Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

2 Members and 16 Guests are viewing this topic.

panzer

Pun si aici pt vizibilitate un traseu alternativ pt cei in tranzit intre A1 si A2. Valabil pentru masini mici, nu si pt tiruri. Drumurile acestea sunt toate ok desi trec prin sate.

Va recomand tuturor inca odata sa folositi DJurile in zona chiar daca e mai lung drumul daca suneti in tranzit. Mai jos un print screen despre cel mai usoara conexiune intre A1 si A2 prin nord.


vancouver

#511
Off-topic, foarte pe scurt: @TibiV: pe A3 s-au dorit 3 benzi de la Bucuresti pana la Dumbrava, dar licitatia de la Moara Vlasiei pana la Ploiesti era deja in faza mai avansata si nu s-a mai putut modifica. Oricum, am impresia ca pasajele peste A3 pana la Dumbrava sunt de asa natura incat sa incapa inca o banda.



--------------------------------------------------------------------------

A0 sud e Ok pe 2 benzi (mai putin racordurile subdimensionate spre A1 si resp. dinspre A2). In schimb A0 nord posibil sa aibe nevoie si de 4 sau 5 benzi in unele locuri, pentru a nu exista risc de ambuteiaj. Toate astea independent de actuala centura, care si ea trebuie sa aibe peste tot 2+2 si complet denivelata si fara acces direct pentru riverani.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

dr4qul4

Eu cred ca uitati ceva.
DNCB 2x2 partial denivelat va fi ok. Spun partial, dar cu intrare numai prin dreapta, pentru ca sunt foarte multe strazi fara trafic unde nu e nevoie de denivelare completa. Bineinteles, nu vom tranti giratoriu acolo si ii vom obliga sa mearga pana la urmatorul nod sau pana la urmatorul giratoriu de intoarcere (lasam mijlocul pentru intoarcere si banda din exterior sa ramana doar pentru directia inainte)
A0 sud este ok cu 2 benzi. Asta daca nu cumva facem vreun aeroport  la berceni.
A0 nord - 2 benzi sunt de ajuns cu exceptia DN2-A3-DN1, unde vor fi necesare 3 benzi pe sens.
De ce spun ca sunt de ajuns 2 benzi pe celelalte zone? Pentru ca traficul greu va merge exclusiv prin sud, fiind mai scurt. Si eu inca sper ca vom avea si un DX Ploiesti-Targoviste-Gaesti,astfel incat tot traficul Moldova-Oltenia va ocoli Bucurestiul.
Pariu cu Radu_A. 200 lei  (la API). El zice ca UMB pana la sfarsit de 2025 termina: A7 pana la Bacau, Dx6, A0 si DX12 T4. Eu sunt mai pesimist

vancouver

Clar cu DX sau A (Urziceni-)Ploiesti-Targoviste-Gaiesti lucrurile se schimba radical. Atunci nu numai ca ajunge A0 cu 2+2 deocamdata peste tot si doar lasata posibilitatea pe viitor sa se extinda la 3 benzi pe nord. Eu am promovat de mult ideea asta cu autostrada prin Targoviste, ca o centura indepartata prin nord-vest. Asta va impiedica si colmatarea A3 spre Bucuresti, atunci cand A7 se va revarsa in A3. Propunerea mea era chiar mai radicala, de a nu se face intentionat A0 prin nord-vest. Pentru a forta ca 100% din trafic sa o ia pe sud, respectiv pe est. Zona lipsa sa fie intre DN1 si A1. V-am mai bazâit cu ideea asta, asa ca nu mai insist.
Feroviar: inadmisibil că ramâne 1 fir pe unele porțiuni după reabilitare pe Craiova-Caransebeș și Cluj-Oradea. Da pentru extinderea programului Quick Wins. Limitare instalare ETCS doar pe coridorul IV, pana cand va deveni pe deplin functional si isi dovedeste eficienta. Autostrazi: DA pentru 4 treceri montane: A1, A3, A6 si A8. NU deocamdata pentru A13 montan si A Nordului partea montana.

Ionut

Tabelul meu zice foarte clar ca ieri, 14.11.2017, a fost termenul limita pentru evaluarea ofertelor la A0 Sud toate cele 3 loturi. Presupun ca se amana. Noile termene?

NGC

Noul termen este 12.01.2018 pentru fiecare lot.

Ionut

Wow, si-au luat de data asta marja de eroare.
Oferte deschise la 20.10.2017. Termen evaluare oferte la 12.01.2018.

2,75 luni. Tot ar fi bine, insa nici asta nu se va respecta. Greu cu sarmalele dupa sarbatori si revelion...

Ionut

Declaratie oficiala CNAIR, ieri la SCS Transport:

Se asteapta finalizarea studiului comandat de PASSA/BEI (elaborat de Egis) privind investitiile in orbitalele Bucuresti, DNCB si A0. Acest studiu are termen estimat de predare decembrie 2017. Acest studiu ne va spune cand si in ce fel vom lansa licitatiile pentru A0-Nord.

CNAIR are documentatia pentru A0-Nord in pregatire intr-un stadiu avansat, dar NU va lansa licitatia decat DUPA ce e gata acest studiu.

panzer

Imi permiteti o rautate: al d___cului studiu ca de 9 luni trebuia sa fie gata!

Ionut

Nu e nicio răutate. Si eu am vrut să întreb. Dar ce sa intreb mai întâi. Si-asa am monopolizat discuția. :lol:

medicul de garda

Nu stiu daca e tardiva intrebare, dar proiectul A0 nord oare tine cont de legatura DX A3-AIHC? Ca e un proiect mult mai nou, va fi probabil demarat primul si nu se va putea umbla la drum odata finalizat pe fonduri UE. La ce balbe am mai vazut pentru chestii mult mai marunte, ma astept sa se blocheze ani de zile lucrurile daca nu sunt coordonate 2 drumuri de mare viteza care se intersecteaza.
Trust me, I'm an east-european doctor!

Ionut

Quote from: medicul de garda on November 23, 2017, 05:43:33 PM
Nu stiu daca e tardiva intrebare, dar proiectul A0 nord oare tine cont de legatura DX A3-AIHC?

Stai ca nu are sens ce zici. DX A3-OTP are licitatie in curs, in stadiu de evaluare oferte (termen 29.11.2017, care oricum probabil va fi amanat), dar nu este licitatie pentru lucrari, ci pentru studiul de fezabilitate! Deci studiul Egis (orbitale Capitala) va fi gata MULT inainte de a fi gata SF pentru DX A3-OTP. Deci SF-ul trebuie sa tina cont de studiul Egis, nu invers. DX A3-OTP trebuie sa tina cont de A0, nu invers. Mai mult, A0 este deja trasat de un studiu de fezabilitate. DX A3-OTP trebuie sa tina cont de acest SF pentru A0.

Altfel spus, variabila din povestea asta este DX A3-OTP, nu A0, nu DNCB, nu A3.

Ionut

Ne-a scapat detaliul asta? Sau doar mie? :o
Este un pas important, va fi jale cu exproprierile pe A0...

Primii bani pentru Autostrada de centură a Capitalei

Potrivit unui anunţ publicat pe SEAP, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere contractează servicii pentru întocmire documentaţii cadastrale, rapoarte de evaluare şi asigurare servicii juridice de asistenţă şi reprezentare în vederea exproprierii imobilelor necesare proiectării şi execuţiei Autostrăzii de centura Bucureşti, sector Centura Sud km 52+770 - km 100+900. Contractul acord-cadru prevede servicii de cadastru, consultanţă şi evaluare pentru imobile şi terenuri de pe raza localităţilor aflate în judeţul Giurgiu: Joiţa, Bolintin Deal; judeţul Ilfov: Dragomireşti Vale, Ciorogârla, Domneşti, Clinceni, Bragadiru, Măgurele, Jilava, Darăşti, 1 Decembrie, Vidra, Berceni, Popeşti Leordeni, Glina şi Cernica.

"Autoritatea contractantă optează pentru achiziţia ulterioară de noi servicii similare de la ofertantul a cărui ofertă va fi declarată câştigătoare în cadrul prezentei proceduri de achiziţie publică în cuantum de 2,29 milioane lei, fără TVA, valoarea reprezentând 50% din valoarea estimată a contractului. Valoarea estimată totală a contractului (inclusiv servicii similare) este de 8,073 milioane lei, fără TVA", conform anunţului de licitaţie. Durata contractului acord-cadru este de 31 de luni începând de la data atribuirii. Proiectul este finanţat din bani europeni, prin POIM 2014-2020 şi bugetul de stat.

Se va organiza licitaţie deschisă, criteriile de atribuire fiind cel mai bun raport calitate-preţ. Nu se va organiza o licitaţie electronică, termenul limită pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 29 ianuarie 2018, iar dată limită de evaluare a ofertelor este 22 februarie 2018.

Capital

Ionut


Ionut

Se apropie 12 ianuarie, a doua data stabilita pentru evaluarea ofertelor pentru cele 3 loturi... probabil se va amana cu alte 2-3 luni.