Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

CapitanulPtk

Ma uit la cat au putut face UMB in 4 luni si cum se chinuie Alarko sa asfalteze portiunea intre DN5 - DN6  >:(

sarbu

S-a mai discutat, umb nu lucreaza doar de 4 luni.

Quote from: Ionut on November 21, 2022, 06:35:32 AM@mike_us

Hai să fim corecți:
1. UMB a început în acte lotul în august 2022, mai precis pe 16 august, după ce s-a emis autorizația de construire pe 1 iulie 2022 și s-a finalizat perioada de proiectare pe 16 august 2022 la 12 luni după emiterea ordinului de începere pe proiectare.

2. UMB a intrat în teren în noiembrie 2021.

Ia uite aici:
Quote from: alex8 on November 06, 2021, 05:58:48 PMAu început decopertări de la DN 1 spre A3 la UMB. Stationau 4 buldozere și mai multe mașini mici mergeau pe zona decopertat astăzi pe la prânz.

Quote from: adrian-FSB on November 13, 2021, 06:24:01 PMSalut tuturor. Astăzi am avut drum la Hornbach Petresti/Corbeanca iar pe drum, in partea dreapta a DN1 - sens de mers Ploiești, spre Complexul Therme, am văzut utilaje care făceau decopertări probabil pe aliniamentul A0. Aveți informații dacă UMB a intrat pe lot sau este alta lucrare? Multumesc

Quote from: Ionut on November 13, 2021, 07:12:03 PMFac decopertari și depozite de agregate.

Și stabilizau cu Dorosol:
Quote from: vm75 on November 14, 2021, 01:20:10 PMPun doua poze de pe lotul 2 Nord UMB din aceasta dimineata. Sunt facute din DN1 inspre est. Nu se lucra, erau cateva utilaje parcate la cateve sute de metri de DN1. Pare ca s-a stabilizat cu Dorosol (multumesc, Ionut, am corectat), asa cum au zis colegii mai sus




3. Inaugurarea lotului nu coincide cu finalizarea lui.

Deci da, UMB are toate șansele să termine măcar DN1-A3 în 2023. Dar asta nu înseamnă că îl va face în 18 luni, de facto. Termenul contractual de execuție este 22 luni care curge din august 2022. Deci iunie 2024 este termenul de FINALIZARE. Oficial.

Neoficial s-a început în noiembrie 2021 și se va deschide, ceva, în 2023. Vedem când și ce se va termina pentru deschidere și ce se va termina după deschidere.

alexandru_m

#5732
Mda, eu unul m-am plictisit sa mai raspund la comentarii de genul ^^

Ii doare pe toti foarte tare de un constructor care pare ca va livra la termenul contractual.

De Aktor nu doare pe nimeni.

De bambiliciul din licitatiile de pe Nord iara nu doare pe nimeni.

Vorba ceea: tot in calul care trage dam cu biciul.

PS: daca era WeBuild sau Pizza sau Aktor pe loturile turcilor cam cati ani credeti ca prelungeau si cate claimuri faceau pentru artificiul cu balastul?

Ionut

Eu zic să te abții de la comentarii de genul ăsta - care nu doar încalcă regulile forumului, dar este și factual incorect și aberant.

alexandru_m

Acum nu as vrea sa ma duc in offtopic, dar nu inteleg partea cu cu factual incorect si aberantul.

Pana una - alte turcii au loturile cele mai avansate, ceea e cred ca este un fact.

Discutia despre balastul care a fost solicitat doar pe Sud iar nu cred ca este util sa o reluam, a detaliat-o Horatiu si este alt fact.

Faptul ca firmele de care am scris mai sus sunt specialiste in claimuri este inclusiv scris de tine pe forumul acesta.

Deci spune-mi te rog unde am aberat si unde nu sunt fapte?

Uita-te la toate filmarile de pe Youtube si uita-te si aici pe forum cum frecvent sare lumea pe turci cum a facut-o si onoratul Capitan de mai sus.

Horatiu a postat in toamna asta detalii chiar pe acest topic unde spunea clar ca totul pare in grafic la turci, deci spune-mi te rog ce am spus gresit.

panzer

Economica

QuoteAutostrada Bucureștiului: Finalizarea primilor kilometri, prelungită până în al doilea trimestru din 2023

Termenul contractual de finalizare în februarie 2023 a fost actualizat pentru aprilie 2023, pentru lotul 2 din A0 Sud, spune deputatul PNL Radu – Marin Moisin într-o interpelare adresată ministrului Transporturilor.

,,Termenul de finalizare preconizat pentru obiectivul A0 Sud lot 2 este trimestrul II al anului 2023", răspunde șeful Transporturilor la întrebarea deputatului PNL.

Deci cam ce estimam si noi. 3 luni de intarzieri.

alexandru_m

#5736
Quote from: horatiu.cosma on September 17, 2022, 01:32:07 AMPe A0 Sud 1+2 constructorul se pare că și-a asumat niște costuri suplimentare și a turat motoarele la transportul de balast de la exploatarea din Prahova (aia care ne-a scos peri albi anul trecut până a fost autorizată, cu frâne de la ANRM și din alte direcții direct interesate de subiect) și aduc cu circa 700 de bascule ce fac 2-3 curse zilnice circa 50-60.000 de tone de balast în șantier.

