Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 13 Guests are viewing this topic.

panzer

Nu sunt constructor, dar cred ca le ridica cum le produc. La ce forma au bretelele nu cred sa aiba prea multe grinzi la fel.

Din modul in care au proiectat cam toate podurile, predalele non standard cred ca ii omoara cel mai tare la inventar. Se si vede ca le raman gauri pe ici si colo ca le mai incurca.

TibiV

Da, in cazul predalelor "non-standard" (as spune ca sunt predale "tailor-made") ai dreptate.

Dar parca nu imi vine sa cred ca au facut si grinzile "tailor-made" - cele interioare cu 5 centimetri mai scurte decat cele centrale, iar grinzile exterioare cu 5 cm mai lungi... (ma rog, 3-5-7 sau 10 centimetri, nu conteaza diferenta exacta, ci principiul...)

Dar la ce ciudatenii au facut turcii astia, s-ar putea sa ai dreptate!...
:cheers:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

Se pare ca ridica grinzile cu o macara doar.Deci nu e problematic.Iar despre predale,arata super bine,nu sunt doar poligoane,au marginile rotunde,arata bine.Vedem cum o sa arate in final,cred ca foarte bine.Imi place atentia la detalii care o au

horatiu.cosma

Grinzile exterioare sunt mai lungi decât cele interioare în cazul podurilor în curbă.

TibiV

Logic!
Circumferinta unui cerc cu raza mai mica este, evident, mai mica decat cea a unui cerc cu raza mai mare...
(Am fost bun la geometrie...  ;) )

Dar tot mi se pare de noaptea mintii ca fabrica de grinzi a turcilor (cu cateva linii independente) sa produca intr-o etapa doar "grinzile centrale", si abia ulterior "grinzile interioare" (mai scurte) si "grinzile exterioare" (mai lungi).

Am vazut cu totii ca UMB produce in "fabricile" sale 4-5 tipuri de grinzi, simultan, iar cand se apuca de ridicarea/instalarea lor, merg "cap-coada"...

Daca turcii nu reusesc dupa 2 ani sa produca simultan 3 grinzi de 29,93 metri, 3 grinzi de 30,00 metri si 3 grinzi de 30,07 metri, atunci au o mare problema...

Totusi, nu pot sa cred ca cei de la Alarko sunt atat de incompetenti.
Cred ca pur si simplu nu inteleg eu strategia/tehnologia lor...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jalemare

