Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

carutasul

Nu că aș fi uimit, dar așa e frumos, dacă n-ai citit și nu știi exact situația să lași loc de întors :)
Nu suntem în guvernarea lui "pentru că putem"  ?

GrmmrNzi

^^ "Ionică" se citește cum trebuie în germană...

NGC


Mersul trenurilor

Inseamna ca UMB o sa bage tare sa termine pe A1 ca sa poata sa se apuce la A0  ;)

dumbravaandrei

luati o limonada si racoriti-va.
- nu avem exproprieri
- nu avem relocari
- n-o fi AM o problema dar nici ala nu pare sa existe :)

Nici mama UMB-ului nu poate grabi acest lucru.
Sa ziceti merci daca implementarea acestui proiect se va realiza intr-un termen comparabil cu A10.

@dinamogabry: pe A1 se "baga tare" din alte motive, nu din pricina A0.

pasa_andrei

Super veste .Asteptam si celelalte 2 loturi.Una intrebare . Nodurile A0/A1 si A0/A2 sunt exact cum avem acum A4/DN3 nu?

istvan78

Quote from: NGC on April 26, 2018, 10:52:17 PM

Uite un articol preluat din proiectul de OUG (gasiti link aici) pe care vor sa il introduca in Legea 101 / 2016 privind contestatiile. ;)

QuoteArt. 58 2 - (1) În situația în care autoritatea contractantă a încheiat acordul-cadru/contractul de achiziție cu respectarea deciziei Consiliului sau a hotărârii judiciare de soluționare în primă instanță a contestației, eventualele despăgubiri stabilite de către instanță, în conformitate cu prevederile prezentei secțiuni, în sarcina autorității contractante vor putea fi suportate de către Ministerul Finanțelor Publice;


:shocking: :jawdrop:
Adica, noi masluim lucitatiile, iar faptul fiind consumat, voi platiti despagubirile! "Pentru ca putem!"

Cat despre licitatia asta, chiar daca se incadreaza la limita legii... oricum, foarte urat!  :((
Pentru cine se bucura ca ia UMB: tineti minte ca lipsa concurentei corecte conduce la paguba pentru noi, INTOTDEAUNA! Fara exceptie. De fiecare data, mereu, inevitabil, invariabil, in mod cert, cu siguranta, asigurat, 100%, punct.

TibiV

Hai sa puinem si "oficialul", pentru "arhiva de aur"...

Quote
A fost desemnat câștigătorul pentru construcția lotului 3 al Centurii București
27 Apr 2018

În data de 26 aprilie a fost finalizat procesul de evaluare pentru ofertele depuse în cadrul procedurii de atribuire a contractului pentru proiectarea și execuția lotului 3 al Autostrăzii de Centură București, lot format din sectorul 1 ce are o lungime de peste 15 km și sectorul 2 cu o lungime de 2,5 km. Sectorul 1 este cuprins între km 85+300 și km 100+765 aferent Centurii Sud, iar sectorul 2 este cuprins între km 0+000 și Km 2+500, aferent Centurii Nord.

Ofertantul desemnat câștigator este Asocierea Spedition UMB SRL - Tehnostrade SRL - Artera Proiect SRL, cu preţul de 882.363.613,61 lei, fără TVA și cu un punctaj total de 96,28 puncte, din care 58,03 puncte pentru componenta financiară și 38,25 puncte pentru componenta tehnică.

Adresele de comunicare a rezultatului procedurii au fost transmise către toți ofertanții.

Contractul de achiziție publică pentru Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București va putea fi semnat după soluționarea tuturor contestațiilor ori plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire a acestui lot.

Ofertele pentru loturile 1 și 2 ale acestui proiect se află în faza finală de evaluare, urmând ca în scurt timp să fie anununțati și câstigătorii licitațiilor pentru proiectatea și execuția acestor obiective.

