Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 17 Guests are viewing this topic.

GIV

desi obiectul este destul de des filmat am sa pun eu aceasta filmare care descrie perfect harnicia turcilor: minutul 4:35 si nu cred ca ar putea sa mai arunce vina ca nu gasesc balast. mda..i=au depasit pe greci totusi

 

minisoferul

Pentru ca ai gasit 2 angajati care stau de vorba, gata de aruncat cu pietre. Dar ce ne pricepem la toate... Poate era mai bine sa intre direct pe terenurile oamenilor si sa le distruga culturile sa isi ia singuri balast asa cum face constructorul slavit de tine (ah, era sa uit pe topicul acela spui ca a fost o greseala).

GIV

@minisoferul

1 nu slavesc pe nimeni
2 in afara de problema balastului, nu cred ca la celelalte capitole au rupt gura targului - vezi structuri. ritmul observat nu difera prea mult de al celor de la pizza sau aktor  desi mai sunt si alti constructori, nu doar umb, care nu stau sa profite de fiecare detaliu contractual  porr strabag si ii dau inainte
3 nu cred ca umb a intrat in teren fara ca expropierile sa fie aprobate. daca lista de propietari afectati nu a ajuns la primarie sau acestia nu au fost instiintati nu cred ca mai e vina constructorului.
4 @minisoferul  sau oricine altcineva, daca aveti informatii ca umb sau alt constructor a intrat in teren fara expropieri aprobate chiar mi-ar placea sa stiu mai ales ca acest subiect se tot discuta si astfel s-ar elimina polemici de genul (ca umb e sfant sau mai stiu eu ce)

rocklee

#6318
Nu ma bag ca nu cunosc problema  si nu vreau sa ma fac avocatul nimanui ...cu abuzul UMB ca  a scos balast din gropi ne autorzate ...fals ...umbeul a lua balast dintro groapa de imprumut...a unei firme PRIVATE ... ulterior sa constatat ca groapa ..nu a fost autorizata ...deci ei au luat  de acolo de buna Credință.  O:-)  O:-)  :D


hvm

#6319
Un pic offtopic, insa in toata moldova din ce stiu sunt foarte putine balastiere autorizate cu activitate principala de balastiera. Majoritate asunt amenajari piscicole, amenajari lacuri de agrement, samd.

S-a gandit cineva ca e posibil ca acele "gropi de imprumut" ilegale de la care au cumparat cei de la UMB, initial au fost decoperite pentru a descuraja pretul prea mare practicat "acum cand e nevoie de balast" pentru un proiect asa mare? Eu nu m-as mira sa fie pont chiar de la UMB fiind in interestul UMB sa fie descoperite pentru ca ceilalti "sa scada" pretul...

Dintre toti constructorii din romania UMB stie cel mai bine cum "se invarte roata" fiindca au facut asta mult timp la inceput. Eu stiu ca nu sunt usa de biserica, dar atat timp cat actionezi in litera legii si permite eu zic ca este in avantajul nostru sa termine mai repede. Tre sa nu uitam ca si Aktor/Pizza/Webuild tot in litera legii au actionat care le-a permis sa termine dupa ani buni de la inceperea lucrari dar in termen contractual.

Nu stiu voi, dar eu prefer sa merg pe A la bucuresti cat mai curand, chiar daca s-au urmat niste scurtaturi. Din doua rele prefer raul care e mai bun pentru noi. sau voi preferati sa mergem pe stilul celor din urma care cauta nod in papura la tot si nu se chinuie sa munceasca..?

Hai sa lasam firmele sa munceasca si sa le uram spor. si sa tragem la raspundere statul ca nu si-a facut treaba cum trebuie sau cine e responsabil de circuitul documentelor. Cat despre identificatul si anuntatul proprietarilor la noi in comunca s-a facut acu 4 masurarea terenurilor dar firma care a facut-o si angajatii primariei n-au stiu cine sunt astfel ca pe un teren pe care tata era intabulat, s-a intabulat mama ca mostenitor. Apoi au venit baietii cu masuratorile si "n-au putut identifica proprietarii" care nu erau acasa sau pe terenul masurat asa ca au creat o carte funciara noua si simplu i-au dat un nou numar cadastral si l-au intabulat ca un imobil nou pe primarie. 2 ani mai tarziu a decedat mama si m-am intabulat eu pe cartea funciara initiala. Si surpriza nu se pupa masuratorile fiindca unii din vecini si-au mutat gardurile si au intrat la mine. Eu am aflat intamplator de situatie cand am fost la primarie sa inregistrez terenul pe numele meu dupa ce l-am intabulat ca mostenitor. De aprox un an de zile umblu sa pun lucrurile cap la cap.... Nu mai spun ca in cartea funciara initiala terenul era pe numele tatalui (fost viceprimar acu vreo 12 ani adica nu e ca si cand nu stiau fostii colegi de la primarie cine este ca sa ma intrebe) iar in comuna au existat doar 4 persoane cu acel nume (acu mai este unul singur). Cam asa se identifica terenurile asa ca stati linistiti. Mi s-a spus ca s-a afisat 2 saptamani la avizierul primariei anunt sa vina cine are terenuri in zona respectiva si care nu au fost identificate. Acu va intreb eu pe voi cati dintre voi mergeti saptamanal sa verificat avizerul primariei? Mama mergea saptamanal cu acte de la scoala la primarie sa i le semneze primarul si nu a verificat niciodata avizierul....
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Ionut

Discuția despre balast este ontopic pe A0 pentru că pe A0 Sud s-a cerut EXPRES prin caietul de sarcini un anumit tip de balast. Poate DNA/cineva cu acces prin acte poate verifica, zic. Zic?