𝗔𝗺 𝗿𝗲𝗹𝘂𝗮𝘁 𝗹𝘂𝗰𝗿𝗮𝗿𝗶𝗹𝗲 𝗹𝗮 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝗱𝗮 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬
𝗦𝗲 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗲𝗮𝘇𝗮 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝗲𝗹𝗲 𝗴𝗿𝗶𝗻𝘇𝗶 𝗽𝗲 𝘀𝗮𝗻𝘁𝗶𝗲𝗿𝘂𝗹 𝘂𝗻𝘂𝗶𝗮 𝗱𝗶𝗻𝘁𝗿𝗲 𝗰𝗲𝗹𝗲 𝗺𝗮𝗶 𝗺𝗮𝗿𝗶 𝗻𝗼𝗱𝘂𝗿𝗶 𝗿𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿𝗲 𝗰𝗼𝗻𝘀𝘁𝗿𝘂𝗶𝘁𝗲 𝗽𝗮𝗻𝗮 𝗮𝗰𝘂𝗺 𝗶𝗻 𝗥𝗼𝗺𝗮𝗻𝗶𝗮
Pe șantierul 𝗔𝘂𝘁𝗼𝘀𝘁𝗿𝗮𝘇𝗶𝗶 𝗕𝘂𝗰𝘂𝗿𝗲𝘀𝘁𝗶𝘂𝗹𝘂𝗶 #𝗔𝟬 𝗦𝘂𝗱 - 𝗟𝗼𝘁 𝗜 se montează acum ultimele grinzi aferente Nodului Rutier care va lega autostrăzile 𝗔𝟬 (Autostrada Bucureștiului) și 𝗔𝟮 (București-Constanța) în zona localității #Cernica, fiind printre cele mai mari noduri rutiere construite până acum în România.
Au fost executate lucrări de structuri, respectiv poduri și pasaje, după cum urmează:
✅️ S-au montat grinzi aferente pasajului principal, podului pe autostradă peste Valea Câlnăului și pasajului pe autostradă peste drum local (km 68+521);
✅️ S-au demarat lucrările de montare a predalelor la bretelele F și A din zona autostrăzii A2 și la pod pe autostradă peste Valea Câlnăului (km 59+444);
✅️ În perioada următoare, vom continua montarea grinzilor în zona Nodului Rutier A0-A2 (la breteaua 😎 și instalarea predalelor aferente structurilor cu grinzi tip I. De asemenea, se vor realiza lucrări de armare și cofrare la suprastructuri.
ℹ️ Fac precizarea că pe Lotul I al Autostrăzii de Centură Sud #A0 sunt montate 403/649 (62%) grinzi necesare tuturor pasajelor și podurilor, între comuna #Berceni și A2.
De asemenea, au fost executate următoarele lucrări principale de drum:
✅️ 𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗡𝗼𝗱𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗥𝘂𝘁𝗶𝗲𝗿 𝗔𝟬 - 𝗔𝟮: umpluturi în corpul autostrăzii km 52+170 - km52+715 și km 53+418 – km 54+130, umpluturi la bretelele E și G, umpluturi la banda de decelerare A2 stânga și fundație din balast la bretea G;
✅️ 𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗿𝗮𝘂𝗹𝘂𝗶 𝗗𝗮𝗺𝗯𝗼𝘃𝗶𝘁𝗮: consolidări la terenul de fundare de la km 54+240 – km 54+380 și umpluturi în corpul autostrăzii km 54+240 – km 55+007;
✅️ 𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗰𝗼𝗺𝘂𝗻𝗲𝗶 𝗚𝗹𝗶𝗻𝗮: stabilizări ale terenului de fundare la parcarea de la km 55+800 (calea 1) și umpluturi în corpul autostrăzii km 55+570 – km 56+700, precum și a rampelor aferente pasajului de la km 58+276;
✅️ 𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗶𝗻𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗰𝘁𝗶𝗲𝗶 𝗰𝘂 𝗗𝗡𝟰: fundație de balast la bretelele H și G, drumul provizoriu pentru devierea traficului, stratul de forma de la km 61+900 – km 65+220 și stabilizarea rampelor pasajului de la km 65+151;
✅️ 𝗭𝗼𝗻𝗮 𝗰𝗼𝗺𝘂𝗻𝗲𝗶 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶: umpluturi în corpul autostrăzii km 65+260 – km 66+260.
✅️ S-a realizat varianta de ocolire în zona Berceni și s-a deviat traficul rutier pentru executarea rampelor la pasajul pe DJ401 peste autostradă (km 66+300) și se lucrează la devierea traficului în zona DN4.
✅️ Se vor executa lucrări de terasament și lucrări de scurgere a apelor, în funcție de condițiile meteorologice.
ℹ️ Lotul I al Autostrăzii Bucureștiului - A0 Sud are o lungime de 16,9 km cuprinsă între localitățile Cernica și Jilava, iar antreprenorul care execută lucrările este Alsim Alarko Sanayi Tesisleri veTicaret A.Ş., cu o valoare a contractului de 830.679.662,15 de lei, fără TVA.
ℹ️ Termenul de finalizare al lucrărilor aferente acestui lot este în toamna acestui an.

Irinel Scriosteanu - Facebook

adix

Salut!
A0 Sud Lot l zona Glina.
Bafta!

adix

Salutare!
A0 Sud Lot II zona Dumitrana-Magurele.
O zi buna tuturor!

TibiV

O filmare postata in urma cu 2 zile de @Raducu Popa : AUTOSTRADA A0 Sud Nod rutier DN5 Stadiu lucrari 02.01.2023 Alsim Alarko

Se vede traficul mutat pe noua deviere temporara...

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Sorinus

UMB are doua foreze la lucru pe partea dinspre Corbeanca a DN1.

shogom

^pare ca sunt ale celor de la Agisfor, i am vazut azi la lucru.
UMB nu pare sa se fi intors.

oneway

Ceva activitate anemica la A1-A0



Powered by API/PUM imgur uploader
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

mirceaeliade

duminica pe la apus nu era nici o lumina (evidenta) pe la intersectia A0 cu A3. sunt curios daca cumva UMB a planificat sa nu se intoarca pe A0 pana revin caldurile

Tavi

Bag de seamă că aktorii vor duce lotul asta la limita rezilierii așa că nu vă așteptați la prea multe de la ei. aktor + cnair = love :puke: 

mdragos

Am inteles ca Aktor a avut probleme pana au fost preluati de altii ( ceva olandezi ). Dar din cate stiu s-a terminat asta. Nu inteleg de ce nu se misca . Parca nu vor sa faca bani ...