Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 24 Guests are viewing this topic.

carutasul

după grija cu care îl fac nu se mai scoate, nici n-ar avea rost...

Hercule

#5341
Logic asa e.
Dar in postul asta de pe topicul A3 apar niste poze cu pasaje similare si cu pamantul scos. Iar in mesajele urmatoare se discuta de dificultatea compactarii terenului. M-am gandit ca aceleasi pasaje = aceeasi tehnologie. Dar poate Alarko sunt mai isteti decat Nurol.

Edit: acuma ma gandesc ca poate cele de la Nurol nici nu au avut tumul de pamant. Trebuie sa caut mai in spate intre pozele de pe A3. Atunci chiar ca Alarko sunt mai "practici" :p
Deșteaptă-te române!

danutzu_1069

La Nurol nu au avut "movile" de pamant.... si nici macar semifabricate precum la Aralko... totul a fost cofrat, armat, turnat, "in site"

NGC

#5343
"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000"

Quote from: NGC on August 22, 2022, 06:15:00 PMDupa ce am scris mesajul respectiv, vrabiutele s-au sesizat si au transmis ca informatia primita de la sursa era corecta, dar ca de fapt INTRAKAT si-ar fi prelungit perioada de valabilitate a ofertei si a garantiei de participare, si ca de fapt CNAIR i-ar fi descalificat in mod abuziv.

Acum trebuie sa asteptam decizia CNSC, si, daca este favorabila, trebuie ca CNAIR sa puna in aplicare deciziile CNSC si CAB anterioare si sa emita un nou raport al procedurii.

CNSC a admis contestatia celor de la INTRAKAT. Telenovela se prelungeste din nou. Urmeaza un nou raport al procedurii si probabil o noua contestatie a unuia dintre cei 2 beligeranti. Va tin la curent.

raulbogdan23

^

Intreb si eu, nu dati cu pietre. @NGC exista legislatie specifica pentru anularea unei licitatii care dureaza mult prea mult (gen. 4-5 ani) fara un deznodamant (semnare contract)?

Sorinus

Chiar asta ma intrebam si eu, si aici si pe lotul 3, nu e poate mai simplu anulat licitatia si refacuta mai ca lumea?

horatiu.cosma

Pe lotul 1 ceva miroase foarte tare. După mai multe rânduri de contestații pierdute de Intrakat, existau în cadrul deciziilor din instanță motive pe fond de a fi descalificați. In schimb, la ultima evaluare, CNAIR i-a dat afară pe un motiv de formă, ne-prelungirea garanției de participare la licitație, iar Intrakat a pus imediat pe masă hârtia de prelungire, iar contestația a fost admisă trivial.

NGC

#5347
^^ & ^^^

Nu si nu. Nu se poate anula licitatia dupa cum vor ei (CNAIR).

Vorbim aici despre "partenerul serios" si despre cum (sau cat de bine) se fac (re)evaluarile ofertelor. Voi credeti ca ei chiar nu stiau ca grecii si-au prelungit valabilitatea garantiei de participare?

Sau aici vedeti de exemplu ce a retinut CNSC chiar zilele astea pentru A0N L3.

QuoteConsiliul retine, totodata, ca, la un interval de timp de peste 5 luni de la data la care decizia CNSC nr. 374/C10/3281/21.02.2022 a ramas definitiva prin Hotărârea civila nr. 1055/11.04.2022 emisa de Curtea de Apel Bucuresti, autoritatea contractanta nu a dus la indeplinire respectiva decizie, fapt care constituie contraventie potrivit prevederilor art. 224 alin (1) lit a) din Legea nr. 98/2016.

