Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 27 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Nu te lași și nu te lași  :D .

pasa_andrei

A0 Sud - Lot 2 - Nodurile DN5 si DN6.

Ultimele 2 clipuri din octombrie.



Enjoy!

Sorinus

Sunt ingrijorat ca pe A0S2 nu vad asa mult asfalt, in prag de iarna. Sau piatra n-are nevoie de asfalt peste iarna?

mirceaeliade

joi aproape la 8 seara cand era intuneric bine am vazut un camion (probabil) be drumul "de serviciu" care ducea de la DNCB la santiorul de la nodul A0-A3. nu parea forfota dar mi se pare interesant ca un sofer facea tura la 8 seara pe santier

carutasul

O tură rapidă astă-seară (după ce că oricum nu mai e timp mi-am amintit când să plec că s-a defectat o obadă - pardon o pedală și a trebuit să o dreg :) )

Cred că Pașa are dreptate că aici e uzură (și oricum n-o să îl contrazică un umil căruțaș :) )
Poza e de pe segmentul DC20-DN6,  dacă au pus aici uzura cu atât mai mult au pus-o și dincolo, că mereu au lucrat mai întâi la zona dinspre Dumitrana. În plus, era adus balast pentru spațiul dintre sensuri, nu cred că îl aduceau înainte de uzură...


Supratraversarea de la nodul DN6 la ceas de seară :




Se lucra și la DC20 și la DN6 la supratraversări (cred că și la Dumitrana că venea un "elefant" dinspre acolo, dar nu am avut timp să merg și în direcția asta). Oricum era ceva trafic, activitate, e drept că și eu ajung mai devreme, nu ca vara după opt, chiar nouă. Parcă văd că prindem și ceva parapeți înainte de venirea iernii, depinde ce planuri au :)


Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

E doar bază și binder în imagine.

carutasul

mie mi s-a părut că binderul e în partea de jos. Dar nu prea sunt priceput la asta (știi că la olteni nu prea sunt autostrăzi :) ) .

horatiu.cosma

Stratul superior e binder (vreo 6cm la ochi), sub e stratul de bază (vreo 12cm) și mai jos e stratul de balast stabilizat (cel acoperit cu emulsie bituminoasă).

carutasul

Aha, merci pentru cursul rapid, eu credeam că în total sunt doar trei și binder e sinonim cu balastul stabilizat :) De asta îmi dădea că sunt toate.   Posibil totuși ca înspre Dumitrana să mai fie și uzura, că mereu au lucrat mai întâi pe segmentul ăla și după aia spre DN6, să văd dacă mai reușesc să ajung în week-end. Oricum nu e important dacă pun uzura, e important să mai avanseze la supratraversări și la rampe, că asfaltul merge repede, e mai mult pentru moralul nostru :) Dacă după iarna asta ar avea cam gata structurile pe ambele loturi parcă altfel ar veni primăvara...

danutzu_1069

@carutasul , cel mai bine se vad straturile, la capat,  unde se termina / incep straturile de asfalt... Nu se termina "taiate" ci decalate, binderul e mai scurt decat baza, iar uzura mai scurta decat binderul

carutasul

#5590
Da, ai dreptate doar că în zona aia lucrau la supratraversare și am ocolit-o :)
Din cauză că a revenit seceta a revenit și praful ridicat de utilaje și mașini ...
Oricum am căzut de acord că sunt trei, la final trebuie să fie patru, totul e clar. Dacă reușesc în week-end mă duc și spre Dumitrana.

dr4qul4

important e sa avem macar 1 strat (baza) pe cati mai multi km de terasament, inainte de venirea iernii.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

Ionutcatalin

În seara asta în jur de ora 5, UMB încă lucra la nodul cu A3 pe A0 nord lot 2, pe dreapta în sensul de mers spre București am văzut și primele segmente ale tablierului metalic (fără poze, eram singur).

Ionutcatalin

^dimineața am depășit vreo 6-7 camioane pe direcția București-Ploiești, cel mai probabil aduc sorturi pentru stațiile de beton și asfalt de la balastierele din Prahova, ca o observație puțin negativa, camioanele erau destul de murdare, benele și sasiul erau pline de noroi.

adix

#5594
Buna dimineata!
Imagini de la nodul rutier A0-A2.
O zi excelenta!!