În rest, discuțiile sunt offtopic. Deci vă rog, A0. Mulțumesc!

TibiV

O fimare de saptamana trecuta (inca nu urcasera nici o grinda) de la Ionut Ivasca: Autostrada A0 / Pod Dambovita - 27.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cosss

@RaduG simularea ta ce mai zice?  :D
Din ce îmi aduc aminte, în 2021 indica termen de finalizare 2024.

NGC

A ajuns si contestatia celor de la PIZZAROTTI.

Ionut

Ah mișto. Deci au contestat ambii competitori rămași în cursă. Presupun că dosarele vor fi conexate.

Klose

Grindeanu se jură că lucrările vor fi finalizate până în 2023 atât pe lotul 1, cât și pe lotul 2:
De pe contul lui de Facebook:
"Primii 33 de km din #A0 Sud vor fi dați în trafic în 2023!
Împreună cu Ambasadorul Republicii Turcia în România, E.S. Özgür Kıvanç Altan, și cu Directorul General al CNAIR, Cristian Pistol, am verificat stadiul lucrărilor pe șantierele celor două loturi construite de o firmă din Turcia pe A0 Sud.
Lucrările pe Lotul 1 - între Glina și Vidra, cu o lungime de 16,9 km- au un stadiu fizic de aproximativ 62%.
Iar lucrările de pe Lotul 2- între Vidra și Bragadiru, cu o lungime de 16,3 km- sunt ceva mai avansate: un stadiu fizic de 72%.
#CNAIR și-a îndeplinit toate obligațiile și, în continuare, va veghea la buna respectare a termenelor contractuale pentru ca lucrările să fie într-un grafic asumat și într-un ritm alert.
Lucrările aflate în execuție pe cele două loturi trebuie să fie finalizate până la sfârșitul lui #2023"

gicu

Minte cum respira. De Aktor a zis că termină în aprilie 2024. Am râs.

carutasul

Teoretic ambele sunt posibile. Practic...

dargauda

Grindeanu mai dă o șansă Aktor: Dacă lotul 3 de pe Autostrada București Sud ajunge la 50% în mai-iunie, contractul nu se reziliază

Misiune aproape imposibilă pentru constructorul lotului 3 al Autostrăzii A0 București Sud care trebuie să ajungă la 50% execuție până în ,,mai-iunie", în caz contrar, contractul pentru lotul A1 – Bragadiru va fi reziliat, a transmis miercuri, ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu.

Grecii de la Aktor sunt la 32-33% execuție pe lotul 3 (18 kilometri), deci pentru a ajunge la stadiul fizic de execuție de 50% ar trebui să construiască în doar 3 luni cât au lucrat în doi ani, ceea ce, pe actuala mobilizare, este extrem de dificil.

Sorin Grindeanu a verificat miercuri șantierul lotului 2 Alsim Alarko de pe A0 Sud, lotul de 16 kilometri fiind la aproximativ 72%, în grafic pentru deschiderea în această vară. Pentru lotul 1 (Autostrada Soarelui – Vidra) finalizarea lucrărilor va fi la sfârșitul toamnei.

,,Am venit astăzi cu colegii de la CNAIR și cu domnul Ambasador al Turciei pentru a vedea cum se desfășoară lucrările pe A 0 Sud, pe cele două loturi pe care o companie din Turcia le-a câștigat în 2019 și care trebuie să fie finalizate până la sfârșitul anului. Lotul 2 (n.r Bragadiru -Vidra) pe care ne aflăm trebuie să fie gata în această vară, celălalt, lotul 1 în toamna târzie, dar până la sfârșitul anului toți cei 33 de kilometri care reprezintă cele două loturi. Lotul 1 e 61 %, Lotul 2 e la 72 % execuție. E foarte important să dăm drumul legăturii pe A 0 Sud pe cele două loturi, iar în aprilie 2024 pe lotul 3. Aici lucrurile nu sunt în grafic, au termen până în primăvara anului viitor, dacă merg ca și până acum nu vor respecta termenul. Nu vom ezita să luăm decizii dacă graficul nu va fi respectat. Trebuie să se ducă la 50 % în mai-iunie pentru ca în aprilie 2024 să facă cealaltă jumătate", a afirmat Sorin Grindeanu.

https://economedia.ro/grindeanu-mai-da-o-sansa-aktor-daca-lotul-3-de-pe-autostrada-bucuresti-sud-ajunge-la-50-in-mai-iunie-contractul-nu-se-reziliaza.html#.ZC2deXZByM8

Bachus01

"Șansa" pana in mai-iunie este gratis iar ulterior  urmatoarea sansa este contracost ?  :lol: . La cât de bine sunt "infipti" Aktorii in Romania nu cred ca vor ajunge la reziliere. Au ei un as mânecă. Iar unora le plac "sosurile". După ce ai mâncat,  greu sa mai returnezi inapoi .