Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 23 Guests are viewing this topic.

mike_us

Cind credeți ca vedem prima deschidere pe A0? Pina in mai?

carutasul

eu aș zice că prin iunie, dar e doar o impresie a mea.
E destul de multă bibileală rămasă de făcut... depinde și la ce turație o fac, deocamdată nu au depășit "viteza legală" :) Mai depinde și când o să poată lucra la rampele supratraversărilor, că acum deja e zăpadă și e posibil să fie stop joc până la mijlocul lui martie ...

TibiV

Nodul A0-DN5 filmat de Ionut Ivasca pe 25.01.2023

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vm75

Mai e mult de lucru pe loturile turcilor. Eu zic ca prin toamna se va deschide lotul 2 (poate chiar in 15 decembrie, cum se obisnuieste la noi) si in mai-iunie 2024 lotul 1. Zapada cazuta zilele astea le va mai oferi niste motive de amanare. Si nici nu exista vreo presiune politica sa se deschida mai devreme. Toate alegerile vor fi in toamna lui 2024 si abia atunci putem spera sa se mai faca minuni. Poate chiar si Aktor sa mai fie "revirgorat" prin vara lui '24, ca sa dea bine la public o deschidere completa de A0 Sud inainte de alegeri.

Sorinus

Cred ca ultima estimare e mai realista. Lotul 1 mai are destul, structurile in afara de nodul cu A2 sunt in stadii incipiente.

survola

Cum să mai dureze un an lotul 2 (până pe 15 decembrie)?

adix

Salutare!
Supratraversare A0-A2. O zi excelenta tuturor!

naivu

^^Totul depinde de mobilizare. Dacă vor lucra cu 10 oameni plus 2 utilaje fii sigur că nu e gata nici atunci  :)
In plus oricând poate apare o dereglare în piața balastului și îngheța totul până cedează fie turcu fie baronu'!

hefaistos

NU.
Turcii incearca sa se tina de termenele contractuale initiale, in ciuda diverselor blocaje. La 1 iunie se va circula pe Portiunea DN5-DN6 (posibil si la sfarsit de aprilie daca permite vremea, dupa care toate resursele de aici vor fi moblizate pe restul, pana la A2.
Acolo e o problema de cantitate, doar la norul cu A2 e mai mult de lucru la tablier decta la toate celelelalte de pe Lotul 2, cumulate, la care au lucrat mai mult sau mai putin haotic in ultimele 18 luni. Si se mai adauga si alte lucrari de arta, aflate in diferite stadii. Deci e de vazut daca vor reusi sa termine anul asta.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

dr4qul4

pe L1 mai au si podul peste Dambovita, aflat intr-un stadiu incipient.
Incep sa am dubii ca vor da ambele loturi in circualtie anul asta, dar inca se mai poate.
Pe la 1 iunie vor cam termina pe 23 de km (DN6-DN4) si le raman doar 10km, pe care vor lucra cu aceeasi muncitori (ca pe 33 de km).

Sunt curios daca au mai licitat ceva, pentru ca e foarte important ce vor face dupa. Daca vor avea de lucru la inceputul anului viitor, atunci vor trage tare sa termine.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

mirceaeliade

mica intrebare: la ce folosesc bazinele alea de apa care apar pe filmarea A0?  Parca le-am vazut si la pasajele noi construite peste DNCB. sunt rezervoare pentru stocare in caz de ploi abundende?

danutzu_1069

Alea sunt peste tot... Se aduna apa din rigole...
Uzual este groapa săpată și pe taluzuri se pun pietre. Aici, taluzurile sunt betonate...

MrConnaisseur

^Sunt bazine de retenție a apelor pluviale colectate prin casiuri și rigole. Toate converg către acele bazine.

florin74

Ramane de vazut in perioada urmatoare daca e buna sau nu, timpul ne va arata

The shareholders of Ellactor accepted three proposals for Aktor, but now have a verbal agreement with the Cypriot Wade Adams and Mr. Dimitris Koutras.  For this reason, they are starting exclusive negotiations with them with the aim of reaching a final agreement soon.
Relevant announcements are expected immediately. The agreement, which if finalized will exceed 100 million euros, will create  new data in the industry since Aktor is being taken over by strategic investors with experience in the field and financially strong. The Cypriot Wade Adams is a strong construction group with activity mainly in the Middle East and a turnover of 500 million euros
In terms of shares, the Cypriots will have the lion's share and Mr. Koutras will exercise management . His goal is to make the projects undertaken by Aktor profitable, which are not few since the company's backlog reaches 2.7 billion euros . It is very likely that the new shareholders, knowing perfectly well the particularities of the sector, will strengthen Aktor with new funds due to the increased needs of project execution.
Almost five years have passed since D. Koutras left the management of Ellactor, losing the battle for control of the group by the Kallitsantsi family. He now returns to take over Aktor, which he first managed at the age of 35. He is missing five years, but according to experts in the field who know things well, he will find himself in a familiar environment since his old colleagues are in key positions in the technical company

Oricum, se pare ca asta a fost planul olandezilor. Au pus pe picioare din punct de vedere financiar divizia de constructii si acum au vandut-o. Bine, pare mai mult de o vanzare, si un parteneriat ulterior.
Sper sa nu fie 2023 un an pierdut pt A0 si Brasov Sighisoara...


Cristian_cj

Având in vedere ca Aktor România este pe pierdere masiva din 2015 încoace, in 2021 reușind chiar un record de 186 mil lei, cel mai probabil noii acționari vor încerca sa renunțe la operațiunile din tra noastră. Asta înseamnă ca, cel mai probabil, se vor bloca toate proiectele lor.
PS: uitându-ma pe datele financiare, nu înțeleg cum au putut ăștia sa aibă asemenea pierderi, intr-o perioada in câte ceilalți, majoritatea, au prosperat. Când aduni aproape 1 miliard pierdere in câțiva ani, ori ești prost, ori rauintentionat.