Asadar, greseli mai mult sau mai putin "neintentionate" si tragere de timp.

rota

UMB începe lucrările pentru lotul 4 al Autostrăzii București Nord pe 4 aprilie 2023/Viaduct peste Lacul Cernica

Constructorul român UMB poate începe lucrările pentru execuția lotului 4 al Autostrăzii de Centură București Nord din 4 aprilie 2023, precizează Compania de Drumuri la solicitarea Economedia. Durata mare de la semnarea contractului și până la deschiderea șantierului se explică prin obligația predării unui studiu de mediu pe durata celor patru anotimpuri (SAE – Studiu de Evaluare Adecvată) zona Lacului și a Pădurii Cernica fiind arii protejate.

,,Termenul de începere a lucrărilor conform prevederilor contractuale este 4.04.2023. Monitorizarea factorilor de mediu a început în luna februarie 2021. În prezent, a fost aprobat PAC (n.r Proiect pentru Autorizația de Construire) și se află în curs de transmitere notificarea modificării proiectului către APM Ilfov."-a transmis CNAIR. sursa

mirceaeliade

#5349
Nu se poate face ceva in genul DTS-Lugoj unde o licitatie de SF a fost anulata, apou anularea a fost contestata, si totusi s-a semnat in paralel o alta licitatie desi prima anulare tehnic a fost intoarsa?

In alta ordine de idei:
QuoteConstructorul român UMB poate începe lucrările pentru execuția lotului 4 al Autostrăzii de Centură București Nord din 4 aprilie 2023, precizează CNADNR
https://economedia.ro/compania-de-drumuri-umb-incepe-lucrarile-pentru-lotul-4-al-autostrazii-bucuresti-nord-pe-4-aprilie-2023-viaduct-peste-lacul-cernica.html

livaky

Mie nu imi este clar cum de zona Lacului și a Pădurii Cernica sunt arii protejate. Este o aberatie undeva.
La intrarea in padure dinspre soseaua de centura chiar si in padure este plin de gunoaie, deseuri din constructii, etc. O veritabila groapa de gunoi.
Iar daca mergeti prin padure pe malul lacului sunt peturi mai multe decat fire de papura.   
O arie protejata unde cred ca se protejeaza gunoaiele ...

Studiu SAE consider ca este un timp irosit.

horatiu.cosma

Nu "s-a semnat în paralel o alta licitație", ci s-a lansat in paralel o alta licitație. E ilegal ce s-au făcut acolo, o șopârla trecută în documentație înaintea depunerii ofertelor prin care "noile contracte se pot încheia dacă nu s a încheiat între timp contractul pe licitația inițială". Pai nici nu se va încheia contractul pe licitația inițială că CNAIR o să îl țină artificial la sertar, ca să ajungă din urmă noile licitații până în punctul de semnare. Pe logica asta, daca autorității contractante nu îi convine un câștigător la o licitație X, mai lansează încă una cu o clauză suspensivă similară și o îngroapă pe prima.

Dacă se semnează contracte pe licitațiile noi, cu încălcarea unor dispoziții comunitare și naționale în ceea ce privește achizițiile publice, la un control mai amănunțit se pot aplica corecții financiare și altele.


mirceaeliade


horatiu.cosma

Pe A0 Sud 3 la Aktor foarte subțire mișcarea. Mișcare anemică la terasamente in nodul cu A1, ceva fierari la podul peste Ciorogârla și DJ 601, 3 foreze la podul peste CF, și 10-15 utilaje împrăștiate pe restul șantierului, jale pe scurt.

In schimb pe A0 Nord 2 contrastul nu poate fi mai mare. Se lucrează de la DN1 până în capătul dinspre DN2, într-o lună de când au început serios au făcut cam jumătate din umpluturi, multe elevații la structuri au ieșit din pământ, multe podețe gata, lucrează la relocări de conducte la nodurile cu DN1 și cu A3, au kilometri de rigole făcute, statia de asfalt e pregătită în bază cu padocurile pline de agregate, ultimele șurubăreli la trusele de asfalt, în curând o să se vadă mult negru de sus. Merge ceas șantierul, antrenament pentru A7.