News:

Video 18.06 Autostrada A0 A1-DN6, DN4-A2, A2-DN3 și DN3-DN2.

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 6 Guests are viewing this topic.

kola


Primele utilaje care lucrau


Cred ca aici este zona Teghes

Spre Dn6

Spre A1


kola




Se lucra. Era deja trecut de ora 17!

kola

Si pe partea cealalta



Spre DN6

Spre A1

Si am ajuns la Sabar



kola

Cred ca terminasera programul. Erau vreo 10-12 camioane ce se odihneau


Spre A1. De aici incepe sa creasca inaltimea umpluturii


Am trecut si de intersectia cu Dj 401A

Ne apropiem de padure


Pe aici inaltimea umpluturii trece de 1m

kola








Era undeva in jurul orei 18 si se turna ciment. Sunt la intersectia cu Dj 601 Ciorogarla-Bolintin Deal


kola

Impresii:
 Lot 2  - Turcii sunt pe treaba lor. Se lucra peste tot pe unde am trecut.
 Lot 3 - Nefericit lot. Au ajuns cu decopertatul aproape de dn6 (cred ca mai au cateva sute de metri). Cu terasamentele sunt foarte in urma. Nu stiu care este inaltimea la care trebuie sa ajunga cu ele dar mai inalte de 1m nu cred sa fi intalnit. Structuri - cateva podete care sunt gata, restul sunt abia la inceput. Nu cred nici 2024 sa circulam pe aici in ritmul asta.

Ionut

A0S3
A0 Sud lot 3 Aktor filmare completă 30.09.2022

Nu vă speriați de alea 3 foreze, sunt natură moartă.


carutasul

dacă le-au adus poate totuși le-or și porni, dar aparent ai zice că la ei n-a ajuns informația că nu mai e Euroconstruct, lotul ăla tot așa a rămas. Eu speram să văd betoanele până în primăvară, dar nu prea se arată... în afară de calea ferată nu ar mai avea decât niște podețe și parcă am văzut și un drum județean neînceput, dar dacă nu le fac nu contează cât sunt de mari, că tot stau cu terasamentul după ele...

reed

#5379
Macar au fost ieftini,nu?Ca așa se face la noi.Probabil o jumătate de an pierdut in construcție  face in costurile transportatorilor si a populației cu ambuteiajele,mai ales aici,jumătate din costul total al tronsonului.Unde nu-i cap vai de picioare.Astia dupa A10 trebuiau sa aiba un picior adânc in dos dat.Sa ne bucuram totusi ca nu creste leustean pe terasament ,inca.

Fred

@carutasul , au de facut 5 traversari de drumuri, o trecere peste calea ferata si 2 podete, din ce am vazut la sol. In afara de calea ferata, nimic serios.

carutasul

știu, doar că văd că nu le fac :)
Cu o mobilizare bună (subcontractor, că nu ei) ar putea pune terasamentul din primăvară până în toamnă dacă ar avea structurile sus și am putea spera la o deschidere măcar parțială anul viitor, mai cu zone pe o bandă, mai cu zone fără uzură, pentru că presiunea publică va fi enormă dacă turcii termină în toamnă. Dar dacă nu sunt măcar pregătiți de grinzi în primăvară, nu prea văd cum... Nu că ar fi tehnic imposibil, dar nu îi văd...

carutasul

@reed cred că sunt mai mulți factori. E o mare problemă și întârzierea asta între lansarea licitației și atribuire, când s-a lansat licitația era altă situație. Nu mai zic de Tirrena, care era firmă serioasă acum câțiva ani, poate dacă se atribuia atunci DX12 acum era gata, sau chiar Straco la Domnești sau Chetani, atunci când au licitat aveau altă bonitate, dacă stai ani de zile bazându-te pe un contract care se tot amână (nu zic că e bine să te bazezi pe el sau că nu e și vina constructorilor, dar e totuși o încurcătură dacă nu ești destul de mare, nu știi dacă să te apuci de altceva sau nu) până la urmă ajungi să nu mai poți să îl faci... Cred că la începuturi când au luat A10 toți ne-am bucurat că Aktor e firmă mare dar uite că după 10 ani...

Ionut

Hai că mi-a ieșit și piesa. Așa, ca să nu vă băgați la somn supărați.

A0N2
A0 Nord lot 2 UMB filmare completă 30.09.2022

La ăștia nu e cu natură moartă.


reed

#5384
Da,insa hai sa fim mai putin indulgenti totusi.Nu e ca si cum Aktor a venit cu 200 de muncitori din Grecia,si au inceput sa danseze pe Zorba ca nu aveau ce face.La fel si TS.Ei au venit cu ideea ca gasesc aici contractori ieftini,care pot sa astepte platile cu lunile.A mers la inceput poate,insa acum,cand nu mai e forta de munca ieftina ,cam dau kix,se vede.Au luat un contract care ei l-au calculat,stiind la ce se baga in hatisurile birocratice romanesti.Nu gasesc nici un fel de scuza.Daca a fost vina statului roman,atunci sa fie totul la nivelul care este stipulat in contract si sa lase nelucrat unde e lipsa exproprieri,relocari si ce probleme au mai fost in alte loturi.