Informații suplimentare:

Cele trei loturi ale Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București vor avea o lungime însumată de aproximativ 52 de km și după ce vor fi finalizate vor face face legătura între A1 și A2.

În valoare de aproximativ 580 de milioane de euro, întregul proiect va permite descongestionarea circulației în zona de Sud a Bucureștiului și va asigura traficul rutier de tranzit pe segmentul românesc al coridorul 4 Pan- European.

Proiectarea fiecărui lot al acestui Autostrăzii de Centură Sud a Municipiului București, va dura 12 luni, iar execuția 30 de luni, după atribuirea contractelor.

Acest proiect, similar soluțiilor aplicate în zona marilor metropole europene, face parte din Master Planul General de Transport și urmează să fie finanțat prin POIM 2014-2020.


http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/fost-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-construc%C8%9Bia-lotului
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

 :lol: Lasa ca vine duamna si vrea sa faca ea in regim propriu,sa puna panselute si garduri.O veste foarte buna,tinand cont de faptul ca in ultimii doi ani s-a atribuit doar podul de la Gilau.Good luck UMB!

voicul

Nu de asta trag tare pe A1. In general UMB muncste - eu i-am vazut si pe DN2D si la fel de profi au facut treaba si acolo.
Oricum au dus si A3 + A1 in paralel.

Cred ca in 6 luni abia daca rezolvam constestatiile. Dupa care o sa fim surprinsi ca trebuie AM, AC si altele + altele lucruri.  :)

Daca la anu se incepe ceva este o realizare. Proiectarea are sanse totusi sa inceapa in 2019.

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

Dar daca UMB-ul are un spate asa puternic in actualul CNAIR, cum se face ca pe vremea lui Neaga concesiunea CoBra trebuia sa mearga neaparat la Vinci (din cate imi amintesc oferta UMB era considerabil mai ieftina). Plus ca pe vremea aia chiar nu avea UMB multe lucrari de genul asta?

Cumva se sparge CNADNR-ul in 2? Unul cu UMB, unul cu Vinci/Astaldi/Strabag? :))

alecu26

@pasadia: Nu dadea nimeni 8 miliarde lui UMB. Nici macar 4 sau 5...sau cate o fi fost la UMB.

Si de acord cu patriotismul (spaniolii au aplicat la maxim asta, si au crescut giganti in domeniul constructiilor). Ce e amuzant, cu banii facuti (din bani europeni..care majoritate au fost Germani) au cumparat mari firme germane si din alte parti. ACS a cumparat Hochtief, FCC a cumparat Alpine si multe multe altele.
Diferenta e ca la spanioli firmele au crescut organic, incet, pe parcursul a multi ani, initial ca subcontractori si furand know howul.

La fel au facut si bulgarii. Problema la noi e ca firmele vor neaparat rate de profit de 30-40%, nu se multumesc cu cei 2-3 % clasici. Cand nu au profit 30-40%...se considera pe pierdere.

@dumbravaandrei: ai fi surprins. In fond alea dureaza mult ca sunt termene birocratice si trebuie plimbate hartii. Eu sunt convins ca, cu 2-3 oameni care sa plimbe hartiile de la o institutie la alta, si 2-3 oameni binevoitori prin acele institutii, patrioti bine intentionati, se pot reduce termenele la 10% din ce e acum.

@istavan78: asa e in Italia de exemplu. Procedura e foarte. Stiu caz in care Pizzaroti a factu o gramada de bani asa fara sa faca nimic..dar proiectul a mers inainte. Subscriu la ce zice NGC, dar acesta lege trebuie pusa in contextul actual, cu celelalte legi care circula prin parlament.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

Recunosc ca nu am habar unde este acest lot si m-am uitat aici, http://www.proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=12/44.381/26.159/0 , in speranta ca imi dau seama.

Inca nu, dar nu e problema.
Totusi, am vazut ca e AM pe A0 S. E inca valabil?

icristian