News:

Doar 30 minute de editare!
Poți edita propriul mesaj timp de doar 30 minute după ce l-ai scris!

Main Menu

Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 8 Guests are viewing this topic.

shogom

Quote from: TibiV on September 03, 2022, 01:24:21 PMPe criteriul asta Porr ar iesi prost la viaductul Talmacel, iar UMB la podul peste Olt...
Sunt sigur ca au indicatori de performanta pentru care sa includa si lucrarile de arta(/metri cubi de beton, tone de fier etc). Iar ei au 2 noduri(cei drept, maricele) iar restul e insignifiant.
 Ce incerc sa zic e ca 1400 mi se pare un numar foarte mare. Explicatia cu 2 schimburi nu mi se pare ca tine, de cate ori au filmat dronele( sau 90% din cazuri), santierul parea pustiu.

dr4qul4

prin comparatie, UMB aveau4000 de angajati proprii in 2021! Si probabil inca 1000-2000 la subcontractori si furnizori, care ajung pe santier (de ex paza, livrari de materiale, relocari de utilitati, sau de pe la Mithras, Deme, Zublin).

Nu zice nimeni ca erau 1400 de muncitori proprii, sau ca au fost toti in acelasi timp pe santier. Poate au venit o singura data in luna respectiva (raportarea contabila cam asa se face).
Posibil sa fi si exagerat. Muncitori strict pe santier nu sunt nici 700. Dar angajati cu legatura in proiect?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vm75

"Dacă se menține acest ritm, anul viitor deschidem circulația pe cele două loturi, cu o lungime totală de 33,23 km."


Dl. Pistol deschide astfel o portita pentru o amanare pe 2024. Ciudat, mai ales ca e in campanie. M-as fi asteptat la niste declaratii triumfaliste. Ma cam sperie acest daca, pare sa stie ceva mai mult. Oricum, la cum se misca turcii la structuri (un singur pasaj suprabetonat in doi ani), sansele pentru deschidere in 2023 sunt destul de mici.

Daca merge Pistol si la Aktor zilele astea ar putea sa declare "Daca se mentine acelasi ritm, in 2026 deschidem circulatia pe lotul 3".

hefaistos

^
QuoteOricum, la cum se misca turcii la structuri (un singur pasaj suprabetonat in doi ani), sansele pentru deschidere in 2023 sunt destul de mici.
Anul asta turcii au finalizat elevatiile si au ridicat grinzile pe principalele pasaje de pe lotul 2 si majoritatea din mega-nodul A2 A0. Ce-i drept nu prea au lucrat la armare suprabetonari. Dar mai sunt 4 luni din anul in curs si 12 din anul urmator. Sa nu fim mai pesimisti decat e cazul, pana in decembrie 2023 se va deschide cel putin lotul 2 si cu mari sanse si lotul 1.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu 200 euro, daca pana la 31 decembrie 2029 nu se deschide sectiunea cu tuneluri de pe A1 de la Holdea.

panzer

IMHO, loturile Alarko tot la balast se joaca.
La structuri in 2-3 luni isi depoziteaza toate grinzile sus (poate cu exceptia podului peste Dambovita).
Pasajele peste o sa le toarne dintr-o bucata ca si Nurol cred. Ne lamurim in curand.
Intarziera pe loturile lor s-a cam pastrat aceea de anul trecut: 3-4 luni.

Si pana nu termina Alarko cu balast-ul n-o sa vedem nici un mare progress la teramentele Aktori-lor. Cat sa duca si balastierele de pe Prahova!
Apoi mai e si pretul: de sa intre in competitie cu Alarko, cand pot sa mai plateasca 1 mil amenda pentru 1 an de intarziere si sa cumpere milioanele de tone dupa ce nu mai exista cererea celorlati.
Off, @alecu26 ce dreptate ai avut acum cativa ani si nu te-am crezut o secunda! Silly me!

Nu trebuia sa mai auzim ceva de semnarea lotului cu Pizzaboy?

@dr4qul4, buna aia cu numarat lopetile. :lol:

Europiu

Quote from: panzer on September 04, 2022, 01:26:11 AMNu trebuia sa mai auzim ceva de semnarea lotului cu Pizzaboy?

