Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 5 Guests are viewing this topic.

Fred

Quote from: jalemare on August 09, 2022, 11:18:23 AMO radiografie A0N de la Cristian Pistol - Facebook
- Pe Lotul 4, cu o lungime de
4,47 km, același constructor român (Asocierea SC SA&PE Construct SRL – Spedition UMB - Tehnostrade), este în faza de proiectare (12 luni).
După finalizarea proiectului tehnic, se va intra în perioada de 18 luni pentru execuția lucrărilor, ceea ce va face posibilă deschiderea circulație pe acest sector tot în anul 2024.    
Cum se va circula pe acest sector in 2024? Se face o bucla de intoarcere in capatul din nord si se poate plimba lumea de la A2 pana la capat si inapoi? Sau monteaza un teleportor cu 2 benzi pe sens ca sa lege direct de lotul 2?

TibiV

Stiti ca mie imi place sa avem pe forum si neapreciatele comunicate oficiale...

http://www.cnadnr.ro/ro/comunicare/comunicate-de-presa/interes-general/cnair-desemnat-c%C3%A2%C8%99tig%C4%83torul-pentru-lucr%C4%83rile-de

CNAIR a desemnat câștigătorul pentru lucrările de proiectare și execuție a lotului 1 din A0, sectorul Nord
09 Aug 2022

Marți, 09.08.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000".

Ofertantul desemnat câstigător este Asocierea Impresa Pizzarotti& C SpA Italia S.p.A. - RETTER Projectmanagement, cu preţul de 815.075.249,74 lei fără TVA.

Durata contractului este de 34 de luni, din care 12 luni perioada de proiectare și 22 luni perioada de execuție a lucrărilor.

Perioada de garanție a lucrărilor este de 10 ani.

Acest lot de autostradă are o lungime de 17,5 km.

În cadrul contractului sunt prevăzute 10 structuri dintre care 2 pasaje de o complexitate tehnică ridicată, având o lungime de 733 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste CF101 București – Pitești DN7) și respectiv 650 m (pasaj pe Autostrada de Centură peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea).

Traseul Autostrăzii de Centură Bucureşti Nord – Lotul 1 se desfășoară pe teritoriul județului Ilfov între DJ 601A (Dragomirești Vale – Bâcu) și DN 1 în dreptul localității Corbeanca.

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasa_andrei

#5027
De la DN6 la DN5 . Fara inaugurare in anul curent. Nu si-au concentrat fortele pe acest sector de drum. Lucreaza pe tot lotul, asadar ne asteptam la o inaugurare din partea lor in 2023, conform termenului contractual.

Avem aproximativ 3 km cu balast stabilizat in zona Dumitrana + cateva sute de m in zona nodului DN5. Asfaltul inca asteapta.


Enjoy!

Claudiu T.

Multumim pentru filmare. Nu este o surpriza pentru mine ca nu vor da inainte de termen vreo bucata turcii. Nici nu vedeam pentru ce. As fi multumit sa predea la termenul prevazut. Dar ce facem cu grecii? Astia sigur nu sunt gata in `23 si foarte optimist in `24.
Romani 15.1 Datori suntem noi cei tari să purtăm slăbiciunile celor neputincioşi şi să nu căutăm plăcerea noastră

oneLess

^^ Da mulțumim!
DN5-ul îl vedeți diseară la telejurnal sau în episodul de săptămâna viitoare.
Dar ați verificat că toate grinzile sunt ridicate la DN6.

mirceaeliade

#5030
Asta e o non-stire, dar se pare ca PSD pe FB a zis: "Au fost desemnați câștigătorii contractelor pentru construcția a 138,02 km de autostradă:[...] Lot 3- A0 Nord (8,6 km)". 
99% sanse sa fie o gafa, dar 1% poate ca e o adiere de idee ca pe terment scurt e in plan sa se desemneze un castigator si pe A0N3
edit: se pare ca au sters postarea dupa ce Economedia a facut misto de ei

Ionut

Păi ar cam fi cazul să avem un deznodământ și pe A0N3. Dar chestia aia chiar nu are niciun sens.

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000"

Quote from: TibiV on August 10, 2022, 02:07:58 AM
QuoteMarți, 09.08.2022, după finalizarea procesului de reevaluare a ofertelor, CNAIR a comunicat rezultatul procedurii de atribuire a contractului pentru "Proiectare și Execuție Autostrada de Centură București km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 1: km 2+500-km 20+000".

