Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

Quote✅️ S-au turnat 2 straturi de asfalt pe 3,4 km aferenți lucrării, iar pe 1,7 km s-au turnat toate cele 3 straturi de asfalt.
Adica din cei 19 km cat are sectorul pe 5.1 mai ca se apropie de final lucrarile de baza (adica excluzand parapetii si chestiile mai de estetica)? Asta la 2 luni de la AC, si plus inca vreo 2 luni de lucrari pre-AC. Chiar nu as exclude deloc sa fi dat Umbrarescu cerinta la cei 2 sefi de santier de aici si de la cocoasa Focsani sa se bata sa fie el Nea' UMB cel care sa taie panglica de 1000 km de drum cu acces controlat  in Ro. Partea buna e ca o deschidere inainte de termen aici va avea si rol de descarcare la Otopeni pentru cei care nu au chef de DNCB

adix

#5521
Traiasca!
Imagini Nod rutier A0-DN5.
Cu respect!

TibiV

Multumim, @adix!

Intrebare: s-a modificat cumva proiectul in ceea ce priveste Centrul de Intretinere si Coordonare?
Pe harta proiectelor apare CIC undeva intre DN5 si raul Sabar (?), dar pe filmari nu se vede nici urma de lucrari...
In schimb pare destul de clar ca avem CIC in interiorul nodului (?) cu DN5...

Daca au modificat, ar trebui actualizat si pe https://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html
Mai clar:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

jalemare

Turcii lucreaza in ritmul lor, manati de placerea istorica de-a se intalni cu grecii, la adapastul uni grafic foarte, foarte generos.
Asta e, vom vedea ce ne aduce anul 2023.

mike_us

Chiar si cu ritmul actual turcii are trebui sa cam termine in 2023. Probabil un lot in vara si celalalt la sfârșitul anului. Greci aproape sigur nu termina in 2023.

archaeus

cred ca ai vrut sa spui 2024  :zen:

mike_us

  Sigur nu in 2023. Pina la sfârșit de 2024 mai sunt 2 ani. Cu presiunea care o sa vina cind celelalte 2 loturi sud o sa fie gata, tinind cont ca e lot ușor si cu oleacă de noroc poate termina pina la sfârșit de 2024.
  Ce cred ca e mult mai important e învață CNAIR ceva din asta? Sau continuam sa atribuim contracte unor firme care nu pot nu vor să lucreze?

dr4qul4

eu raman la parerea ca turcii stiu ce fac. Pana pe 15 Decembrie vom avea stabilizat sau asfalt pe mai bine de jumatate din distanta (DN6-A2),
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

hefaistos

Turcii se țin de graficul lor, care are ca tinta cele doua termene contractuale. Sunt companie comerciala, deci urmăresc profitul, nu stabilirea de recorduri de viteza. De aceea poate ar fi bine sa nu mai criticam constructorii ca nu se mișcă mai repede decat au scris si semnat. Nu de alta, dar ajungem sa nu mai vedem diferenta între categoria Aktor/Pizarotti/Tirana Scavi și restul lumii.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

Sorinus

Nicio sansa de Half-Profile pe A0S3 la sfarsit de 2023? Sau macar directia A1->A2, nu ar fi nevoie decat de o bretea la nodul cu A1, si ar inalta mai repede balastul daca s-ar concentra pe un singur sens. In rest au doar podul peste M900, care oricum cred ca e facut din doua poduri paralele, deci la fel, s-ar putea concetra pe unul din ele.

jalemare

Grecii singuri nu se pot concentra la nimic, in schimb generalul de la transporturi, cu un minim de efort, i-ar putea concentra in santier  :)

Fred

@Sorinus: nu are nici un sens half-profile pe tronsonul ala, structurile sunt unitare, terasamentul e unitar, asfaltarea pe un singur fir nu rezolva nimic, nu e aia problema care tine in loc santierul. Merge la Oiejdea unde ai o problema punctuala sau merge pe proiecte unde din start mergi pe ideea de HP cu completare ulterioara, nu pe un proiect scurt si simplu in camp unde problema e capacitatea constructorului. Daca ai fi zis sa dea drumul la trafic HP cu 6-12 luni in avans, poate avea o logica, dar aici vorbim de ani de intarzieri.

GAC

HP are sens: un constructor cu capacitatea lui Aktor, va merge ca melcul, deci scopul este sa avem un sens gata cu mici intarzieri si celalalt sens, sa speram cu cel mult 12 luni intarziere.
Astfel, structurile se pot face pe rand (un sens, pe urma celalalt), la fel cum se poate cu balastul stabilizat si asfaltul. Scopul este sa avem o alternativa la centura actuala, chit ca va fi cu restrictie temporara de 80 (tot mai bine fata de centura actuala unde ai restrictie permanenta 50, dar efectiv se circula cu cel mult 20, in medie).
Precedentul de la A2 - Cernavoda - Constanta este revelator; astfel s-a salvat acel sezon estival.
Domnii 'militaru si Sorin ar face bine sa puna presiune si sa forteze mana constructorului: fie termina un sens la timp (si mai castiga ragaz pentru sensul 2), fie penalitati daca depasesc termenul.

panda_no 5

Nu prea inteleg partea asta .....sa le permitem lenesilor sa doarma ,sa nu cumva sa ii deranjam...
Hai sa le mai dam un ragaz.....
Haideti va rugam frumos......terminati macar un sens......si va mai lasam un an .....poate-poate vi se face mila si reusiti sa terminati treaba. Daca nu va deranjati prea tare. Daca nu terminati nu va faceti probleme, va mai lasam inca un an....
Au contract cu termene fixe, arsi cu penalizari pana se satura sa mai liciteze in Romania

hefaistos

Nu are sens HP. Ar insemna restrictii majore penreu executant pe calalta "jumatate de profil".
Oricum Aktor pare a se indrepta spre o finalizare in 2024-2025.
Si, ascultati de la mine, va fi o predare in termen a lucrarilor. Aktor a inceput cu 1 an intarziere fata de turci iar pentru diferenta au experienta claim-urilor (relocari, exproprieri, lucrari supliemntare, se gaseste ceva).   
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.