faca si autostrada asta in stil propriu cu inaugurare in 2025 ... si hartiile vor spune cat de eficienti sunt ei cu proiectele din Romania. As putea paria ca nu se va rezilia si o s-o tina asa, taras-gropis ... ca pe Sebes-Turda. Grindeanu mai are 3 luni la minister si la ce se vorbeste in mediul politic va veni un liberal, care va mai inghiti si el 2 ani de scuze Aktor-icesti.

MCI

#6332
Aktor mai lucreaza pe A0, ca sincer eu nu i-am mai vazut pe la nodul A0xA1? Mulțumesc!

oneway

^ Azi la A0-A1 au mai decofrat o parte din culeea de pe partea cu Emag. In rest liniste si pace.
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

panzer

A aparut filmarea lui Daniel Costache pe A0 din 30 Martie. Fara lotul Aktor de data aceasta.

Pe lotul 2 Alsim are deja 2 finisoare, modelul lat.
Pare ca acum au voie sa umble la conductele de gaze. Amble pe lotul 1.
La DN6 s-a revenit la traseul original.

danutzu_1069

Si, la DN4 se circula pe devierea mare (pe bretele)
La DN5, pasajul secundar, mai au de pus bordurile exerioare, dupa care nu mai au motive sa mentina devierea...
Bine, pot sa monteze si parapetii si stalpii de iluminat....

Ionut

DN6-DN4 este perfect fezabil anul ăsta. Dar mai mult... la limita limitei.

hvm

chiar daca o sa am o gramada de hate-uri parerea mea e ca la comunicare se pricep mai bine Grindeanu si colegul secretar de stat. Si am citit declaratia de 3 ori si nu vad unde spune ca o sa fie gata pana la finalul anului. Ceea ce spune este corect chiar daca el da un termin in care "trebuie" finalizata lucrarea putin mai lejer decat noi. Eu cred ca si ei sunt absolut siguri ca nu o sa fie asa. Insa el isi pregateste transferul catre succesor. Si la finalul anului si anul viitor sigur o sa fie tunurile pe succesor: "Pai eu am spus ca trebuie sa fie gata pana la finalul anului." (nici o minciuna aici dar nu spune pana cand considera el ca o sa fie gata).  "Daca eram eu acolo era altceva." "Ati vazut cate s-au facut in perioda cat am fost eu la minister si cate contracte am semnat." (aici nu am ce sa ii reprosez, are dreptate, ca nu spune ca aceste contracte au fost ncepute si continuate de x, y si z sa vedem cat a durat pana la contract e cu totul alta mancare de peste....

Ramane de vazut daca o sa fie gata sau nu, eu consider ca ar avea sanse sa termine pana la finalul anului ambele locuri, dar apoi ce mai fac? ca nu au nici un alt contract pe teava... Eu cred ca in functie de cum o sa reuseasca sa liciteze prin alte parti o sa grabeasca sau mentina pasul aici...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

danutzu_1069

@hvm, sper ca nu te gandesti ca o sa traga mâța de coada, peste termenul contractual, ca poate poate mai pica vreun contract....

DN4 DN5, ... aici ar fi o problema ca au o organizare de santier (fabrica de grinzi si statia de betoane) chiar pe bucata asta... Hai sa zicem ca sunt gata grinzile pana la final de an... dar beton mai trebuie pana la sfarsit...

carutasul

păi nu au metroul de făcut?

TibiV

Nodul A0-DN5 filmat si "en-detail", si "en-gross" de Ionut Ivasca: A0 Sud - Nod Rutier DN5 \1 Decembrie \ 02.04.2023


Quote from: danutzu_1069 on April 06, 2023, 07:54:12 AMLa DN5, pasajul secundar, mai au de pus bordurile exerioare, dupa care nu mai au motive sa mentina devierea...
Dupa cum se vede, pe 2 aprilie (duminica) bordurile erau pe pasaj. Poate le-au instalat pana acum...

Quote from: danutzu_1069 on April 06, 2023, 07:54:12 AMBine, pot sa monteze si parapetii si stalpii de iluminat....
La pasajul principal sistemul de prindere al stalpilor de iluminat mi se pare foarte fragil, departe de soliditatea celor montati de UMB la podul peste Olt de pe DEx12...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

panzer

One more thing: la podul peste Dambovita pare ca mai este nevoie de un rand de piloni in "albie". Fierul in forma circulara este depozitat pe parte cu A2. Dar nici urma de foreza.

minisoferul

Quote from: TibiV on April 06, 2023, 12:01:44 PMdeparte de soliditatea celor montati de UMB la podul peste Olt de pe DEx12...


Puteti sa nu mai comparati chiar fiecare flansa sau surub de pe alte santiere cu UMB ? Ca deja devine penibil.

shogom

^cred ca doar a vrut sa evidentieze solutiile tehnice diferite.
Asa cum si pe Bucuresti-Bors se pot face paralele intre viaducte construite clasic" vs cantileverul Porr de la Talmacel.
Putem sa ne facem o parere despre viteza de construire, estetica, functionalitate etc.

Cred ca "greata de UMB se poate trata cu un pic de acreala de la pizza, aktor etc. :lol:


TibiV

Cei care nu au pregatire tehnica nu pot intelege chestiunile strict tehnice...

Tanarul coleg, care pare tare suparat, o sa ma atace probabil ca si pe A1 nod Bascov fac mishto de metoda Astaldi/Webuild de a sparge capetele de piloti forati, si laud metoda UMB...

Dar probabil colegul suparat nu a vazut "metoda Astaldi" la nodul Bascov, cu lanturi legate de cupa unui buldozer/buldoexcavator, si nici "metoda UMB", pe care am admirat-o toti (in urma cu vreo doi ani - sau doar un an si jumatate?!...) la podul Slatina pe DEx12...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)