Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 21 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Vazand podul pe Dambovita, mi-am adus aminte ca se vrea a face canal de la Dunare.  Daca intr-adevar se face, se va opri dincolo de A0 sau in interiorul A0?  Si daca va intra peste A0, va urma sa se refaca ce se face acum cu un pod peste?

dr4qul4

nu se face nici un canal. Cel putin nu pe Dambovita.
Cred ca fac actualizare de SF tocmai pentru a ingropa proiectul, cel putin partial. Adica vor da ca nefezabil bratul pe Dambovita.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

Azi la DN6 se mutaseră cu predalele la celălalt capăt al podului ( cel dinspre Aktor) iar la podul secundar turnau beton la fundație, presupun că trebuie să fixeze picioarele prefabricate de restul construcției. Pe DC20 nu se mai poate trece cu mașina, lucrează la rampe.

hvm

#5673
@dr4qul4 La un moment dat parca a spus @horatiu.cosma  ca daca o sa se faca canal, atunci CNAIR va face alt pod peste Dambovita la cota navigabila... Cred ca toata lumea stie ca nu o sa se faca...

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

jalemare

Chinezi pe lotul 3, într-un final...

𝗟𝗼𝘁𝘂𝗹 𝟯 𝗮𝗹 𝗔𝟬 𝗡𝗼𝗿𝗱 𝗮𝗿𝗲 𝗱𝗶𝗻 𝗻𝗼𝘂 𝗰𝗮𝘀𝘁𝗶𝗴𝗮𝘁𝗼𝗿 𝗱𝗲𝘀𝗲𝗺𝗻𝗮𝘁, 𝘀𝗽𝗲𝗿 𝘀𝗮 𝗳𝗶𝗲 𝘂𝗹𝘁𝗶𝗺𝘂𝗹

După 3 ani de contestații și decizii ale instanței și CNSC, astăzi a fost din nou desemnat câștigătorul contractului de execuție pentru Lotul 3 al Autostrăzii de Centură București Nord #A0 și sper să fie și ultimul, astfel încât să se poată începe execuția lucrărilor.

Este vorba despre China Civil Engeneering Construction Corporation (CCECC), fiind totodată și primul sector de drum construit de chinezi.

Lucrările prevăzute pentru acest lot sunt:
✅️ 8,6 km
✅️ Nod rutier la intersecția cu DN2 București-Urziceni (km 40+230)
✅️ 7 structuri
✅️ Parcare de scurtă durată

ℹ️ Traseul Lotului 3 este cuprins pe teritoriul județului Ilfov între DN2 în dreptul localității #Afumați și DN3 în zona #Cernica și are o lungime de 8,6 km.

ℹ️ Termenul de finalizare a acestui lot este de 30 luni, din care 12 luni proiectare și 18 luni execuția lucrărilor.
________________________________

Ionel Scriosteanu - Facebook

Duta C

In sfarsit.Asta este ,macar sa il faca .

Ionut

La cât s-au bătut chinezii pentru lotul ăsta, mă gândesc că totuși vor să-l facă...

alecu26

Din păcate istoria demonstrează exact contrariul.
Ma gândesc la Maltaruro, Corsaj Corviam, Copisa la Tg Mures, Eko la Bacău,
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

P3trut

Eu sper ca sa faca chinezii o figura frumoasa si sa le dovedeasca ca au incercat sa-i opreasca 3 ani degeaba si sa avem legatura A3-A2 in 2024.

carutasul

iar dacă nu măcar scăpăm de obsesia că fac chinezii :)

oneLess

Pe Centura Zalău pare că se descurcă bine acei chinezi. Da, italienii erau mai de-ai casei.

Ce fidic au ? Adică au proiect gata sau nu ? Ar fi interesant un proiectant chinez, turcii ne uimesc cu viziunile lor. Și la bulgari pe filmări am văzut alfel de idei în construcția de autostrăzi!

carutasul

în afară de a nu termina și a bloca lucrările nu prea cred că se poate întâmpla ceva rău. Dar asta o pot face și Tirrena, Pizza, Aktor deci nici o diferență. Chestiile dubioase s-au întâmplat cred în proiectele finanțate de ei unde cumva au introdus diverse clauze care s-au dovedit nocive în cazurile celebre, dar aici nu e cazul...

Morosanu

Cam asa! Lucrarile finantate de CE le-au terminat la timp si fara alte pretentii. (vezi Peljeski Most in Croatia)
Politica distruge tot ce atinge.

dr4qul4

@P3trut , lotul asta nu rezolva conexiunea A3-A2.
Mai exista si lotul 4, intre A2 si Cernica si ala nu are nici o sansa sa fie gata prea curand.
O fi al celor de la UMB, dar inca nu pot intra in teren (rezervatie si studiu in desfasurare) si nu il vor face batand din palme: Avem pod lung peste zona protejata, pasaj peste CF, pasaj peste DJ si trece si prin mijlocul unul nou cartier. Nu direct peste case, dar destul de aproape de ele si peste 4 drumuri agricole ce se vor a fi strazi in viitor, dar unde A0 nu prevede nici un pasaj. Sa vedeti proteste, petitii si chemari in judecata. Ma astept ca pe L4 sa nu se lucreze noaptea
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Lotul 4 nord e un pod lung întrerupt din loc în loc, deci lucrarea va depinde de cat repede vor mobiliza podarii aici. Dacă vedem la UMB o mulțime de foreze in teren, putem presupune ca termenul de finalizare este la 20-24 de luni de la acel moment.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.