A avut API o poziție pe tema asta pe FB:

Quotegrecii de la Intrakat nu mai aveau ofertă validă pentru că nu și-ar fi prelungit garanția de participare la licitație, se pare că ar fi făcut acest lucru, iar CNAIR i-ar fi descalificat abuziv. Cel puțin asta susțin ei și au depus contestație la CNSC.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alexd4u2

A0 Sud, Lot 2, tronson DN6 - DC19 Dumitrana:

hvm

^^
Eu sper sa fie valida contestatia si sa mearga la turci. sincer sa fiu prefer pe oricine altcineva decat Pizzaroti. Prefer sa avem sanse cu altul sa faca ceva decat cu Pizza care is seriosi doar la avocati...
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

dr4qul4

relocarea DC20 Varteju-Cornetu NU este perpendiculara pe A0!  Nu este un unghi ascutit, dar chiar si asa este o raritate la noi.
Nu stiu daca e de bine (DC20 nu mai face S-uri pronuntate), sau rau (sa nu ne trezim cu vreo restrictie de greutate pe el)
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

carutasul

păi dacă nu pun grinzi și toarnă direct probabil că nu mai contează diferența de lungime :)

carutasul

Acum chiar că s-a făcut noroi pe DC20 :)

"Șantier odihnindu-se":







Porțiunea asfaltată (doar un sens) e de la bucata "de probă" spre Dumitrana. Nu prea spectaculos, dar dacă au început, termină ei, nu asfaltul e grija mea :)

După cum ați văzut și în filmarea precedentă au adus din nou o macara mare și au început să pună predale la podul peste DN6
Alte noutăți nu am văzut, așteptăm să se mai zvânte :)


Powered by API/PUM imgur uploader

bekxy

Adică s-au apucat de predale deși mai au de pus grinzi? Moaaamă!

carutasul

păi grinzile sunt peste DN6, probabil e cu proiect și aprobare (că bănuiesc că trebuie să devieze șoseaua, nu le pun cu întrerupere de trafic, ar ajunge coada în Rahova :) ) , dar nu văd ce i-ar împiedica să pună peste cele existente.

horatiu.cosma

Structuri chiar nu par să fie critice la ei, se mișcă rezonabil și o să le termine in 2023. In schimb terasamentele continua sa fie o problema, au mai progresat ceva, dar mai sunt cantități mari de pus în operă, în special în zona structurilor la rampe. După ce trec de etapa asta o să înceapă să fie o problema alte detalii cum sunt rigolele (zero făcute din vreo 70-80km), pamant vegetal (zero), casiuri (zero). Anul trecut pe vremea asta UMB pe CraPi2 avea 25-30km din 40 asfaltați, zeci de km de rigole făcute, marcaje, parapete, hidroizolație aproape gata pe poduri și le-a mai luat încă aproape un an. E posibil sa termine turcii într-un an, însă trebuie sa ii scoată pe bune din ascunzători pe ăia 1400 și să îi vedem și noi la treabă, altfel nici măcar lotul 2 nu îl văd gata in 2023 in ritmul actual.

carutasul

Da, la rampe mai au destul, în rest nu ar mai fi așa mult, cel puțin pe lotul doi. Au mai pus și la unele rampe, dar mai e. La structuri sunt exasperanți dar probabil că în iarna asta o să le cam aducă pe toate aproape de finalizare, mai ales când termină cu betoanele la A2 probabil o să se mai elibereze echipele pentru celelalte. Oricum mie mi s-a părut că un pic a mai crescut ritmul, dar văd că tot program de birou au, doar în unele situații ( de exemplu când i-am prins la asfaltare sau la supratraversări) lucrează și mai târziu. Și până acum chiar a fost vreme de muncit, cu seceta asta, acum au apărut deja bălțile pe drumurile tehnologice, nu mai e o plăcere :) Dar... vom vedea, probabil mai au două luni folosibile la terasamente anul ăsta, restul e la voia lui Allah :) Dacă au ghinion de niște ploi prin martie cum e în unii ani, la cum e pământul pe aici nu pot să mai facă nici o rigolă până în iunie :)