Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

bacovia

O sa lucreze Pizza bine cand zboara porcu.

Pe A7 ce-i opreste? Firma de 2 lei, pusa numa pe smecherii. Pentru ca are cu cine.

miahi

@mikestarx probabil primul pas ar fi sa afli dintr-o sursa oficiala intr-adevar care e 100% situatia intersectiilor A0 cu cele 2 strazi dupa reproiectarea nodului A0 x DN1. Poate la primarie ar fi primul loc unde sa intrebi.


oneLess

#6242
A0N2 - astupușuri de drumuri

Dacă au AC, și au, primarul de acolo a semnat că este de acord!

Fix aceeași chestiune pe DEx12 T4 spre nodul cu A1.
Pe bucata pe care nu s-a dat încă AC.
Acolo s-au trezit primarii (plural, că sunt 2 localități cu astupuș pe drumul lor principal) din beție.
Sau poate nu! Rămâne de văzut!
Eu cred că nu scapă CNAIR fără 2 supratraversări acolo, ca și aici de altfel.
O să fie o problemă cu finanțarea care va împinge 1..2 ani în sus partea aia de proiecte și de la Corbeanca și de la Oarja.

mirceaeliade

#6243
Pt cei mai cunoscatori: e de asteptat ca INTRAKAT sa conteste si probabil sa castige din nou?  Sau semneaza Pizza?  Sau se anuleaza in 6 luni?  Altminteri pt A0N4:

QuoteHotărâre a Guvernului  privind declanșarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum și a listei imobilelor proprietate publică a unităților administrativ – teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes național ,,Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000 – km 52+770, Lot 4: km 47+600 – km 52+070"
https://www.mt.ro/web14/transparenta-decizionala/consultare-publica/acte-normative-in-avizare/4492-omti17032023diri-2

dorin.tabacaru@gmail.com

pentru noi cei din Corbeanca ar fi mult mai util ca bucata de autostrada la vest de strada Socului sa nu se faca acum.
pentru cei 3-400 de metri pe care i-i mai are de facut, care sunt in camp fara nici o utilitate pina se termina A0N1, ne-ar lasa 2-3 ani cele doua drumuri foarte importante pentru comuna si poate in acest timp se va organiza primaria cu un pasaj peste una din strazi. cel mai util ar fi pe codrului.

Ionut

Da, înțeleg ce zici, doar că din perspectiva constructorului nu e așa. Constructorul vrea să termine tot și să își ducă oamenii pe A7 (și nu numai), nu vrea să rămână cu 2-3 zone de câteva sute de metri unde nu a pus nicio palmă de pământ.

dr4qul4

Ceva (latimea si modul de asfaltare) imi spune ca acele strazi nu existau cand s-a facut SF-ul si Primaria a aprobat SF-ul fara sa gandeasca in perspectiva si nici nu a tinut cont de SF-ul pt A0 cand s-a hotarat sa le declare strazi.
Chiar si asa, o sub-traversare s-ar putea amenaja cu o suplimentare minora a contractului. Si cineva ar fi trebuit sa se sesizeze la reproiectarea nodului.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

danutzu_1069

#6247
Ar fii o varianta ca primaria (CJ) sa faca ceeace am marcat cu rosu. O subtraversare in zona aia nu cred ca ar permite inaltimea terasamnetului, Iar un pasaj suprateran... nu prea e loc de rampe... In schimb cu ocolire, este loc intre culee si primul rand de pile.
Pentru dincolo de padure, ar fi loc de pasaj suprateran cu tot cu rampe...

LE: Pe imaginile istorice din Google Earth, imi pare ca str. socului este asfaltata de prin 2014, cea de dupa padure inca era drum de pamant. apare asfaltata abia in 2021...

wrumwrum

#6248
Asa este, cel mai bine si logic ar fi sa gandeasca o subtraversare pentru strada Codrului, str. Socului e o straduta ingusta, ce nu ar trebui sa fie pentru tranzit, ci doar pentru riverani (sunt cateva locuinte, nu multe, care vor trebui sa ocoleasca).

Si daca tot suntem la "ar trebui..." primaria ar putea amenaja temporar chiar si acces din str.Codrului catre A0, pentru ca in zona oricum acolo incepe A0NL2 (in camp) si ar ajuta pe cei din Corbeanca, Buftea, Mogosoaia sa accceseze A0 fara sa mai ocoleasca pana la nodul de la DN1 si sa provoace alte conflicte, pana cand se va construi A0NL1.

mike_us

UMB a ajuns la 37% cu ce s-a lucrat in Februarie. Oare cite luni le mai ia sa ii ajungă pe turci pe lotul 1 (58%)? As zice pina pe la sfârșitul veri.

dorin.tabacaru@gmail.com

noi(un grup de rezidenti din Corbeanca) ne propunem sa facem o petitie catre cnair , primarie si consiliul judetean ilfov pentru a se gasi o solutie de pasaj subteran, suprateran sau o solutie cu sens giratoriu temporar pe strada Codrului (asa cum se va face la afumati) pentru a nu ne izola si pentru a creste accesibilitatea autostrazii.
este cineva pe grup care ne poate ajuta cu o persoana de contact, sau un sfat cum sa facem?

ma gandesc ca proiectarea nu a fost facuta rau intentionat ci pur si simplu daca nu esti din zona nu puteai estima acum citiva ani (cind strada codrului era din pamint) ce utila va deveni daca pui un petic de asfalt, si ce buna ar fi pentru o descarcare temporara macar.

danutzu_1069

Uita de descărcare temporara pentru A0 in capat... Nodul este la câteva sute de metrii... Nu da nimeni bani constructor sau CNAIR pentru așa ceva...
Tot ce se poate face, se va face de către / pe banii CJ Ilfov

dr4qul4

Eu zic ca trebuie sa puneti presiune (la MT, CNAIR, CJIlfov, Primaria Corbeanca, presa) pentru cel putin o subtraversare. Ideal pe Codrului, dar este mult mai simplu pe Socului, fiind destul de aproape de pasajul peste A1.
V-ar ajuta sa studiati proiectul tehnci, dar nu cred ca il puteti obtine. Este posibil sa fi fost prevazuta o subtraversare la reproiectarea nodului, dar chair daca nu a fost, ar fi interesant de vazut inaltimea terasamentului in zona.
Mi se pare mai ieftin nodul dupa reproiectare, asa ca un prefabricat casetat s-ar incadra in rezerve fara probleme.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

TibiV

Nodul A0-DN5 de la Ionut Ivasca: Nod Rutier DN5 \1 Decembrie \ 20.03.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Fred

A0N2 e planificat sa se termine in septembrie. Posibil dat in circulatie DN1-A3 mai devreme.

A0N4 are un plan atat de incredibil incat nu pot sa spun decat ca e foarte, foarte ambitios, dar nu imposibil, abia prin august voi vedea cat e de realist.

Prietenul meu care lucreaza la ei nu stie nimic de celelalte santiere, gen DX12, A3 sau A7.