Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

GIV

@Breezzer chiar daca au fost 25 de grade in ianuarie asta nu inseamna ca e vara.

adix

Salut!
Autostrada A0 Pasajul Oltenitei.
O zi buna tuturor!

naivu

@Breezer, procentele acelea se stabilesc funcție de facturile emise spre decontare. Este f posibil ca un Constructor să lucreze constant dar să aibă câteva luni cu progres zero urmate de un salt spectaculos. Iar din filmări par să se vadă progrese semnificative doar pe lotul 2 nu și pe lotul 1, deci e posibil ca acele 2luni cu zero să nu fie departe de realitate.  După cum ne repetă cei mai vechi și mai profesioniști, procentele acelea trebuie luate cu un dram de sare, nu au cum să reflecte exact evoluția lucrărilor.

survola

Sper ca turcii să lucreze la suprastructuri după standardele românești :troll:

cfdp

In completarea celor spuse de TibiV si indeosebi sa auda si topografii ce lucreaza la cadastru apelor, ca prin metodologia aprobata de dansii albia minora se stabileste conform art 12astfel:
  "Pentru cursurile de apă ale râurilor, pentru fluviul Dunărea pe sectoarele aparţinând României, precum şi pentru braţele şi canalele de legătură dintre braţele din Delta Dunării, delimitarea suprafeţei albiei minore se realizează la nivelul determinat prin calcule de specialitate, corespunzător valorii debitului maxim anual cu probabilitatea de depăşire de 80%."
   Prin calcule in sectiunile caracteristice domnilor ....nu la "ochi"

adix

Salutare!
Autostrada A0 Pasajul Berceni.
O zi frumoasa tuturor!

carutasul

Pe tronsonul Dn6-Dn5 mai era podul peste DN5 fără grinzi. Acum nu mai e cazul, am trecut pe acolo și erau deja montate, era și macaraua mare prin zonă, dacă o mai fi rămas vreuna se rezolvă curând. Era activitate și la DN5, și la Dărăști și la DN6, zonele unde m-am intersectat eu cu ei.

TibiV

Referitor la  ultimele 2 filmari ale lui @adix...

Turcii au obtinut acceptul CNAIR pentru pasaje peste A0 cu pila centrala (in axul autostrazii) la intersectia cu DN4 si DJ401.

In cazul DN4 inteleg (este nod, si unghiul dintre A0 si DN4 pare sa fie undeva la 20-30 de grade).

Dar de ce si la DJ401 - ca acolo sunt practic perpendiculare?!...

A nu se intelege ca sunt impotriva pilei centrale; mi se pare de preferat in locul S-urilor pe care le fac drumurile secundare peste autostrazile de la noi, doar de dragul de a realiza pasaje scurte fara pile centrale - adica perpendicular... 
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

interesanta si solutia cu 4 deschideri. Probabil acolo vor fi bucle de intoarcere. Sau cineva se gandeste sa adauge (pe viitor) niste bretele sa faca un nod?
Sau doar un drum colector in lungul autostrazii?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Skynick

De unde, sunt multe S-uri si cu pila centrala. So?

alexd4u2

Salutare! A0 Sud, Lot 2, Tronson DN6 - DN5:

mirceaeliade

La cum arata A0S2, personal, nu sunt foarte convins ca vom avea o prima deschidere la vara pe A0.

alexandru_m

#5997
Ai si ceva argumente pentru afirmatia asta?

Eu vad cum de la ultima filmare (cand dadeau zapada cu lopata de pe pasaj la DN5) o lista cu noile aparitii ar fi:

Pasaj secundar la nod DN6 armat aproape total si partial suprabetonat, avans la rigole in mai multe locuri la nod DN6.

Inca o supratraversare suprabetonata (DC19 Magurele-Dumitrana), deja armeaza penultima supratraversare ramasa. Este evident cum avanseaza in ordine, de la DN6 catre DN5.

Bordurile finalizate la pasaj principal peste DN5 sens DN6 spre DN4, avansat la borduri in sens invers, toate grinzile sus pe pasajul secundar.

Multe daca nu toate portalurile pt VMSuri ridicate.

Multe daca nu toate bazinele de retentie finalizate.

Avans la rigole si betonari de la DN6 spre DN5.

Parcarile par gata.

CICul pare gata.

Hai sa ne uitam cum arata PiSi1 cu 4-5 luni inainte de final si sa comparam, vrei?

Punctul cel mai intarziat imi pare deschiderea de la pasajul principal peste DN6 pe sub care trece devierea. Acolo nu sunt nici predalele sus, dar nici nu pot lucra fiindca se circula pe dedesubt.

carutasul

din ce am văzut pe filmare la DN6 încă mai au de betonat un sens - pe zona de deasupra șoselei- plus podul secundar, bănuiesc că săptămâna asta sau cea viitoare rezolvă și mută traficul. Nici nu știu dacă podul principal e necesar pentru deschiderea traficului dar oricum e destul timp.  Sunt destul de multe terasamente de finalizat, vedem cum va fi vremea, dar nimic prea complicat. Mie la celălalt lot mi se pare că sunt un pic în urmă, dar vedem mai la vară cum se prezintă, dacă păstrează aceiași oameni ritmul va crește că rămâne doar lotul ăla.

dr4qul4

pe Lotul 1 cred ca au avut 2 zone cu intarzieri in obtinerea aprobarilor: Podul peste Dambovita si zona sondelor de la Glina. Adica vreo 3km, pentru care ma astept sa obtina extensie de pana la 6 luni!
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist