Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

9 Members and 23 Guests are viewing this topic.

carutasul

Pe scurt informația se confirmă, au început asfaltarea ( tot o bucățică, 200-300m) .
În zona DC20 au cam ajuns la cotă, așa că probabil în 2 săptămâni o să pot circula oficial pe autostradă ( deși de-a latul, nu de-a lungul :) )
Mi se mai pare interesant ceva ce nu am văzut: al doilea finisor, cu care au pus stabilizatul până în DN6, nu l-am mai văzut. Ori e ascuns pe vreo bretea... ori poate mai lucrează și în altă zonă ( cred că cel de la DN5 e altul).
Unul din "compresoriști" a strigat ceva la mine în turcește, dar nu era "sictir" ci mai degrabă voia poză :)

Liviu M

De unde știi cum se zice sictir pe turceste?  ???
 :D

mirceaeliade

#5117
Regula de 3 simpla dedusa de la UMB: la cam 6 luni de la prima asfaltare se deschide tronsonul. Daca s-ar respecta la fel si pentru turci, cam prin Februarie se pare ca va fi primul tronson A0 dat in circulatie. Tehnic, s-ar putea sa fie cam exact termenul contractual initial.

dr4qul4

pai asfaltul ar fi pe lotul turcilor. UMB abia acum incepe structurile. Nici la anul nu poate fi gata.
Ce nu inteleg eu, este de unde a adus UMB atatea utilaje? Ma asteptam ca pe A0N sa lucreze la relanti, ca nu-i preseaza nimic (loturile lor unt cam inutile fara celelalte 2).
Cumva au mutat utilajele de la Galati? Oare au terminat terasamentele acolo? Sau pur si simplu au atat de multe utilaje (si de soferi), incat isi permit sa "invadeze" orice santier?
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

GIV

pe A0N nu sunt conditionati de utilizarea balastului? vad ca au gropi de imprumut aproape

horatiu.cosma

La Galați sunt gata de luni bune cu grosul terasamentelor, acolo au mai rămas cu o echipă mică pentru mărunțișuri până se deblochează podul mare. Probabil au mutat de la Craiova unde pe T3 se apropie de final cu săpăturile și umpluturile.

panzer

^^ regula era dedusa de la UMB. Nu vb de situatia de pe lotul UMB abia inceput.
Si ca sa fim corecti regula a fost enuntata de horatiu.cosma, si era cu 9 luni: UMB asfalteaza cu aprox 9 luni inainte de darea in trafic.

Si eu cred ca portiunile asfaltate acum de Alarko vor fi in trafic cam in 9 luni, sau macar gata de trafic. Se cam leaga lucrurile pt ei, poate termina proiectarea la M6 pana atunci.

Legat de A0N L2, UMB, portiunea filmata este aprox 1/3 din lot. Pacat ca nu a mers cu drona pana la nodul cu A3, sau poate urmeaza o noua filmare in curand.
Partea buna pe Nord (pt cei mai noi pe topic) este ca nu avem minunata restrictie cu tot terasamentul din balast. O nenorocire introdusa pe SUD la presiunea unor buni patrioti de la Giurgiu.
Uite ca pe A0N L2, UMB a gasit si loc de imprumut si ce usor merge. Cred ca si Alarko se uita cu invidie. Ei tb sa aduca balast de 60km, sa il depoziteze pe lot pentru inspectie si apoi sa il incarce din nou si sa il astearna, compacteze, etc.

Cred ca putem vedea la lucru zilele astea toate basculantele UMB-ului. Putem sa le si numaram: pe A3 la Nadaselu, pe DX12 L3 si pe A0N L2. N-am mai vazut in filmari mari miscari pe DX6 la Galati. Iar escavatoarele nu sunt toate ale lor. O parte sunt inchiriate.

E clar ca asta este stilul UMB: repede cu resursele pe care le avem nefolosite, unde le putem folosi, sa facturam. In primavara erau dubii pe A3 cu proiectul si alunecarile, basculantele defilau la propriu pe DX6. Nu-i condamn cu nimic. Din contra ii apreciez. Balanseaza foarte bine resursele intre diverse proiecte sa maximizeze rezultatul.

carutasul

Da, doar că Alarko nu au peste tot terasamentul pregătit de asfaltare... deși cred că pe lotul 2 se cam apropie, mai au doar rampele de ridicat, dar pe celălalt ar mai fi zone nerezolvate. În fine, cred că dacă nu o să fie o iarnă cu zăpezi de 3m nu avem prea mari emoții. Dacă i-ar putea cineva "curenta" și pe Aktori... că lotul ăla poate fi terminat la anul fără probleme :)

cao_vali

#5123
Aseara pe la 20:17 se lucra de zor pe A0N L2, se vedea furnicar din DJ200 intre Stefanesti si Dascalu, la fel si la ora 21:30 se vedeau multe masini si utilaje si din A3 spre DN2.



cao_vali

o filmare de ieri, gasita pe Youtube de la Asociatia Construim Romania

Duta C

Umbrarescu bun si intelept manager. Foarte RAR vezi asa ceva!

vm75

Foarte eficienta organizarea UMB, cu groapa de imprumut la jumatatea lotului. Bine ca trecerea peste balta Pasarea in Afumati este tot la ei. Acum ar trebui presiune maxima pe A03N. E un lot simplu, singura lucrare complicata e nodul cu DN2. Din pacate, daca pentru A01N se mai aude cate ceva si exista o speranta sa se semneze, pe lotul 3 mi se pare ca nu se misca nimic. Probabil in doi ani UMB va face o descarcare temporara la Cernica in DJ din capatul lotului 4 si inca una in DN2, aproape de capatul lotului 2 si tot pe DNCB vom circula intre Cernica si Afumati. Poate pana atunci mai avanseaza si TS, ca sa nu ramana totul pe o singura banda

bacovia

UMB reuseste sa ma impresioneze de fiecare data.

Tavi

Descoperiri arheologice lângă baltă? Mă refer la ultimele secvențe din filmul celor de la Ascoro.

montaniardul

La cat de serios este UMB, cum ne-a obisnuit si cum demostreaza si acum pe lotul 2 de pe A0N, cred ca este unul dintre putinii constructori seriosi si capabili sa refaca toate loturile ramase in aer inclusiv de pe A3 si de ce nu, bucata din lotul LD2 de pe A1.