[...]

Semnarea contractului de achiziție publică va fi posibilă după expirarea perioadei de depunere a eventualelor contestații și respectiv după soluționarea contestaților/ plângerilor formulate în cadrul procedurii de atribuire.

Textul cu bold de mai sus este clar copy/paste din alte comunicate, dar in cazul de fata stiu si ei bine ca nu v-a contesta nimeni si se va semna cu PIZZAROTTI, odata ce celelalte formalitati necesare pentru semnarea contractului vor fi indeplinite.

NGC

"Proiectare si Executie Autostrada de Centura Bucuresti km 0+000-km 100+900, Sector Centura Nord km 0+000-km 52+770, Lot 3: km 39+000-km 47+600"

Organismele unicelulare din CNAIR cauta iar nod in papura chinezilor si le-au cerut clarificari suplimentare, desi evaluarea tehnica este deja finalizata. Chinezii au contestat solicitarea de clarificari.

vm75

Am fost azi pe lotul Aktor. Se lucreaza destul de bine la nodul cu A1, am fost suprins cat de mult a crescut terasamentul in nod. In rest se vedea miscare pana la CF, apoi nimic. Dincolo de CF mai era doar foreza, care probabil asteapta sa fie mutata in nordul CF. A mai aparut o foreza si la raul Sabar, imediat dupa spatiul de servicii de la Darvari (au demolat partial stana)
De la CF pana la DN6 (pe fosta portiune Euroconstruct) nu se lucreaza. Inca exista organizarea de santier a Euroconstruct, era chiar si o duba pe terasament in zona, dar zero muncitori si utilaje. Greu de estimat cand vor finaliza lotul pana nu se apuca si de bucata Euroconstruct. Poate are cineva informatii din interior
Eu zic ca sunt sanse sa termine in 2024 toamna, dar numai daca se apuca odata si de restul lotului.
Am facut si cateva poze, dar din pacate cam ratate si nu le postez, mai incerc saptamana viitoare

mirceaeliade

Ce exact se poate intampla daca dam si noi un singur segment de autostrada la constructori chinezi? Ca de 1-2 anid e cand se tergiverseaza segmentul asta, poate ne apropriam de deschidere acum. In afara ca ne vor certa unii din UE, riscam ceva? E vorba de faptul ca e pe fonduri europene?

panzer

Chinezii le-au dat tepe mari polonezilor. Fiecare surubel si piulita, utilaj trebuie sa vina din China. Permise de munca, probleme apoi cu Inspectia Muncii. Am mai trecut si noi prin asta in 2009. Firmele care i-au adus nu au vrut sa ii repatrieze, si-au facut camping in fata Ambasadei Chinei. 

Problemele cu UE si legislatia au mai fost discutate pe forum la PiSi daca nu ma inseala memoria. Doar ca aici a fost lansata licitatia inainte de noile reguli.

Bucata aceea pare blestemata. Pe DNCB, cu Euroconstruct, apoi ca CNADNR angajeaza proiectanti, si mai nou Tirrena care s-a gasit tocmai acum sa isi franga picioarele. A0 tot acolo se blocheaza. Ma gandesc la o festanie!  O:-)

O sa strigam "Muzeu" si sa faca 2 bretele cu lotul A0N L2 (UMB) si o giratie din bidoane pe DN2. Si ar ajuta teribil pt ca nici DNCB Afumati - Otopeni nu este cea mai mai stralucita realizare.

mirceaeliade

#5037

SocrateGaby

Quote from: Ionut on August 10, 2022, 09:25:51 PMPăi ar cam fi cazul să avem un deznodământ și pe A0N3. Dar chestia aia chiar nu are niciun sens.

Conteaza foarte mult acest lot in conditiile in care cu A0N2 si cu A0N4 care le are UMB in executie ar conecta A3 cu A2 si nu ai sta 2 ore pe centura cand pleci de la Ploiesti catre Constanta cam cat faci pe A2 pana in apropiere de Constanta.

paullie

Eu as zice ca mai mult conteaza sa le bagi sula-n coaste celor de la Aktor. In momentul in care A0S va fi gata brusc pe DNCB partea nordica TIR-urile vor scadea la jumatate ca numar. Si se va putea merge cât de cât Ok de la A3 la A2.