Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

6 Members and 21 Guests are viewing this topic.


mdragos

@GIV : nu inteleg care e strategia lui Aktor. Am inteles in 2021-2022 problema ca au fost cumparati de ceva olandezi. Dar acuma au cateva contracte in RO, inclusiv pe feroviar. De ce lucreaza asa incet ... Parca nu au bani ca sa ruleze proiectul. Si nu vad nici o intentie din partea CNAIR de a impulsiona ritmul ( poate nu au parghii contractuale ).

GIV


gabim

Aici ar mai fi o intrebare. Pana acum s-a discutat foarte mult despre problemele turcilor cu balastul, mai precis au trebuit sa-l aduca de mult mai departe decat era prevazut (cu costurile suplimentare aferente). Intrebarea este, a avut si Aktor aceeasi problema? In caz afirmativ, s-ar explica multe. Turcii au decis sa accepte paguba si sa termine santierul (probabil pentru ca sunt noi pe piata si vor sa mai prinda si alte contracte), dar Aktor s-ar putea sa aiba alta strategie.
Pariu A7: se va circula pe toate loturile UMB pana la Pascani inainte de a se circula pe lotul Pizzaroti - in caz contrar, 100 Euro in contul API.

carutasul

poate așteaptă să termine turcii ca să scadă cererea pe balast :)
Mă gândesc dacă nu cumva au probleme cu găsirea subcontractorilor. Văd că pe lotul unde lucrau ei de la început totuși e o mișcare relativ acceptabilă la structuri, dar poate Baxcom n-or mai fi fost disponibili și pentru zona Euroconstruct, sau sunt disponibili dar nu acum, că or avea și ei programul lor...

GIV

#5915
hai ca pana in 2025 nu mai e mult :lol:

asta daca chiar asteapta sa termine turcii de carat. in 2023 nu vedem prea multe pietre la terasament, poate doar structuri.. si daca incep la anu sa care... le mai terbuie un an la finisari :lol:  :weird:  :weird:

jalemare

Frustrant este ca grecii daca vor, chiar pot.
Din pacate se pare ca astora de la companie li s-a cam stricat menghina si nici nu par a sti sa-i stranga macar cu usa  :lol:

jalemare

Intrakat castiga la CNSC care admite contestatia si dispune remedierea.
Circul continua...

TeoH9

Doamne ajuta sa-i scoata pe Pizzanocchio din schema!

mirceaeliade

QuoteNume Contestator INTRAKAT SOCIETE ANONYME TECHNICAL AND ENERGY PROJECTS
Dată decizie fond 25.01.2023
Nr. decizie fond 173
Soluție Admite contestatia si dispune remedierea
Excluzand prelungiri pe la CAB, asta inseamna ca CNAIR trebuie sa redecida intre Pizza si Intrakat? Daca da, are Intrakat sanse mai mari decat Pizza sa castige sau tot o alba-neagra marca CNAIR ramane?

NGC

Inainte sa fie descalificata, INTRAKAT era inaintea PIZZAROTTI in clasamentul general. E de asteptat ca PIZZAROTTI sa faca recurs.

NGC

Quote from: shift2rail on January 25, 2023, 01:49:06 AM^^ se pare ca inca nu se semneaza cu chinezii,  Cnair a gasit alibi-ul perfect: contestatia turcilor la CAB:

https://economedia.ro/razboiul-contestatiilor-pe-autostrada-bucuresti-nord-lotul-3-se-intoarce-la-curtea-de-apel-bucuresti-dupa-contestatia-turcilor-de-la-ictas-legea-permite-cnair-sa-semneze-contractul-cu-un-constructo.html#.Y9BuAKTTUzY

Iar dezinformam?

QuoteRăzboiul contestațiilor pe Autostrada București Nord: Lotul 3 se întoarce la Curtea de Apel București după contestația turcilor de la Ictaș. Legea permite CNAIR să semneze contractul cu un constructor din China

Semnarea contractului pentru proiectarea și execuția Lotului 3 al Autostrăzii București Nord ar putea fi amânată din nou, după ce turcii de la Ictaș au depus contestație la Curtea de Apel București împotriva deciziei Consiliului Național pentru Soluționarea Contestațiilor (CNSC) care a permis CNAIR să înceapă demersurile pentru semnarea contractului cu chinezii de la CCECC.

Pe 10 ianuarie 2023 CNSC a respins pe fond contestația turcilor situație care, potrivit legii, a obligat Compania de Drumuri să inițieze procedura pentru parafarea actelor cu chinezii de la China Civil Engineering Construction Corporation (CCECC). Cu toate acestea, turcii au depus contestație la Curtea de Apel București pe 23 ianuarie.

,,Secția VIII -a contencios administrativ și fiscal. Litigiu privind achiziţiile publice – contestaţie atribuire decizia CNSC nr. 58/C10/3005/10.01,2023", se arată pe portalul CAB, care nu a stabilit și data primei ședințe.

Din acest moment, CNAIR are doar două variante: prima, semnează cu constructorul din China sau ,,trage de timp" și așteaptă decizia Curții de Apel.

Serios? Art. 9 alin. (4) din Legea 101 / 2016 zice asa.

QuoteArticolul 9

[...]

(4) Autoritatea contractantă are obligația să încheie contractul cu ofertantul declarat câștigător, ulterior pronunțării unei soluții de menținere a rezultatului procedurii de atribuire de către Consiliul Național de Soluționare a Contestațiilor, chiar dacă împotriva respectivei decizii a fost introdusă calea de atac a plângerii și cauza nu a fost soluționată în mod definitiv și, în orice caz, numai după expirarea termenului legal de așteptare prevăzut la art. 59 alin. (1).

Timpul de asteptare a trecut.

Legea nu doar ca permite, ci chiar obliga CNAIR sa semneze contractul cu chinezii, indiferent de recursul la CAB.

Sau, mai pe intelesul "jurnalistilor" amatori - sau "jurnalistelor" amatoare - de senzational si "click bait", legea permite sa avem "jurnalisti" mai putin pregatiti, dar e bine ca nu obliga. :lol:

adix

Salutare!
Autostrada A0 - Pasajul Oltenitei.
O zi buna tuturor!

Siciltir

A0xDJ401A s a început decopertarea în  vederea devierii.

adix

Salut!
Autostrada A0 Pasajul Berceni.
O zi excelenta tuturor!