Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 9 Guests are viewing this topic.

GIV

nu inteleg cum cnair a dat la chinezi centura zalau dar de autostrada nu vor nicicum

GAC

Lotul 3 nord este relativ scurt. Nu o sa scoata China din criza financiara. Mai degraba, cred ca se poate discuta cu chinezii, sa faca un HP pe cateva sute de metrii si un giratoriu temporar in asa fel incat sa lege lotul UMB de DN2.
In ceea ce priveste lotul Aktor, chiar daca acum sunt la 18%, lotul este simplu, cel mai probabil, asfaltul reprezinta pe undeva pe la 40-50%, ceea ce inseamna ca pe partea de terasamante si structuri sunt pe undeva pe la 30%. Daca continua in ritmul asta, ar putea termina cu terasamentele la anu pe vremea asta si daca au noroc de vreme uscata in toamna viitoare, ar putea sa termine asfaltarea in 2-3 luni (2 Km sens pe zi, deci 18Km*2 sensuri*3 straturi= 108 Km, deci cam 54 de zile lucratoare).

P3trut

@GAC asa credeam si eu anul trecut ca Tirrena Scavi are totusi un lot simplu si cu un pic de efort pot sa termine anul acesta si totul o sa fie ok. Acum toata lumea asteapta trecerea termenului legal pentru reziliere.

Am o impresie ciudata ca se va repeta povestea asta si cu Aktor pe A03S.

oneLess

#5403
Eu nu cred că există și nu am auzit să existe un termen legal pentru reziliere!
Trei certificate negative le dă CNAIR posibilitea ca eventual să invoce o reziliere. Atât.
După aia ne vedem pe la tribunal vreo 2..3 ani, CNAIR câștigă după o înțelegere cu reziliatul, în urma căreia plătește daune/bla bla în sumă mult mai mare decăt contractul inițial, garanție zero secunde pentru ceea ce s-a făcut/plătit deja, licitație nouă care durează (salut A0N3/1 și Chețanii) 3+ ani, câștigată pe valoare triplă față de valoarea inițială și HOPA , bine ai venit pizza.

Scuze sunt craiovean și am și eu frustarea mea.

Visul că mâine se reziliază A0S3 sau centura Timișoara sau DEx12 T1 sau centura DNCB zona Cernica , rapid licitație câștigată de UMB și la 1 decembrie 2022 vedem fenomenul Focșani Nord, e de 2029.

Poate nu! Vreau și sper să fiu combătut!

pasa_andrei

Bun bun dar toate astea dureaza timp. Turcii o sa termine in 2023 si o sa ramanem cu lotul 3 in pom. Cel mai important. Tot haosul se va muta pe sectorul Nod DN6 - DNCB - A1. Avem marele noroc ca turcii au nodul DN6 inclus in lotul 2. Suntem semi salvati.

reed

#5405
Cristian Pistol pe FB:

QuoteUMB a așternut primii 2 km de asfalt pe Lotul 2 al A0 Nord.
La ora actuală lucrările au ajuns la un stadiu fizic de 8%, în condițiile în care activitățile de construcție în șantier au început anul acesta în luna august.

În ritmul actual, constructorul român poate finaliza lucrările înainte de termenul contractual - 16.06.2024.
Cei 19 km ai lotului 2 al A0 Nord vor face legătura între DN1 și A3, iar până la finalizarea lotului 3, circulația va fi descărcată temporar în DJ100.



















ijwtsh


VladHDR

QuoteÎn ritmul actual, constructorul român poate finaliza lucrările înainte de termenul contractual - 16.06.2024.

In ritmul actual constructorul roman poate finaliza lucrarile pana de craciun si ne pune lotul sub brad  :lol:  :lol:  :lol:
Glumesc, desigur, dar e intr-adevar incredibil. Sau ne-am obisnuit noi cu actorii de mana a paispea.

AFC

Normalitate. Stiu ce liciteaza, au o planificare exceptionala si muncesc, ca daca stau , sta productia.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

mirceaeliade

#5409
Eu nu prea inteleg cum pot sa puna asfalt la DOAR 1.5 luni dupa primirea OIL. Dar ma bucur ca e genul asta de nedumerire, fata de nedumerirea cum dupa 3 ani de licitatii inca nu avem semnari pe cele 2 loturi adiacente.

E posibil ca UMB sa vrea sa traga sa aiba desciderea cu borna de 1000 km pe lotul lor, pt ca nu le trebuie decat sa deschida 5km dupa PiSi1 ca sa treaca.

Cetatean

Daca unu din cele N esaloane de asfalt nu a avut de lucru in alta parte, l-au trimis unde s-a putut asterne. Oricum, ma astept sa lucreze foarte mult in lunile de iarna pe loturile de la campie (vezi Braila, in iarna unde au rupt norma,pentru ca le-a permis vremea.
Legat de faptul ca dupa o luna jumate au reusit sa toarne asfalt, e oarecum normal, asfaltul insemana multi bani si asa nu lasa nici terasamentul neprotejat peste iarna. 

slartibartfast

În zona extracarpatică, unde e și DX Galați-Brăila, unde sunt și A0 și A7, iernile sunt mai blânde ca în Ardeal unde au mai lucrat ei. E de așteptat să aibă progres bunicel aici.

horatiu.cosma

Azi e a 29-a zi de lucru efectiv pe A0 Nord 2 de când s-au apucat serios cu furnicar. Nu poate fi comparat cu nimic de pe A0 sau alte șantiere din țară, e diferență ca de la cer la pământ.

naivu

Nu vreau să fiu kill-joy, dar terasamentul ăla ridicat de la zero în 1,5 luni nu avea nevoie, ca înainte să pună asfalt, de ceva timp să lucreze solul și să-și termine tasarea?

horatiu.cosma

Păi terasamentul respectiv a fost compactat de UMB, ca dacă e lăsat de capul lui să "își termine tasarea", o să avem de așteptat câteva epoci.