Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

3 Members and 20 Guests are viewing this topic.

mike_us

  Ce se mai întâmpla cu lotul 4 Nord? S-a vorbit pe forum de procedura de mediu pentru lacul si pădurea Cernica. Sunt șanse sa înceapă UMB mai târziu anul asta si aici sau se amina pentru la anul?

oneLess

Rămăsese că  primesc OIL la 1 aprilie. 4 anotimpuri fix.

horatiu.cosma

A fost depusă solicitarea asta de revizuire a AM-ului pentru lotul 4. De văzut decizia etapei de încadrare de la ANPM. Probabil va fi cu procedură lungă (fiind arie protejată la Cernica), deci urmează să depună raportul de impact asupra mediului, studiul de evaluare adecvată, studiul de evaluare a impactului asupra cursurilor de apă. Apoi dezbatere publică, CAT la APM Ilfov, termene pentru depunerea observațiilor/propunerilor și apoi emiterea AM revizuit. Deci câteva luni bune.

survola

Aceste studii de mediu se fac pentru a vedea CUM să se construiască printr-o anumită zonă sau DACĂ să se construiască prin acea zonă?

carutasul

Azi am făcut o scurtă vizită la DC20. Nu se poate trece cu mașina, drumul e impracticabil pentru categoriile mai jos de tractor. Am văzut că au apărut și acolo unele mici discuții, pe fosta stație de irigații de la Sabar scria "vrem acces la pod" și "aceasta e o stradă" (cred că e vorba de poteca de pe malul râului) . Sper că se vor putea aplana, nu cred că îi afectează pe constructori. Nu am făcut poze, cam începuse să se întunece... Cu terasamentul la pod nu au avansat, era și normal că a fost iarnă, în schimb au lucrat la rambleu pe toată lungimea, o să mai trec când mai am ocazia să fac și poze.

mdragos

@horatiu.cosma : estimativ realistic cam 9 luni ? Sau mai degraba 1 an ?

horatiu.cosma

Greu de spus. Dacă s-a făcut deja monitorizarea pe cele 4 anotimpuri, dacă deja sunt pe finalizate documentele RIM, SEA, SEICA și pot fi depuse imediat după decizia de încadrare, poate dura vreo 2-3 luni. Dacă mai e de lucru la ele, poate să meargă până spre finalul anului, da.

mike_us

Deci cum UMB nu are nici un interes acuma sa înceapă 4 e posibil sa îl împingă pentru la anul.

GIV

nu cred ca e atat de mare problema cand ar incepe lucrul umb pe acel lot. problemele mai mari sunt: semnarea contractelor ramase pe nord: cand si cu cine. cu pizza? naspa din nou. cu chinezii? cand? daca se anuleaza licitatia dupa atata amar de vreme? ritmul de lucru al aktor..

danutzu_1069

Problema este cotoioasă cu întârzierea pe lot 4N... Daca DNCB era finalizat la 4 benzi,, chiar nu conta întârzierea... Așa, o sa fie rău pe relația A3 - A2...

NGC

A0N3

Quote from: horatiu.cosma on February 28, 2023, 07:59:24 AMAu mai semnat fără să aștepte CAB-ul, nu asta e problema aici. Ci că nu sunt in stare chinezii să aducă hârtiile in regulă. @NGC , mai e valabilă garanția de participare a turcilor de la Ictas, sau se anulează licitația in cazul in care nu se împiedică chinezii de la 7-0?

Habar n-am daca care este situatia valabilitatii garantiilor de participare, dar o sa rog vrabiutele sa afle.

Pana una alta, poate nu mai e valabila garantia pentru ICTAS, dar poate o fi valabila garantia pentru PIZZAROTTI. :lol:

La "ultima strigare", clasamentul general arata asa.

1. CCECC
2. ICTAS
3. PIZZAROTTI

Alti ofertanti nu mai erau in cursa.

NGC

A0N3

Intr-o nota comica, la ultima tura de contestatii de la CNSC din Decembrie 2022, avocatii celor de la ICTAS au redescoperit apa calda si au ridicat iar problema cu Banca Mondiala pentru CCECC, desi, cu mult timp inainte, la a doua tura de evaluare din Iunie 2021, chiar CNAIR a incercat "metoda Banca Mondiala". Buni avocati (Tuca, Zbarcea si asociatii) au avut astia de la ICTAS. :lol:

mirceaeliade

Aualeeeeeu, poate ne trezim cu DOUA contracte semnate cu Pizza pe A0N.  Asta dupa 4 ani de tergiversari in tribunale.............. Pe A10 parca le-a trebuit 7 ani dupa semnare sa termine ceva care parca trebuia finalizat in 2 ani.  Ceea ce ar duce la un scenariu de groaza: A0N terminat in 2030.........

Siciltir

A0xDJ401A -> am impresia că foreza verde a căzut la datorie, de aceea au adus o pe a doua. Cea verde era trasă  marginas, cealaltă lucra la ora 16,30.

TibiV

Mai multe batai strica, mai multe filmari ajuta...

De la BabaDog: Autostrada A0. Nod Rutier A0 - A2. Martie 2023 Stadiu Lucrari

Mama proștilor este mereu gravidă... :)