Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 21 Guests are viewing this topic.

Ionut

Mai precis a re-desemnat.
Probabil Intrakat va contesta...

mirceaeliade

Mai stie careva ce a primit Intrakat la contestatia anterioara?  Adica motivatia anterioara care au avut-o s-a rezolvat?

horatiu.cosma

A fost o descalificare artificială pe motiv că nu și-ar fi prelungit garanția de participare la licitație, câteva luni pierdute aiurea din cauza CNAIR.

hefaistos

Nu pot spune decat atat:
Daca Pizzarotti s-a chinuit 7 ani cu un lot, cati ani s-ar chinui cu doua in acelasi timp?
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

bekxy


oneLess

Feerie la bucale : pi33a, aqtor, t1renna , ekker ... șanse mari să ia chinejii premiul întâi!

hefaistos

"Doamne, feri!" cum zic ardelenii.
Serios vorbind, nu vad de unde sa scoata Pizzatotti resursele necesare (si ma refer la parte de earth mooving). Piata interna de prestatori e cam saturata, preturile sunt sus (sau cel putin asa mi se pare mie).
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

NGC

De data asta cei de la INTRAKAT au fost respinsi pentru ca oferta este neconforma.

Ionut

^ Înseamnă că vor contesta mai mult ca sigur.

GAC

Chiar daca cele 2 loturi A0N1 si A0N3 vor fi contestate, ma astept ca respectivele contestatii sa fie respinse pe motiv ca greselile din evaluarea initiala au fost cel mai probabil remediate ca efect al re-evaluarilor.

Deci sa speram ca dupa anul nou vom avea niste constructori definitivi.

In ceea ce priveste termenul de executie, Pizza vor trage de timp doar daca partenerul serios le va da pretexte. Vedem ca si pe A7, pareau ca nu vor mai incepe, dar cand a inceput sa fie evident ca problema e in ograda lor, au inceput sa miste (probabil ca acum o sa zica ca vine iarna, dar in martie chiar nu or sa mai aiba scuze - macar sa lucreze la coloanele forate pana atunci). Deci daca partea de proiectare va fi fara zdruncinaturi (sa nu ne trezim ca partenerul serios vrea bretele duble pe la noduri, sau stiu eu ce alte modificari ce nu erau in SF) si amplasamentul va fi eliberat (rezolvat utilitati si exproprieri) la timp, am mari indoieli ca Pizza va trage de timp. Dar, daca AC se va emite in etape, ca pe A10 sau DEx 12 lot 1 si intre primul AC si ultimul vor fi 2-3 ani, sa nu ne asteptam ca vor termina cu o zi mai devreme fata de termenul contractual raportat la data eliminarii ultimului obstacol birocratic.

Raman la opinia ca meciul este la partenerul serios. Daca toata partea de documentatie si autorizatii vor fi gata la timp, si lotul va fi gata la timp.

Cat despre chinezi, conteaza ce linii de finantare vor reusi sa faca rost. Acum, ei au foarte mari probleme. Atunci cand au licitat, dobanzile la dolar erau aproape de zero iar euribor chiar negativ. Acum se schimba contextul financiar. Pana la anu', cand se vor apuca efectiv de treaba, probabil ca dobanda la dolar va fi pe la 5%, euro pe la 4%, dar si conditii mai grele de finantare. Deja China s-a supra-indatorat si o degradare a rating-ului de tara ii va lovi in moalele capului; peste asta mai e si COVID, abia s-au relaxat si ei o saptamana si au ajuns cazurile ca in primavara. China a scapat de criza din 2008 pentru ca s-a indatorat sa faca proiecte marete, dar acum nu se mai poate indatora si cu o economie blocata, riscul este foarte mare.
In concluzie teama mea este ca antreprenorul chinez sa nu forteze vreo clauza de forta majora pe motiv ca la "centru" e criza si astfel sa mai traga de timp.

hefaistos

Criza economica nu e forța majora.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

shogom

Ce inseamna neincrederea in constructor!
Pizza din cauza istoricului si chinezii din cauza lipsei istoricului.
La prima vedere mi as pune banii pe "furnici in copac". Sunt satul de mancare italieneasca pana in gat.

Sorinus

Lotul chinezilor este si cel mai scurt si cel mai usor din A0. Cel Pizza, e chiar complicat, nod la DN7, la DN1A, cai ferate in zona Chitila, cred ca pod peste Dambovita.

oc7avian

Bun, știm că Pizzarotti e cu risc istoric. Însă singura consolare e că dintre toate loturile e cel mai puțin critic. Aktor e critic pentru închis semicercul sudic (A1 <-> A2), chinezii sunt critici pentru a pune în valoare maximă loturile UMB din nord (A2 <-> A3 <-> DN1).

Deja loturile astea gata sunt o gură de oxigen pentru București și tranzit.

Iar decalajul ăsta de deschideri devine tot mai aproape de realitate, având în vedere că sunt probabile contestațiile pe L1N, însă pe L3N mai puțin probabile.

TibiV

Desi sunt vechi de 11 zile, merita sa mai pun 2 filmari de la Ionut Ivasca...

Fabrica de grinzi (Ivasca a gresit, este amplasata pe A0 Sud Lot 1, NU pe Lot 2).
Observatie personala: fabrica de grinzi a trucilor pare de jucarie fata de cele ale UMB...

Si o filmare cu podul peste raul Sabar.
Atentie! NU este podul peste Sabar din Jilava, de pe Lot 2 (Alsim Alarko), ci podul de pe Lot 3 (Aktor), langa viitorul spatiu de servicii - adica cel de aici.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)