Pe partea de terasamente azi ar fi fost mult, mult mai avansați dacă nu apăreau faulturile cu sursele aprovizionare
. Plus că a fost o decizie cel puțin discutabilă în 2017 să se ceară în caietul de sarcini balast integral la umpluturi. Pământul stabilizat cu lianți (cum se întâmplă pe A0 Nord și orice alt proiect din țară) e mai ieftin, se găsește mai aproape de șantier și s-ar fi câștigat luni bune în execuție.

Pe partea de utilități au mai dat de vreo 3 transgazuri surpriză anul ăsta (2 în câmp unde îi încurcă pe 30-40 de metri de umplutură clasică și una mai sensibilă, sub rampa overpass-ului de la Berceni, aia poate intra pe drumul critic dacă nu se relocă rapid), exproprierile suplimentare recent publicate de MT în consultare publică cred că pentru relocările astea sunt. Mai e un singur stâlp de relocat pe la Berceni dacă nu mă înșel, proiectul de relocare e aprobat, fundația celor noi e făcută, stâlpii noi aduși, întreruperea în rețea programată, dar s-a trezit tot transgaz că e cam aproape fundația unui stâlp relocat de o conductă de-a lor și e stop joc pe moment până dau ăia un ok scris. Problema cu toate relocările de gaze e că MT și CNAIR s-au mișcat cu spatele cu proiectul de expropriere și au depășit termenul de 15 septembrie, după care transgaz zice "ne vedem la primăvară cu orice relocare, nu discutăm în sezonul rece".

La structuri stau binișor, îmi place să văd overpass-uri turnate continuu cu pile oblice, mulți muncitori turci, mai aduc în continuare (cred că e foarte greoaie procedura de obținere a permiselor de muncă pentru muncitori non-UE), au început pe DN5-DN6 și șanțurile.


Loturile nu sunt complicate, target-ul e septembrie 2023 pentru finalizarea ambelor loturi, cu o deschidere anticipată pe DN5-DN6 (care era mai mult decât fezabilă pentru decembrie 2022, însă s-a gripat sprijinul statului în ultimul an și e complicat de navigat împotriva vântului).

O zi buna va doresc

minisoferul

#5737
Quote from: CapitanulPtk on December 05, 2022, 11:21:50 AMMa uit la cat au putut face UMB in 4 luni si cum se chinuie Alarko sa asfalteze portiunea intre DN5 - DN6  >:(

Frumos sa compari mere cu pere doar de dragul de a scrie. Imi place cum compari lotul UMB unde sunt terasamente din pamant armat luat din groapa de langa drum cu lotul Alarko care cara balast de la 70 km. Maine se fac 1 an si o luna de la primele lucrari ale UMB (care lucreaza super de altfel) si tu o ti tot cu 4 luni.  Numai meseriasi care vad un clip si repede cu trasul concluziilor.

oneway

La A1-A0 s-au apucat de armatura superioara a culeii dinspre Domnesti. In rest liniste si pace :zen:
A0S3 - Aprilie/Mai 2025

mirceaeliade

Nu se semneaza nimic anul asta, daca ICTAS a contestat.  Cred ca ei au fost unul dintre castigatori la una din cele 15 anunturi 'finale' facute de CNAIR.

Dosar: 3005, inregistrare: 59356

TibiV

Mai oameni buni, nu o "luati" aiurea. Adica nu condamnati din start un constructor care inca nu a demonstrat nici ca face, nici ca nu face.

Eu cred ca NU trebuie sa ne asteptam sa termine "inaintea" termenului contractual.

Iar noi (astia de pe PUM) nici macar nu ar trebui sa cerem asa ceva. NOI trebuie sa cerem DOAR respectarea termenelor contractuale/

Atat.

Ca de aia se fac licitatii.

OK, cand sunt "dume" fundamentale (Holdea), este o alta discutie.

Dar pe contracte relativ "curate", antreprenorul trebuie sa respecte contractul.

V-ati gandit ca "mega-constructorii" care "asasineaza" statul roman cu "claimuri" nu ar "cârâi" nici măcar 1 centimetru daca ar fi  vorba despre un contract privat?!?!...

Si nu este de mirare.
Un jurist al unui "antreprenor" poate taxa "clientul" cu cateva mii de euro pe ora.
Juristul CNAIR ia cateva sute de euro pe saptamana.

Ma rog, subiectul a fost discutat pe larg pe alte topicuri.....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

tom_sawyer

#5741
Licitația pe A0N3 a împlinit 3 ani și 6 luni. Cu contestația de azi, sunt curios dacă o să bată recordul acesta, 3 ani și 7 luni:

[170795] / 21.10.2016: "Realizarea Autostrazii Brasov - Targu Mures - Cluj - Oradea, Lotul 1: Targu Mures - Ungheni si Drum de legatura - relicitare"
    Depunere oferte: 07.12.2016 18.01.2017 01.02.2017 13.02.2017 27.02.2017 06.03.2017
    Oferte deschise in 06.03.2017: 12 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 28.05.2020 conform anuntului de atribuire [CAN1035249] / 13.06.2020 catre STRABAG (loc 1)

oneLess

#5742
^ Și Strabag a dat în circulație într-un an și un pic parcă!

Totuși și pasul de azi e un pas înainte făcut azi. Din aproape în aproape ... mergem înainte!

TibiV

De la Ionut Ivasca, nodul A0-DN5

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jalemare

Exista riscul sa termine si actorii reprezentatia pe A0S3 pana semneaza astia contractul pe A0N3  :lol: