Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

miahi


alecu26

Daaaa. Va fi revoluție la Aktor.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

carutasul

^^ revoluție sau lovitură de stat? :)
Vin din ăia care lucrau bine înainte sau din ăștia care au învățat să tragă mâța de coadă? :)

rocklee

Cine se aseamana se aduna ....zice proverbul :D  :D

survola

^^ Trag tare pentru că e vreme relativ bună (temperatură peste 0 grade, nu plouă etc).

Xed

Ieri (24 dec), la ora 14 turcii asfaltau de zor breteaua de iesire de pe A0 in DN5, direcția spre București. Asta în condițiile în care afară erau 5 grade și ploua destul de bine. Fiind la volan nu am putut sa fac poze.

danutzu_1069

Asta face parte din viitoarea deviere a DN5 pentru a lucra la podul secundar. Probabil ca dupa ce se va relua circulatia pe vechiul amplasament, vor freza asfaltul (daca nu corespunde) si vor asterne altul.

TibiV

3 filmari de la, SPIRI DRONE, primele doua sunt de vineri.

Nodul A0-DN4

Nodul A0-A2

Si o filmare de ieri, cu nodul A0-DN1 de pe A0 Nord Lot 2 - cred ca este prima filmare a acestui nod...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cezar.ionescu

DN1 este aproape blocat seara si dimineata in zona Corbeanca - Balotesti din cauza celor 2 intersectii cu DJ101.

Cand se va deschide nodul A0-DN1, eu nu vad cum DN1 mai poate absorbi trafic dinspre A0. Se va forma coada serioasa si pe A0 la iedirea pe DN1.

Eu cred ca cele doua ramuri (intrerupte de DN1) ale DJ101 ar trebui unite printr-un pasaj peste DN1 cu niste bretele decente. Nu mai zic ca DN1 ar trebui de fapt largit in zona intersectiei cu A0.

Mi se pare ca una din problemele majore de infrastructura din RO sunt intersectiile care sunt de 2 lei. Am impresia ca si normativele sunt din alta epoca.

Plantam giratorii pe drumuri cu 2 benzi (pe DNCB si altele) si avem intrsectii in T (cu sau fara semafor) intre DJ si DN (e.g. DN2 cu DJ 100).
In Spania, de exemplu in zona intersectiilor de drumuri cu mai multe benzi pe sens se largeste cel putin unul din drumuri cu banda suplimentara pe macar 1 km, pana cand traficul de intersectie e absorbit fara dificultati. La noi, niste benzi de accelerare relativ scurte si cam atat.

Raportat la costul investitiei, costul amenajarii adecvate a unei intersectii e mic vs avantaje.

As fi inclus in proiectul nodului A0 x DN1 si infrastructura conexa nodului adica largire DN1 de la iesire din Otopeni pana la iesire Balotesti, reconfigurare DJ101 si intersectia DJ101 x DN1, etc?

Gandire in mic.




dr4qul4

ieri, 25.12!, in jur de 14:30, la nodul cu DN5 erau (cel putin) 3 muncitori si o macara sus pe pasaj si montau predale.
Cu siguranta turcii nu au venit doar cu mapa si laptop.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Mascarpone


dr4qul4

Atunci vor gasi cativa romani care sa lucreze.
Mie imi place stilul constant al turcilor. Fara vreo desfasurare vizibila de forte, reusesc sa avanseze intr-un ritm predictibil. I-am vazut lucrand (cu doar cateva utilaje) si noaptea, si Duminica, acum si de Craciun.
Nu cred ca vor bifa termenul contractual, dar vor termina pana ambele loturi pana la 1.12.2023.
In curand vor incepe sa puna grinzile pe pasajul secundar de la DN5 (culeile par aproape gata).

Cred ca ne obisnuisem cu hei-rup-uri, care ne dadeau sperante ca un santier se poate termina in 2 ani, dar dupa 2-3 luni de hei-rup, aveam vreo 5-6 de pauza, astfel ca darea in circulatie ajungea sa fie bazata doar pe "sperante".
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

alecu26

Da, dacă cauți în urma cu câteva pagini același lucru remarcam și eu la începutul lucrărilor. Au lucrat cumva cu cap, fără panica, fără haos.
Făcute podețe pt a putea trece și a avea continuitate...etc.
Sincopa mare de progres a fost la aprovizionare cu balast.
Cu siguranta nu vor bifa termenele contractuale..și din păcate sau din fericire nu au claimuri multe aprobate. Asa ca poate vom vedea o surpriza nemaivăzute în România pe acest lot. Și pe lotul vecin a lui Aktor
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Fred

Pentru A0 nord lotul 2, echipele de suprastructuri au planuri sa termine la vara. Nu stiu precis pentru ca e ceva complicatie la DN1, dar asta e ce li s-a spus oamenilor care lucreaza pe utilajele folosite la suprastructuri. Nu stiu unde o sa se mute dupa aceea, daca pe A7 sau DX12, o sa aflu peste 3-4 luni.

alecu26

A0N posibil sa se deschidă înainte de Crapi3.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).